Kitek pisze: ↑11 sie 2021, 10:26Zależy jak na to spojrzeć. Są pasażerowie jeżdżący "4" z Centrum na Wzgórza, ale też są osoby patrzące na "4" jak na linię "wewnątrzhucką" (dojazd do Kombinatu czy Placu Centralnego). Pytanie, których pasażerów jest więcej
I próbuję wskazać, że wszyscy będą stratni:
- wewnątrzhuccy ze Wzgórz będą wściekli, że zabrano im linię niskopodłogową,
- jadący ze Wzgórz w kier. Mogilskiej / R. Mogilskiego / Dworca będą niezadowoleni, że mają dwa razy mniej kursów,
- jadący w kier. T. Bagatela, Pl. Inwalidów czy ciągu bronowickiego stracą jedyną linię,
- a ci jadący w kier. Al. Pokoju i tak nic nie zyskają bo przy f7,5 i tak zawsze bardziej będzie opłacało się pojechać "1".
Zyskają tylko ci którym akurat pasuje trasa "22", tj. jadący do R. Grunwaldzkiego czy na Kapelankę. Jednak bilans strat jest znacznie większy. Zresztą nawet tym pasażerom szybciej czasowo może wyjść pojechanie "1" i przesiadka.
Przed marszrutyzacją 1999 "22" jeździło do Wzgórz, a "4" do Walcowni. To nie przypadek, że zamieniono je końcówkami.