No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minutdamian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 16:25 I znowu cytat zagnieżdżony nie wiadomo ile razy. Tyniec powinien się cieszyć, że wgl ma nocną KM. Po drugie wydłużenie na dworzec wymagałoby dołożenia brygady.
Linie nocne
-
- Ekspert
- Posty: 651
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Linie nocne
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Linie nocne
Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 16:34No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minutdamian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 16:25 I znowu cytat zagnieżdżony nie wiadomo ile razy. Tyniec powinien się cieszyć, że wgl ma nocną KM. Po drugie wydłużenie na dworzec wymagałoby dołożenia brygady.
-
- Ekspert
- Posty: 651
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Linie nocne
No skoro piszesz że ja się mam cieszyć że w ogóle mam w nocy całe dwa kursy to tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi, owszem nikomu nikt nie broni przerwy ale nawet jak pojedzie na dworzec to dalej będzie mieć prawie pół godziny a to jest całkowicie wystarczające.damian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 17:12Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 16:34No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minutdamian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 16:25 I znowu cytat zagnieżdżony nie wiadomo ile razy. Tyniec powinien się cieszyć, że wgl ma nocną KM. Po drugie wydłużenie na dworzec wymagałoby dołożenia brygady.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Linie nocne
To źle wnioskujesz. Tyniec powinien się cieszyć z nocki bo inne rejony o podobnym zaludnieniu jej nie mają.MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 17:31No skoro piszesz że ja się mam cieszyć że w ogóle mam w nocy całe dwa kursy to tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi, owszem nikomu nikt nie broni przerwy ale nawet jak pojedzie na dworzec to dalej będzie mieć prawie pół godziny a to jest całkowicie wystarczające.damian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 17:12Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 16:34 No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minut
-
- Pomiarowiec
- Posty: 286
- Rejestracja: 17 lut 2020, 20:08
Re: Linie nocne
A co mają powiedzieć mieszkańcy Stoków/Wzgórz co mają jedynie 642? Naprawdę Tyniec powinien się cieszyć co ma.damian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 17:49To źle wnioskujesz. Tyniec powinien się cieszyć z nocki bo inne rejony o podobnym zaludnieniu jej nie mają.MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 17:31No skoro piszesz że ja się mam cieszyć że w ogóle mam w nocy całe dwa kursy to tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi, owszem nikomu nikt nie broni przerwy ale nawet jak pojedzie na dworzec to dalej będzie mieć prawie pół godziny a to jest całkowicie wystarczające.damian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 17:12
Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Linie nocne
Według mnie "601" można skierować właśnie do Os. Na Stoku najprostszą trasą. Jednocześnie "642" przetrasować tak by nie jeździło przez Os. Na Stoku.
-
- Ekspert
- Posty: 781
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
- Lokalizacja: Zielonki
Re: Linie nocne
Dokładnie. @MichalTyniec - proszę o poprawę cytowania - w miarę możliwości niestosowanie zagnieżdżania trzykrotnego i cytowanie tylko tekstu, na który się odpowiada (oczywiście prośbę kieruję do wszystkich, aczkolwiek do oznaczonego użytkownika w szczególności).
Zgadzam się, aczkolwiek "601" wydłużyłbym wręcz do Zajezdni Bieńczyce. "62/662" na Wzgórza przez Kocmyrzowskie, a "642" likwidacja. Kosztowo powinno się spiąć (ewentualnie co drugi kurs "62/662" można zostawić na Placu Centralnym), do tego -1 brygada na autobusach łącznie, nawet jeśli byłaby potrzeba dodatkowej brygady na "601" wskutek zmian (chociaż nie wydaje mi się).damian_krk2 pisze: ↑29 paź 2021, 17:59 Według mnie "601" można skierować właśnie do Os. Na Stoku najprostszą trasą. Jednocześnie "642" przetrasować tak by nie jeździło przez Os. Na Stoku.
-
- Ekspert
- Posty: 1812
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Linie nocne
Żeby 601 miał inną trasę i dłuższą trzeba na to pieniędzy, a pewnie na to funduszy nie będzie+ nie każda brygada ma po 1h przerwy z obu stronZieleńczanin pisze: ↑29 paź 2021, 15:36Nie przesadzajmy - na fanpage ZTP protestuje bodajże dokładnie jedna osobadamian_krk2 pisze: ↑28 paź 2021, 19:00 Z tego co widać w internecie mieszkańcy Bieżanowa oburzeni likwidacją 643.Skąd wniosek?MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 13:42 Nie daliby na pewno żadnego dodatkowego kursu na 612 bo są to dużo większe koszty niż wydłużenie na dworzec,Wydłużmy więc do Dworca poza "612" jeszcze "637", "642", "903", "910", "915", "917", "920", "937" - tak? Nie zmieścimy tego nigdzie.MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 13:42 w godzinach nocnych komunikacja powinna być zapewniona z ścisłego centrum a nie zmuszać ludzi do następnych przesiadekDlaczego mamy obniżać standard w porównaniu do stanu obecnego?MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 13:42 jeżeli chodzi o 609 to równie dobrze może jeździć spod Cracovii i skoordynować go z przyjazdami 902Z tego powodu, że autobus się jednak marnuje, kiedy na obu końcówkach ma prawie godzinę przerwy.
Re: Linie nocne
Najprościej usunąć nocne tramwaje, w nie dać linie autobusowe i już można kombinować w Hucie i w ten sposób zastąpić 642. Tramwaje nocne to tylko takie polityczne zagranie? Mieszkańcy nie skarżą się do ZTP na hałas z nocy?
Re: Linie nocne
Po części masz rację. Ale nie raz widziałem 62 czy 64 na EU do którego nie dało się wsiąść.... Co dopiero gdyby był autobus 18m.
-
- Ekspert
- Posty: 575
- Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
- Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki
Re: Linie nocne
Tylko za tę samą kwotę autobus mógłby jeździć dwa razy częściej niż tramwajAdrian14 pisze: Po części masz rację. Ale nie raz widziałem 62 czy 64 na EU do którego nie dało się wsiąść.... Co dopiero gdyby był autobus 18m.
Re: Linie nocne
Też jestem zwolennikiem zamiany nocnych tramwajów na autobusy, choć przelicznik nie jest tak prosty. Zapewne wyszłoby, że kursy o pełnych godzinach mają większe zapełnienie niż te o połówkach. Raz, że większość linii kursuje co 60 minut więc przesiadkowicze i tak są dowożeni na pełne godziny. Dwa, że często ludzie wychodzą z imprez razem, nawet jeśli jadą w inne strony.Tramwajolog14 pisze: ↑29 paź 2021, 22:33Tylko za tę samą kwotę autobus mógłby jeździć dwa razy częściej niż tramwaj
Zatem nawet jeśli autobus pojedzie z f20, to potoki nie rozłożą się równomiernie tylko pewnie dalej kursy o pełnych godzinach będą zbierać więcej ludzi. Choć myślę, że powinny wyrobić.
Nie. Obecna trasa "612" ma ok. 11,5 km, z kolei wydłużona do Dw. Gł. Wschód miałaby ok. 15 km. Zatem wydłużenie dwóch kursów to ok. 7 dodatkowych km, co już pokrywa większość (dwie trzecie) kosztów dołożenia jednego na istniejącej marszrucie. Ja tam wolę trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego, niż dwa z Teatru Słowackiego.MichalTyniec pisze: ↑29 paź 2021, 13:42Nie daliby na pewno żadnego dodatkowego kursu na 612 bo są to dużo większe koszty niż wydłużenie na dworzec
-
- Ekspert
- Posty: 651
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Linie nocne
Chodzi o komfort dojazdu i to żeby jeszcze więcej tych ludzi w nocy zachęcić do jazdy autobusem a nikogo nie zachęcą przesiadki w nocy choćby ze względu bezpieczeństwa.Kaszmir pisze: ↑02 lis 2021, 12:06Nie. Obecna trasa "612" ma ok. 11,5 km, z kolei wydłużona do Dw. Gł. Wschód miałaby ok. 15 km. Zatem wydłużenie dwóch kursów to ok. 7 dodatkowych km, co już pokrywa większość (dwie trzecie) kosztów dołożenia jednego na istniejącej marszrucie. Ja tam wolę trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego, niż dwa z Teatru Słowackiego.
Re: Linie nocne
Strasznie wymyślasz argumenty na siłę. Przekonywałeś nas, że pasażerowie nie zdążają się przesiąść (nieprawda, mają 9 minut), że koszty dodatkowego kursu są znacznie większe niż wydłużenia trasy (nieprawda, są zbliżone), teraz że bezpieczeństwo. Rozumiem ten argument i sam np. krytykowałem pomysł nocnej dowozówki z Mydlnik do Zabierzowa, ale tu mówimy o R. Grunwaldzkim które jest w centrum miasta.MichalTyniec pisze: ↑02 lis 2021, 13:07Chodzi o komfort dojazdu i to żeby jeszcze więcej tych ludzi w nocy zachęcić do jazdy autobusem a nikogo nie zachęcą przesiadki w nocy choćby ze względu bezpieczeństwa.
Co do zachęcania, mnie bardziej zachęcają trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego niż dwa z Teatru Słowackiego. Obecnie po 1:30 nie ma jak wrócić z centrum do Tyńca.
-
- Ekspert
- Posty: 651
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Linie nocne
To tylko na papierze masz 9 minut na przesiadkę a ja Ci mówię że nie ma czegoś takiego i to nie jest wymyślanie z mojej strony nieważne czy rondo Grunwaldzkie bo to niby bliżej centrum, czy tam dalej na obrzeżach, na pewno wolę jechać w nocy prosto do domu a nie martwić się po drodze czy się coś nie stanie i wiele osób myśli dokładnie tak samo. O tym co kto woli to sobie możemy między sobą porozmawiać ale na pewno większą część wolałaby dojechać na ten rynek bezpośrednio już pomijając że są to tylko dwa kursy w piątek i sobotę więc nie jakiś wielki wysiłek, a gdyby ten kurs z 1,45 jechał z centrum lub później koło 2 to całkiem wystarczająca opcja.Kaszmir pisze: ↑02 lis 2021, 13:15Strasznie wymyślasz argumenty na siłę. Przekonywałeś nas, że pasażerowie nie zdążają się przesiąść (nieprawda, mają 9 minut), że koszty dodatkowego kursu są znacznie większe niż wydłużenia trasy (nieprawda, są zbliżone), teraz że bezpieczeństwo. Rozumiem ten argument i sam np. krytykowałem pomysł nocnej dowozówki z Mydlnik do Zabierzowa, ale tu mówimy o R. Grunwaldzkim które jest w centrum miasta.
Co do zachęcania, mnie bardziej zachęcają trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego niż dwa z Teatru Słowackiego. Obecnie po 1:30 nie ma jak wrócić z centrum do Tyńca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości