Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
A jak wygląda frekwencja na liniach sezonowych?
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
W tygodniu też.. Brygada 141-01 na przemian wykonuje po kółku na 141 i 181.NowaHutaWschód pisze: ↑04 lip 2021, 19:21Akurat obsługiwać przystanki za 141 mogłoby spokojnie LR2, bo wątpię że weekendowe potoki na 141 wpłynęłyby znacząco dla kursowania LR2. Rozumiem że 141 i 181 działa na tej samej brygadzie w weekendy?
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
"141" i "181" to rozcięta dawna linia "146" (Kujawy - Pleszów - Przylasek Rusiecki), którą też obsługiwał jeden autobus.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Na okres wakacyjny mogliby puścić przeguby na 123 w słoneczne weekendy ponieważ linia ta jest główną dowozówką na Bagry dla Bieńczyc, Mistrzejowic i Huty. Przeciwwskazań technicznych nie ma ponieważ dwa razy do roku przeguby zdarzają się liniowo.
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Wszystko zależy od linii, pory dnia i kierunku kursu.
Przykładowo 23 maja co obserwowałem LR8 w Kobylanach i Będkowicach to napełnienie max 1 osoba. Może w najbliższy weekend również sprawdzę napełnienie.
Wszystkie pomiary są dostępne w arkuszu pomiarów: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Od 17.07 LR8 już tylko co godzinę.... nadal nie warto zmienić trasy?
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Troszkę nie rozumiem takiego podejścia ZTP... Linia naprawdę mogła mieć potencjał, tym bardziej że tamte rejony nie są aż tak popularne i utrwalone w świadomości nawet samych krakowian, a co dopiero turystów... A tu pomalutku ograniczają częstotliwość...
Za chwilę będzie f~90 albo i 120? Wtedy to już nawet jedna brygada by obleciała... Aż do całkowitego wygaszenia? A za rok linii nie uruchomią, bo stwierdzą, że nie było zainteresowania... Podczas gdy inne linie zbierają ludzi z połowy Krakowa, to LR8 ma właściwie ma tylko jeden przystanek (Bronowice SKA) jako tako skomunikowany z resztą Krakowa...
Za chwilę będzie f~90 albo i 120? Wtedy to już nawet jedna brygada by obleciała... Aż do całkowitego wygaszenia? A za rok linii nie uruchomią, bo stwierdzą, że nie było zainteresowania... Podczas gdy inne linie zbierają ludzi z połowy Krakowa, to LR8 ma właściwie ma tylko jeden przystanek (Bronowice SKA) jako tako skomunikowany z resztą Krakowa...
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Mam tak jak Ty. "LR0", "LR1" zbierają ludzi z połowy Krakowa. "LR2" z połowy Huty. Tymczasem z "LR8" wygląda tak, jakby od początku chciano udowodnić, że linia się nie przyjmie. Czemu? Czemu nie kończy na Podwawelskim, tak jak "LR0"? Nie wierzę, że w weekend nie ma miejsca na pętli.pjetrek pisze: ↑14 lip 2021, 14:28Troszkę nie rozumiem takiego podejścia ZTP... Linia naprawdę mogła mieć potencjał, tym bardziej że tamte rejony nie są aż tak popularne i utrwalone w świadomości nawet samych krakowian, a co dopiero turystów... A tu pomalutku ograniczają częstotliwość...
Za chwilę będzie f~90 albo i 120? Wtedy to już nawet jedna brygada by obleciała... Aż do całkowitego wygaszenia? A za rok linii nie uruchomią, bo stwierdzą, że nie było zainteresowania... Podczas gdy inne linie zbierają ludzi z połowy Krakowa, to LR8 ma właściwie ma tylko jeden przystanek (Bronowice SKA) jako tako skomunikowany z resztą Krakowa...
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Nowe linie rekreacyjne „LR6” i „LR9”
https://krabok.wordpress.com/2021/07/20 ... lr6-i-lr9/
https://krabok.wordpress.com/2021/07/20 ... lr6-i-lr9/
Jeśli rzucić okiem na schemat krakowskiej komunikacji miejskiej, zaznaczono na nim niedawno dwie nowe linie:
* „LR6″: Krzeszowice Dworzec Autobusowy – Tenczynek – Rudno Zamek,
* „LR9″: Krzeszowice Dworzec Autobusowy – Czatkowice – Czerna Las.
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Linie te mogłyby mieć sens, gdyby było SKA3 przez Krzeszowice, wspólna taryfa.. a tak to nawet bilet 70min tu nie zadziała.
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Nie wiem gdzie dokładnie będzie pętla Czerna Las, ale to już tylko parę kilometrów do Gorenic, więc teoretycznie, wliczając spacer po lesie, możemy znowu mieć jakieś połączenie z ZKG KM Olkusz, a przez to z całą komunikacją w aglomeracji śląskiej Kiedyś było sporo łatwiejsze, dopóki jeździło E30/K do Trzebini, Chrzanowa i Chełmka ;D
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Jakoś nie widzę powodzenia tych linii... No bo jak - do Krzeszowic na biletach czasowych czy na bilecie kolejowym, a dalej promocja na miejskim KKM? To byłaby już kolejna linia "wakacyjna" i kolejna zasada taryfowa...
A z takim 278 to wycieczką jest już sam dojazd do Krzeszowic... A inna sprawa, że jej częstotliwość w weekendy też nie rzuca na kolana...
A z takim 278 to wycieczką jest już sam dojazd do Krzeszowic... A inna sprawa, że jej częstotliwość w weekendy też nie rzuca na kolana...
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Odbiegając od tematu. W poprzedni weekend 17-18 lipca LR1 jeździło przez Wieliczkę. Miało to zapewne związek ze zwężeniem na A4 i sporym korkiem, który się tam tworzył. LR1 w stronę Niepołomic na autostradę wjeżdżało dopiero w Podłężu (czyli tam, gdzie wjeżdża wracając do Krakowa). Autobusy przyjeżdżały do puszczy niemal na odjazd, więc kierowcy tracili przerwę, ale myślę, że gdyby stali w tym korku na A4, to zajęłoby to jeszcze więcej czasu.
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
W sumie ciekawe jak będzie wyglądała obsługa LR6/9. Jedna brygada z kursami na przemian. Co z synchronizacją z 278/pociągiem. Kursów za dużo chyba nie będzie. Raczej MPK nie każe wysłać kierowcy na drugą zmianę do Krzeszowic. Pytanie czy tą linię w ogóle obsłuży MPK. MPK może wyjechać aż tak daleko?
Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
Mogą zrobić łączenie z 278 i zrobić wyjazd i zjazd do Krakowa.Adrian14 pisze: ↑21 lip 2021, 19:37 W sumie ciekawe jak będzie wyglądała obsługa LR6/9. Jedna brygada z kursami na przemian. Co z synchronizacją z 278/pociągiem. Kursów za dużo chyba nie będzie. Raczej MPK nie każe wysłać kierowcy na drugą zmianę do Krzeszowic. Pytanie czy tą linię w ogóle obsłuży MPK. MPK może wyjechać aż tak daleko?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 14 gości