Ej, ale może ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym mitycznym połączeniem CR - Bagatela zapewniany przez '2', które nie może zniknąć?
Przecież to połączenie (CR - Bagatela) zapewnia również 124/424, kursujące częściej niż '2'. I imho jest to akurat kolejny argument za tym, żeby z CR puścić linię tramwajową w inny rejon, zapewniając możliwość podróży również w inne rejony miasta, a nie dublować 124/424.
Pod kątem dojazdu pod Bagatelę, na linii tramwajowej na Rakowice mamy:
- pętlę (przystanek 124/424 jest praktycznie obok);
- przystanek Cm. Rakowicki (ok. 200m do 124/424);
- przystanek Rakowicka (jedyne miejsce, skąd jest dalej do 124/424, bo 500m);
- przystanek Uniwersytet Ekonomiczny (300m do przystanku na Lubicz, gdzie jest 124/424);
- Lubicz (tu już jest znowu 124/424);
Pytanie, czy ten jeden przystanek "Rakowicka", to jest taki mega wielki generator ruchu, że dla niego specjalnie utrzymujemy linię '2' na obecnej trasie, aby zapewnić połączenie z Bagatelą?
Natomiast jeśli chodzi o np. obsługę UEK, to tutaj o wiele więcej dałoby np. utworzenie dodatkowego przystanku dla 124/424/184 na Beliny Prażmowskiego, przed skrzyżowaniem z Brodowicza, żeby nie łazić na wylot w Lubicz z r. Mogilskiego....