Kobierzyn, Kliny, Pod Fortem

- Linie, trasy, rozkłady
Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5794
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: Kaszmir » 30 sty 2021, 23:03

Co do Borku, ja się zgadzam z mieszkańcami - linia do Czerwonych Maków będzie mało komu służyć. Ludzie chcieli mieć sprawny dojazd do najbliższego węzła przesiadkowego, a dostaną w zamian linię mocno krążącą, zwiedzającą południe miasta. Sam, gdyby tam mieszkał, wolałbym chodzić dalej na Zakopiańską niż korzystać z takiego autobusu.

Do tego Żywiecka wciąż ma autobus tylko w jedną stronę. Uruchomienie nowej linii z Klin można by wykorzystać by zrobić dobry porządek w całym rejonie. Np. "151" w obie strony przez Żywiecką, a w zamian nowy autobus pociągnąć na trasie Kliny - Borek Fałęcki, przez Zawiłą i Górę Borkowską. To tak na szybko wymyślone, tylko przykład, pewnie da się to zrobić lepiej.

Tak samo z ul. Lubostroń. By linia miała sens, powinna jechać Kobierzyńską i dalej np. w stronę Łagiewnik albo Tesco. Między przystankami "Czerwone Maki" oraz "Lubostroń", idąc wzdłuż wspomnianej ulicy, jest 1,2 km - w praktyce każdy, nawet mieszkańcy Piltza, ma max 600 m do jakiegoś przystanku. Trudno mi uwierzyć, że nowa linia będzie kursować co parę minut, a mając do wyboru iść 600 m, albo czekać 20 minut na autobus, prawie każdy wybierze spacer.

Rozumiem, że powyższe pomysły pewnie byłyby droższe w realizacji, jednak przynajmniej miałyby sens. A tak ciężko nie odnieść wrażenia, że linia jest poprowadzona na zasadzie "upieczmy parę pieczeni na jednym ogniu" (Kliny, Lubostroń) oraz "byle był jakiś autobus dokądkolwiek, nawet jeśli nie jest funkcjonalny".

prezes
Pomiarowiec
Posty: 606
Rejestracja: 25 lut 2020, 17:57

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: prezes » 31 sty 2021, 0:47

Kaszmir pisze: 30 sty 2021, 23:03 Do tego Żywiecka wciąż ma autobus tylko w jedną stronę. Uruchomienie nowej linii z Klin można by wykorzystać by zrobić dobry porządek w całym rejonie. Np. "151" w obie strony przez Żywiecką, [...]
Zgadzam się w zupełności, że Żywiecka powinna otrzymać autobus w obie strony, bo dla tamtejszych mieszkańców jest sporym utrudnieniem, że w jedną stronę mogą spokojnie pojechać, a w przypadku powrotu sprawa się komplikuje. W tym przypadku problemem jest jednak to, że fragment ulicy Kościuszkowców po którym kursuje "151" jest jednokierunkowy, więc w drugą stronę należałoby poprowadzić autobus inną trasą.
Kaszmir pisze: 30 sty 2021, 23:03 Co do Borku, ja się zgadzam z mieszkańcami - linia do Czerwonych Maków będzie mało komu służyć. Ludzie chcieli mieć sprawny dojazd do najbliższego węzła przesiadkowego, a dostaną w zamian linię mocno krążącą, zwiedzającą południe miasta. Sam, gdyby tam mieszkał, wolałbym chodzić dalej na Zakopiańską niż korzystać z takiego autobusu.

[...], a w zamian nowy autobus pociągnąć na trasie Kliny - Borek Fałęcki, przez Zawiłą i Górę Borkowską. To tak na szybko wymyślone, tylko przykład, pewnie da się to zrobić lepiej.
Zgoda, jednak czy kierując kolejną linię stamtąd do Borku i to jeszcze inną trasą nie narobilibyśmy zbyt dużej ilości potworków w tym rejonie? Niby byłoby to więcej kursów dla np. mieszkańców Borkowskiej, lecz już chyba lepiej byłoby w takim przypadku wydłużyć "151", aby po zrobieniu kółka ulicami Judyma i Narvik (przystanki Judyma Szkoła i Os. Kliny) jechało na południe do Klin Porannych. Byłoby to lepsze niż bezsensowne finansowanie kursów przez Górę Borkowską, gdzie niewiele osób skorzysta z autobusu. Najprawdopodobniej jednak by to nie przeszło, bo nie wiem czy na Klinach Porannych zmieściłby się 12-metrowy autobus, a obecni pasażerowie "151" nie zgodziliby się raczej na degradację taborową i mogłoby to spowodować tłok w autobusach.
Kaszmir pisze: 30 sty 2021, 23:03 Tak samo z ul. Lubostroń. By linia miała sens, powinna jechać Kobierzyńską i dalej np. w stronę Łagiewnik albo Tesco. Między przystankami "Czerwone Maki" oraz "Lubostroń", idąc wzdłuż wspomnianej ulicy, jest 1,2 km - w praktyce każdy, nawet mieszkańcy Piltza, ma max 600 m do jakiegoś przystanku. Trudno mi uwierzyć, że nowa linia będzie kursować co parę minut, a mając do wyboru iść 600 m, albo czekać 20 minut na autobus, prawie każdy wybierze spacer.
Czy ta nowa linia przypadkiem nie ma też jechać przez ulicę Skośną? Dla tych rejonów dowozówka do Czerwonych Maków jest chyba najlepszą opcją, bo nie wiem gdzie mogłaby kursować z drugiej strony linia obsługująca te ulice, zwłaszcza gdyby miała być obsługiwana przez Autosany. Gdyby można było puścić tam autobusy standardowe, można by pomyśleć o jakiejś sensowniejszej trasie. Nie zgadzam się, że między Czerwonymi Makami, a Lubostroniem nie powinien kursować autobus. Może rzeczywiście mieszkańcy Os. Europejskiego będą woleli przejść pieszo, gdyby akurat uciekł im autobus, lecz warto pamiętać, że np. dla pasażerów ze Skośnej, także tych z fragmentu Kobierzyńskiej będzie to szybkie połączenie z Czerwonymi Makami, co może być całkiem istotną relacją, bo dotychczas gdy ktoś z Kobierzyńskiej potrzebuje dostać się na tramwaj, pozostaje mu piesza wędrówka.
Kaszmir pisze: 30 sty 2021, 23:03 Rozumiem, że powyższe pomysły pewnie byłyby droższe w realizacji, jednak przynajmniej miałyby sens. A tak ciężko nie odnieść wrażenia, że linia jest poprowadzona na zasadzie "upieczmy parę pieczeni na jednym ogniu" (Kliny, Lubostroń) oraz "byle był jakiś autobus dokądkolwiek, nawet jeśli nie jest funkcjonalny".
Rzeczywiście można odnieść takie wrażenie i zgadzam się z Tobą, że dla pasażerów z Klin Porannych autobus do Czerwonych Maków nie będzie szczytem marzeń, lecz warto pamiętać, że temat linii z Klin do Czerwonych Maków zapoczątkował pewien radny, który domagał się takiej linii, więc nie dziwne, że powstała taka koncepcja ze strony ZTP. Swoją drogą, ja się cieszę, że przy okazji pomyślano o nowym rejonie, bo gdyby linia ta miała kursować z pętli Pod Fortem, to raczej przegrywałaby konkurencję ze "136" czy "151".

outofrange
Pasażer
Posty: 38
Rejestracja: 18 lip 2020, 10:59

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: outofrange » 31 sty 2021, 10:26

MichalTyniec pisze: 30 sty 2021, 20:46 Awanturujący się ludzie o zmianę organizacji ruchu i to też w związku z uruchomieniem nowej linii, po drugie roszczenia że autobus ma jechać nie na Czerwone Maki tylko na Borek i żeby omijał najbardziej zabudowaną blokami część osiedla bo nie chcą przez nie przejeżdżać, same pretensje a dyrektor specjalnie przyjechał żeby porozmawiać i przedstawić sytuację jak wygląda i że nie może linia być dla kilku osób bo nie będzie mieć żadnego napełnienia więc mam nadzieję że Ztp sam ustali trasę tego autobusu żeby obsłużyła jak największą liczbę mieszkańców bo dyskusje nie mają sensu. Pewnie ze najlepiej by było z Borku ją puścić przez osiedle i na Czerwone Maki ale to też dużo większe koszty które z czegoś trzeba pokryć, a co do 175 to nie wiem bo nigdy tam nie byłem ale może gdzieś na Smoleńskiego jest problem że nie chcą puścić większego pojazdu bo 475 omija te rejony więc gdzieś problem musi być na danym odcinku.
W PL nieraz piękne idee rozbijają się o fatalną organizację w praktyce. Na FB Klinów porannych jest nagranie tego spotkania. Mogli szczęśliwi mieszkańcy mieć nową linię autobusową i nawet się cieszyć, ale:
1. Nie wiedzieli o tym a rada dzielnicy zignorowała pisma.
2. Projekt organizacji ruchu przewidujący skierowanie całego ruchu na uliczki typu Umińskiej, gdzie nawet nie ma chodnika, jest nietrafiony i na szczęście p. Franek obiecał to zmienić.
3. Posypały się dalsze roszczenia od zdenerwowanych mieszkańców: że linię do Borku, że nie przez Pod Fortem itd.
4. Pewnie autobus będzie miał znikome napełnienie - o ile w ogóle linię tam skierują - a niechęć do miasta i komunikacji na pewno nie zmalała.

I tak zamiast zrównoważenia transportu jest niezrównoważona afera i przykrywanie wpadek. ;)

NowaHutaWschód
Specjalista
Posty: 220
Rejestracja: 20 lut 2020, 19:49

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: NowaHutaWschód » 31 sty 2021, 10:47

Słoik się wprowadził, Słoik żąda. Normalna sytuacja roszczeniowa ze strony większości napływowych. Im wydaje się że jak weszli do Krakowa to się im wszystko należy od miasta. Tylko Kraków to nie wieś 300 osobowa, z której przywędrowali i zarządza sołtys. A większość słoików ma takie podejście. Ma być i już, bo reszta Krakowa nie istnieje w ich mniemaniu.
fuck upa!

MichalTyniec
Ekspert
Posty: 651
Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: MichalTyniec » 31 sty 2021, 10:57

outofrange pisze: 31 sty 2021, 10:26
MichalTyniec pisze: 30 sty 2021, 20:46 Awanturujący się ludzie o zmianę organizacji ruchu i to też w związku z uruchomieniem nowej linii, po drugie roszczenia że autobus ma jechać nie na Czerwone Maki tylko na Borek i żeby omijał najbardziej zabudowaną blokami część osiedla bo nie chcą przez nie przejeżdżać, same pretensje a dyrektor specjalnie przyjechał żeby porozmawiać i przedstawić sytuację jak wygląda i że nie może linia być dla kilku osób bo nie będzie mieć żadnego napełnienia więc mam nadzieję że Ztp sam ustali trasę tego autobusu żeby obsłużyła jak największą liczbę mieszkańców bo dyskusje nie mają sensu. Pewnie ze najlepiej by było z Borku ją puścić przez osiedle i na Czerwone Maki ale to też dużo większe koszty które z czegoś trzeba pokryć, a co do 175 to nie wiem bo nigdy tam nie byłem ale może gdzieś na Smoleńskiego jest problem że nie chcą puścić większego pojazdu bo 475 omija te rejony więc gdzieś problem musi być na danym odcinku.
W PL nieraz piękne idee rozbijają się o fatalną organizację w praktyce. Na FB Klinów porannych jest nagranie tego spotkania. Mogli szczęśliwi mieszkańcy mieć nową linię autobusową i nawet się cieszyć, ale:
1. Nie wiedzieli o tym a rada dzielnicy zignorowała pisma.
2. Projekt organizacji ruchu przewidujący skierowanie całego ruchu na uliczki typu Umińskiej, gdzie nawet nie ma chodnika, jest nietrafiony i na szczęście p. Franek obiecał to zmienić.
3. Posypały się dalsze roszczenia od zdenerwowanych mieszkańców: że linię do Borku, że nie przez Pod Fortem itd.
4. Pewnie autobus będzie miał znikome napełnienie - o ile w ogóle linię tam skierują - a niechęć do miasta i komunikacji na pewno nie zmalała.

I tak zamiast zrównoważenia transportu jest niezrównoważona afera i przykrywanie wpadek. ;)
Ja jestem za linią jak najbardziej ale na pewno nie do Borku tylko na Czerwone Maki z dobraniem trasy aby obsłużyła jak największą liczbę mieszkańców a nie żeby woziła garstkę osób tak jak życzą sobie tamtejsi mieszkańcy osiedla, poza tym odpowiedź miasta w sprawie tramwaju do Babińskiego jest pozytywna i na pewno ta trasa powstanie, co do tramwaju na Kliny odpowiedź też jest pozytywna i miasto ma opracować projekt mobilności dla Ruczaju, Skotnik i Klinów uwzględniając jak najlepszą i możliwą trasę tramwaju na Kliny, ale gdyby pierwszy powstał łącznik na Babińskiego i Bunscha to właśnie linia autobusowa z osiedla powinna być poprowadzona do tego tramwaju bo to już jest bardzo blisko na Kliny a nie pchanie autobusów w zakorkowaną Kobierzyńską gdzie tylko na tym odcinku traci kilkanaście minut.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5794
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: Kaszmir » 31 sty 2021, 12:23

NowaHutaWschód pisze: 31 sty 2021, 10:47Normalna sytuacja roszczeniowa ze strony większości napływowych.
Ja tu rozumiem mieszkańców. Linia do Maków będzie prawie dla nikogo. Ludzie chcieli mieć dojazd do najbliższego tramwaju, a dostaną wycieczkę krajoznawczą. Czy mieszkając w rejonach np. Umińskiej, chcielibyście jechać do miasta przez... Czerwone Maki, jeszcze po drodze wjeżdżając na Pod Fortem? Ja z takiego autobusu bym nie korzystał.
prezes pisze: 31 sty 2021, 0:47W tym przypadku problemem jest jednak to, że fragment ulicy Kościuszkowców po którym kursuje "151" jest jednokierunkowy, więc w drugą stronę należałoby poprowadzić autobus inną trasą.
Do tego brak lewoskrętu z Zakopiańskiej w Kościuszkowców, więc linia musiałaby jechać przez Zbrojarzy. Tu znów komplikacja, bo wtedy nie byłoby jak wygodnie się przesiąść - "Solvay" jest w przeciwną stronę, do tego brak przy nim przejść przez ulicę. Wychodzi, że "151" musiałoby jechać w kier. Łagiewnik, tylko czy odcinanie Klin od centrów handlowych w Borku by przeszło?
prezes pisze: 31 sty 2021, 0:47Niby byłoby to więcej kursów dla np. mieszkańców Borkowskiej, lecz już chyba lepiej byłoby w takim przypadku wydłużyć "151", aby po zrobieniu kółka ulicami Judyma i Narvik (przystanki Judyma Szkoła i Os. Kliny) jechało na południe do Klin Porannych.
Tak jak napisałeś - pomysł odpada ze względów taborowych.
prezes pisze: 31 sty 2021, 0:47Czy ta nowa linia przypadkiem nie ma też jechać przez ulicę Skośną? Dla tych rejonów dowozówka do Czerwonych Maków jest chyba najlepszą opcją, bo nie wiem gdzie mogłaby kursować z drugiej strony linia obsługująca te ulice, zwłaszcza gdyby miała być obsługiwana przez Autosany.
Akurat Skośna chyba dostaje km rykoszetem. Każdy punkt na tej ulicy ma przystanek w odległości 350 m lub mniejszej, więc dostęp do km i tak jest.
prezes pisze: 31 sty 2021, 0:47Nie zgadzam się, że między Czerwonymi Makami, a Lubostroniem nie powinien kursować autobus.
Nikt nie pisał, że Lubostroń nie powinien mieć km :) Napisałem odwrotnie - powinien. Zaznaczyłem tylko, że zaproponowana przez ZTP linia nie jest rozwiązaniem i będzie służyć prawie nikomu. Tak jak wspomniałem, jeśli ta linia ma mieć sens, powinna jechać w stronę północnej Kobierzyńskiej.

prezes
Pomiarowiec
Posty: 606
Rejestracja: 25 lut 2020, 17:57

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: prezes » 31 sty 2021, 17:07

Kaszmir pisze: 31 sty 2021, 12:23 Tu znów komplikacja, bo wtedy nie byłoby jak wygodnie się przesiąść - "Solvay" jest w przeciwną stronę, do tego brak przy nim przejść przez ulicę. Wychodzi, że "151" musiałoby jechać w kier. Łagiewnik, tylko czy odcinanie Klin od centrów handlowych w Borku by przeszło?
Akurat przy przystanku Solvay jest przejście dla pieszych, tuż przy wylocie z ulicy Kościuszkowców. W takim przypadku wystarczyłoby wybudować jakąś zatoczkę dla przystanku w drugą stronę i raczej nie byłoby przeciwskazań, aby puścić "151" z Borku przez Zbrojarzy i Żywiecką. Pasażerowie z Klin niczego by nie stracili, a wręcz zyskaliby powrotny autobus z tych centrów handlowych do domu.
Kaszmir pisze: 31 sty 2021, 12:23 Akurat Skośna chyba dostaje km rykoszetem. Każdy punkt na tej ulicy ma przystanek w odległości 350 m lub mniejszej, więc dostęp do km i tak jest.
Ale nie ma stamtąd szybkiego połączenia z Czerwonymi Makami, aby umożliwić przesiadkę na tramwaj lub dojazd na uczelnię. Na południowym odcinku Kobierzyńskiej odległość do linii tramwajowej wynosi około 1,5 km. Jest to niemały dystans do przejścia pieszo, więc moim zdaniem to dobrze, że taka relacja powstanie, bo jako linia dowozowa może zebrać trochę pasażerów. Nie twierdzę, że słusznym rozwiązaniem jest puszczenie tej linii dalej na Kliny, lecz tak jak już wcześniej wspominałem to sam radny Michał Starobrat zaproponował linię z Klin na Czerwone Maki. O tym czy taka linia się sprawdzi, przekonamy się zapewne po jej uruchomieniu.

Boss
Pasażer
Posty: 6
Rejestracja: 05 sty 2021, 16:38

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: Boss » 31 sty 2021, 18:53

Na fanpage'u radnego jest taka oto mapka. Oczywiście południowa końcówka nie pokrywa się z planami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5794
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: Kaszmir » 01 lut 2021, 11:09

prezes pisze: 31 sty 2021, 17:07Akurat przy przystanku Solvay jest przejście dla pieszych, tuż przy wylocie z ulicy Kościuszkowców. W takim przypadku wystarczyłoby wybudować jakąś zatoczkę dla przystanku w drugą stronę i raczej nie byłoby przeciwskazań, aby puścić "151" z Borku przez Zbrojarzy i Żywiecką. Pasażerowie z Klin niczego by nie stracili, a wręcz zyskaliby powrotny autobus z tych centrów handlowych do domu.
No tak, zapomniałem że dodali przejście w 2018 :) Pozostaje tylko problem braku zatoczki. Choć i tak (głośno myśląc) zastanawiam się, czy skierowanie "151" w stronę Łagiewnik nie byłoby wtedy lepsze.
prezes pisze: 31 sty 2021, 17:07Ale nie ma stamtąd szybkiego połączenia z Czerwonymi Makami, aby umożliwić przesiadkę na tramwaj lub dojazd na uczelnię. Na południowym odcinku Kobierzyńskiej odległość do linii tramwajowej wynosi około 1,5 km. Jest to niemały dystans do przejścia pieszo, więc moim zdaniem to dobrze, że taka relacja powstanie, bo jako linia dowozowa może zebrać trochę pasażerów.
Zakładając, że autobus i tak trafi na Lubostroń (tylko tak jak pisałem, wg mnie powinien jechać potem Kobierzyńską na północ), to Skośna będzie miała dojazd do tramwaju i do Czerwonych Maków. Południowa jej część ma "204" (przystanek "Las Borkowski"), a północna ma "106+136" i "194" (przystanek "Skośna") dla chcących dostać się na tramwaj do centrum, plus miałaby jeszcze tę nową linię - dla chcących dostać się na Czerwone Maki.
prezes pisze: 31 sty 2021, 17:07Nie twierdzę, że słusznym rozwiązaniem jest puszczenie tej linii dalej na Kliny, lecz tak jak już wcześniej wspominałem to sam radny Michał Starobrat zaproponował linię z Klin na Czerwone Maki. O tym czy taka linia się sprawdzi, przekonamy się zapewne po jej uruchomieniu.
Doceniam zapał Radnego, jednak już przy Swoszowicach wyszło w praktyce bardzo średnio. To, że ktoś (czy to Radny, czy Rada Dzielnicy) walczy o jakąś linię, nie znaczy że jest to zawsze dobry pomysł - w przeszłości mieliśmy wiele przykładów nietrafionych rozwiązań zaproponowanych oddolnie. Dość powiedzieć, że tu nawet sami mieszkańcy Klin protestują bo chcą mieć linię do Borku, nie do Maków.

Piwko Wielkie
Pasażer
Posty: 15
Rejestracja: 19 lut 2020, 20:56

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: Piwko Wielkie » 01 lut 2021, 11:22

Czy pewnym rozwiązaniem nie byłby autobus na trasie Kliny Poranne <=> Czerwone Maki (przez Borkowską, Zawiłą, Kobierzyńską, Skośną, Lubostroń), skoordynowany z odjazdami 151/451 w taki sposób, by można było się łatwo przesiąść?
Nowa linia mogłaby wtedy zapewnić dojazd do tramwajów na Czerwonych Makach, w Borku Fałęckim (po łatwej przesiadce na 151), dojazd do sklepów (Lidl, Stokrotka), możliwości przesiadki na szereg innych autobusów (106, 136, 194, 204, 293) oraz obsługę nowych rejonów Klin Porannych i ul. Lubostroń.

obserwator
Pomiarowiec
Posty: 312
Rejestracja: 17 lut 2020, 19:47

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: obserwator » 01 lut 2021, 12:30

Moim zdaniem omawiany problem wynika tylko i wyłącznie z tego że ZTP chce dać połączenie dla dwóch "dziur komunikacyjnych" za jednym zamachem. Często jest to dobry sposób, jednak w tym przypadku ciężko jest pogodzić interesy pasażerów. Wiele osób zupełnie zapominało, że w okolicy mamy jeszcze jedną takową białą plamę na mapie KM i są nią okolice ulic Turonia i Krokusowej. Dlatego ja proponuję, aby za jednym zamachem rozwiązać problem na ulicach Lubostroń, Skośnej i obszarze, który przed chwilą przytoczyłem, a Klinom Porannym dać linię jadącą odwrotnie niż "151"/"451" tak jak sugerował Kaszmir.
Podsumowując proponuję coś takiego:
"121" Kliny Poranne- Forteczna, Borkowska, Zawiła - Borek Fałęcki
"126" Czerwone Maki P+R - Lubostroń, Skośna, Żywiecka, Zdunów, Zbrojarzy, Turonia, Kobierzyńska, Brożka- Łagiewniki

Częstotliwości do ustalenia, jednak dla "121" sądzę że odpowiednia byłaby nietypowa f~30/50, w celu połowicznej koordynacji z linią "451".


Plusy takiego rozwiązania:
-Nie dwa, tylko trzy obszary zyskują KM;
-Ulica Żywiecka zyskuje komunikację w obie strony;
-Mieszkańcy Klin Porannych mają dowozówkę do najbliższego tramwaju;

Minusy:
-Większe koszty, jednak dając dostęp do KM kolejnemu rejonowi ciężko jest nie zwiększyć kosztów funkcjonowania układu.

PS można także rozważyć, aby linia "121" w stronę Klin Porannych jechała przez Zbrojarzy i Żywiecką (tak aby pary linii "121"/"421" i "151"/"451" całkowicie się uzupełniały), jednak gdyby Żywiecka zyskała proponowaną przeze mnie linię "126" to nie sądzę żeby to było konieczne, a także generowałoby to dodatkowe koszty.

judash
Ekspert
Posty: 603
Rejestracja: 23 cze 2020, 9:34

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: judash » 06 lut 2021, 21:46

Na przyszłej trasie autobusu do Klin zmiany w organizacji ruchu. Ulice stają się jednokierunkowe a na poboczach znaki B-36. Na razie jednak brak infrastruktury przystankowej.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5794
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: Kaszmir » 07 lut 2021, 12:42

judash pisze: 06 lut 2021, 21:46Na przyszłej trasie autobusu do Klin zmiany w organizacji ruchu. Ulice stają się jednokierunkowe a na poboczach znaki B-36. Na razie jednak brak infrastruktury przystankowej.
Które ulice zostały objęte zmianami?

judash
Ekspert
Posty: 603
Rejestracja: 23 cze 2020, 9:34

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: judash » 07 lut 2021, 15:21

Kaszmir pisze: 07 lut 2021, 12:42 Które ulice zostały objęte zmianami?
Homolacsa, Gałęzowskiego, Boratyńskiego, Umińskiej.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5794
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kliny, Pod Fortem

Post autor: Kaszmir » 09 lut 2021, 15:15

ZTP posłuchało głosu mieszkańców (oraz naszego ;) ) i nowa linia nie pojedzie do Czerwonych Maków, a do Borku Fałęckiego :) "121" Kliny Poranne - Borek Fałęcki rusza od przyszłego tygodnia, niebawem więcej info.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości