Kitek pisze: ↑28 sie 2021, 12:31
W takim razie najlepiej byłoby skierować na "52" 14 Krakowiaków by były po 2 uffoki z każdej Zajezdni na podmiankę.
Tylko wtedy na "52" będzie 14 Krakowiaków, na "4" 10 (remont na Ujastek kiedyś się skończy) i dla "50" zostanie niewiele, przez co będzie musiało tam jeździć sporo brygad 32m, które z kolei nie trafią z tego powodu na inne linie ("9", "14"?, "22"?). Ponadto dwa trójskłady z jednej zajezdni padają jednak dosyć rzadko, a po jednym na podmianę i tak będzie (na szczęście zrezygnowano z kierowania wszystkich czterech ufoków z Nowej Huty na "52").
Kitek pisze: ↑28 sie 2021, 12:31
Albo przygotować przynajmniej jedną rezerwę o długości 32m, ponieważ jesienią GT8N na "52" przy ~f=7,5 sobie naprawdę nie wyobrażam.
Popieram, wykorzystanie składów E1+c3 jest niewielkie (zwłaszcza w Nowej Hucie), więc spokojnie jedna taka rezerwa mogłaby na Wieczystej (pętla stosunkowo blisko środka trasy "52") stać. Żeby jednak tak się stało, muszą wrócić linie "12" i "17", bo bez powrotu chociażby jednej z nich wykorzystanie GT8N będzie małe i MPK na pewno będzie wtedy kierować te tramwaje na rezerwy.
damian_krk2 pisze: ↑28 sie 2021, 12:39
Stanowisko ZTP nie przewiduje takiej rezerwy. Według nich E1+C3 nie może być na rezerwie ze względu na tunel (wcześniej wcaaaale nie było takiej rezerwy z zakazem w tunelu)
Dawniej na rezerwie zawsze był jeden skład E1+c3 i jeden dwuskład Konstali. Wszystkich rezerw mamy pięć, więc myślę że jedna wysokopodłogowa nie powinna sprawiać dużego problemu.
pasazer_mobilisu pisze: ↑28 sie 2021, 13:29
Na pewno będzie tłok, możliwe że nie wszyscy wsiąda ale to i tak lepsza sytuacja niż dziura na 15 minut gdyby nic nie pojechało.
Lepsza, ale jeszcze lepsza była rezerwa 32m (najlepsza oczywiście 40m+, ale jest to tabor zbyt deficytowy żeby marnować go na rezerwę)
.