Kaszmir pisze: ↑05 lip 2021, 23:00
Przy ~f=5 na "52", kierowanie "12" do Piastów to jednak nadpodaż.
To prawda, jednak wtedy można tą linię w Hucie skierować na inną końcówkę, chociażby przez Osiedle Zgody (taka relacja też mogłaby się przyjąć).
Kaszmir pisze: ↑05 lip 2021, 23:00
Co do potencjału "12", na początek na pewno pomogłoby wydłużenie do Borku
Pewnie i tak, jednak pytanie czy warto - docelową końcówką dla tej linii na południu ma być raczej Kurdwanów P+R przez Trasę Łagiewnicką.
Kitek pisze: ↑06 lip 2021, 9:41
Zgadzam się, tylko obawiam się, że będą za wszelką cenę utrzymywać relację Hala Targowa - Mogilska.
Niekoniecznie ta relacja jest taka zła - w końcu z jakiegoś powodu "12" trafiła na TAKW, a nie na bliższe Dąbie. Jak "12" wróci, trzeba będzie zaobserwować pasażerów na odcinku Hala Targowa - TAKW, może taki potok naprawdę istnieje?
Kitek pisze: ↑06 lip 2021, 9:41
Jeśli ~f=5 na "52" to wtedy "12" likwidacja, bo stanie się po prostu zbędna. Jedno drugie implikuje.
Czy ja wiem - w latach 2015-2018 linie te potrafiły ze sobą współistnieć, jednak wówczas różnica w ich trasach była zwykle trochę większa.
mkm3 pisze: ↑06 lip 2021, 12:26
Ja nadal jestem zdania, że 12 powinno się zaorać, 184 przywrócić minimum do ronda Grunwaldzkiego
Przedłużenie "184" pobieram, jednak da się to zrobić normalnie, a nie kosztem "12".
mkm3 pisze: ↑06 lip 2021, 12:26
wzmocnić jakieś inne linie tramwajowe.
Konkretnie - jakie?
mkm3 pisze: ↑06 lip 2021, 12:26
Wkurza mnie niska przepustowość pętli na Czerwonych Makach, stąd pytanie czy ZTP/ZDMK będzie przymierzać się do jej rozbudowy/przebudowy. Okolica rozrasta się niesamowicie, blok na bloku, wrócą studenci na dodatek to będzie znów ciasno w KMK.
Wątpię że ktoś będzie chciał przyznać się do błędu przy jej projektowaniu/wykonaniu. Zresztą nie wiem czy do tej pory gdziekolwiek pętla była powiększana, ponieważ była za mała (na pewno nie w ostatnim czasie). Poczekać będzie pewnie trzeba do momentu przedłużenia tej linii, jednak jak sam pisałeś:
mkm3 pisze: ↑06 lip 2021, 12:41
Trasa powstanie za 10, 20 lat? A pętla potrzebna będzie nawet teraz.
Niestety nie wiadomo kiedy to przedłużenie powstanie. Przez kilka/kilkanaście lat trzeba się będzie jeszcze niestety męczyć, bo na przebudowę pętli liczyć raczej nie można
.
PS. Jeżeli by się dało to prosiłbym administrację o przeniesienie postów dotyczących Dietla do stosownego tematu - z "12" ma to już niewiele wspólnego.