Myślałem, że skoro skład ten stał 10 dni w hali to przy okazji otrzymał "w spadku" wyświetlacz po jakichś skasowanych wiedeńcach. Skoro tak się nie stało - dziękuję za informację i przepraszam za wprowadzone w ten wątek przeze mnie zamieszanie.
KONSTAL 105N/Na
Re: KONSTAL 105N/Na
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: KONSTAL 105N/Na
A czy ja mam coś do Kitka? Nie. Więc o co Ci chodzi? Mam tylko wielki uśmiech na twarzy jak czytam wypowiedzi na forum wieżowców. Tam to jest wolna amerykanka. Piszą co chcą - nawet informacje nie mające nic z rzeczywistością. Tyle w temacie.
Re: KONSTAL 105N/Na
@Kucyk
To nie Kitek napisał
Poza tym czasem piszesz w takim tonie, że naprawdę można się przestraszyć, że kogoś ochrzaniasz. Może nie masz wtedy na myśli nic złego, ale można to odebrać inaczej
To nie Kitek napisał
Poza tym czasem piszesz w takim tonie, że naprawdę można się przestraszyć, że kogoś ochrzaniasz. Może nie masz wtedy na myśli nic złego, ale można to odebrać inaczej
Re: KONSTAL 105N/Na
Ciekawe do których wagonów pójdzie zwolniony IBIS? Tyle wagonów zostało ostatnio odstawionych skasowanych, że huckie ufoki już powinny mieć komputery...
Re: KONSTAL 105N/Na
Wspominacie Panowie o mnie, więc muszę się odnieść Szukałem informacji, które Konstale otrzymały wyświetlacze a na forum wieżowców jest wielu użytkowników, którzy mają sprawdzone info, dlatego dodałem źródło (niestety, okazało się w tym przypadku, że ktoś przekazał niesprawdzone wieści )
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: 20.11.2020
Radio Alex 105,2 FM
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
-
- Pomiarowiec
- Posty: 286
- Rejestracja: 17 lut 2020, 20:08
Re: 20.11.2020
Re: 20.11.2020
Złączyli dwa kolejne, czyli 8. Ciekawe, czy będą kolejne.
Post przeniesiony z viewtopic.php?f=7&t=725.
Mod. Gz391
Re: 20.11.2020
Dokładnie taki ufok ten jeździł na torach już wcześniej (ostatnio podczas Wszystkich Świętych 2019), więc powinna być to mądra i sprawdzona decyzja. Jego stworzenie jednak z pewnością łatwe nie było, ponieważ HZ256 musiał zostać wpięty pomiędzy dotychczasowy skład HZ255+HZ257. Zastanawia mnie tylko, co stanie się w takim razie z HZ259. Jest to wagon zaledwie 28-letni, więc odstawiony/zezłomowany zostać nie powinien. Mam nadzieję, że na dniach zobaczymy dziewiątego ufoka, tym razem z jego udziałem.
PS. Chcąc nie chcąc, ufoki powstały w celu obsługi "52", czyli chyba najpopularniejszej linii w mieście. Mam nadzieję, że te nowohuckie w najbliższym czasie zostaną wyposażone w GPS, żeby na tablicach wyświetlał się realny czas ich przyjazdu, a nie tylko godzina.
Post przeniesiony z viewtopic.php?f=7&t=725.
Mod. Gz391
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 20.11.2020
Dokładnie. Kilka wiedeńców, które miały GPSa jest odstawionych/skasowanych to co za problem przełożyć nadajniki? No tylko trzeba chcieć, a w MPK z tym różnie.
Post przeniesiony z viewtopic.php?f=7&t=725.
Mod. Gz391
Re: 20.11.2020
Nie jest to powód do radości - obawiam się, że zwiększanie liczby uffoków będzie powodować mniejszą liczbę PES na "52"... Nadal chcesz degradować taborowo Hutę by Tobie w Podgórzu było dobrze? Zresztą, przeczytaj i posłuchaj co Admin tego forum mówi o braku Lajkoników na huckich liniach
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/kr ... 3E0-zFE2w/
Post przeniesiony z viewtopic.php?f=7&t=725.
Mod. Gz391
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: KONSTAL 105N/Na
Jak zapewne wszyscy wiedzą, w tym roku po raz pierwszy po czteroletniej przerwie składy 3x105Na powróciły na dłużej na krakowskie torowiska i zagościły na linii "52". Wywołało to mieszane nastroje wśród pasażerów oraz użytkowników tutejszego forum, jednak chcąc nie chcąc, jest to obecnie jedyny sposób na zwiększenie liczby taboru 40m+, którego przy braku istnienia linii z f~5 nigdy za wiele. Wiadomo, że możliwości łączenia trójskładów nie są nieskończone, jednak przynajmniej kilka ufoków powinno się jeszcze dać połączyć. Niedawno w innym temacie pisałem, że możliwe jest nawet odtworzenie kilku "historycznych" trójskładów, czyli takich, które w przeszłości pojawiały się już na krakowskich torowiskach. W odpowiedzi otrzymałem następującą odpowiedź:
- HZ207+HZ208+RZ209
- HZ258+HZ259+HZ260
- HZ278+HZ279+HZ280
- HZ287+HZ288+HZ289
W pierwszym przypadku oznaczałoby to wprawdzie konieczność przenosin RZ209 do Nowej Huty (w cofnięcie HZ207+HZ208 do Podgórza nie wierzę), jednak myślę, że dałoby się to zrealizować. Połączenie większej ilości ufoków w każdym razie (wbrew opiniom niektórych forumowiczów) jest możliwe, a nawet wspomniane cztery trójskłady już znacząco mogłyby odmienić rozdział taboru na niektórych liniach. W miarę kolejnych dostaw Lajkoników powinniśmy się dowiedzieć czy kolejne ufoki będą w dalszym ciągu łączone oraz ewentualnie gdzie trafią.
Trójskłady, których poszczególne wagony były już kiedyś połączone razem powinny być możliwe do odtworzenia oraz zapewniać względnie bezproblemową współpracę. Oto ich lista (źródło: materiały, dostępne na http://psmkms.krakow.pl):
- HZ207+HZ208+RZ209
- HZ258+HZ259+HZ260
- HZ278+HZ279+HZ280
- HZ287+HZ288+HZ289
W pierwszym przypadku oznaczałoby to wprawdzie konieczność przenosin RZ209 do Nowej Huty (w cofnięcie HZ207+HZ208 do Podgórza nie wierzę), jednak myślę, że dałoby się to zrealizować. Połączenie większej ilości ufoków w każdym razie (wbrew opiniom niektórych forumowiczów) jest możliwe, a nawet wspomniane cztery trójskłady już znacząco mogłyby odmienić rozdział taboru na niektórych liniach. W miarę kolejnych dostaw Lajkoników powinniśmy się dowiedzieć czy kolejne ufoki będą w dalszym ciągu łączone oraz ewentualnie gdzie trafią.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: KONSTAL 105N/Na
Myślę, że jeśli Huta miałaby robić jeszcze kilka UFOków to najbardziej prawdopodobne jest rozłączenie HZ287+HZ253 i wtedy uzyskujemy:
HZ252+HZ253+HZ254
HZ287+HZ288+HZ289 (oba te składy już kursowały)
I w sumie:
HZ258+HZ259+HZ260
Jedynie pytanie czy HZ254 już został przeznaczony na złom i robi za dawce czy po prostu na razie odstawiony na boczny tor.
HZ278+HZ279+HZ280 odpada ze względu na wyświetlacze w HZ280.
HZ252+HZ253+HZ254
HZ287+HZ288+HZ289 (oba te składy już kursowały)
I w sumie:
HZ258+HZ259+HZ260
Jedynie pytanie czy HZ254 już został przeznaczony na złom i robi za dawce czy po prostu na razie odstawiony na boczny tor.
HZ278+HZ279+HZ280 odpada ze względu na wyświetlacze w HZ280.
Re: KONSTAL 105N/Na
Oficjalnie na razie został odstawiony, więc jeszcze nic nie jest przesądzone. Kilka Konstali podzieliło już wcześniej ten los, po czym powróciły na tory i jeżdżą do dziś. Obawiam się jednak, że wobec dostaw Lajkoników zostanie on wkrótce zezłomowany.
Czy po kasacjach wiedeńców nie będzie się dało przełożyć wyświetlaczy do wagonów dotychczas ich nieposiadających? Osobiście uważam, że wszystkim ufokom przydałby się taki "upgrade", kursują one przecież na jednej z ważniejszych i najbardziej obciążonych linii tramwajowych w Krakowie.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: KONSTAL 105N/Na
Na pewno się da i byłoby to bardzo dobre posunięcie. Pytanie czy jest chęć zainwestować w 105tki. Taka przeróbka na pewno wymaga nakładu finansowego. Pewnie niedużego bo materiał jest, ale jednak.Bayer2003 pisze: ↑24 lis 2020, 22:46Czy po kasacjach wiedeńców nie będzie się dało przełożyć wyświetlaczy do wagonów dotychczas ich nieposiadających? Osobiście uważam, że wszystkim ufokom przydałby się taki "upgrade", kursują one przecież na jednej z ważniejszych i najbardziej obciążonych linii tramwajowych w Krakowie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości