Wraz z dostawami kolejnych Stadlerów pewnie się to zmieni. Faktem jest, że obecnie ich dostawy nie przebiegają w najszybszym tempie, w związku z czym ciężko o znaczącą różnicę porównując niewielkie odstępy czasu.
Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
No, akurat PESY miały słabe wykorzystanie - 21/37, powołując się na Impulsa. Też nie rozumiem, czemu nie skierowano ich na "22" zamiast uffoków.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Na razie rozdział taboru pozostawia wiele do życzenia. Na "14" trzy STL (były cztery) a na "24" nadal wysyłany jest E1+c3. Natomiast na "50" nadal Huta wysyła 7 Lajkoników...
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Czy na "9" nastąpiły małe roszady w obsłudze brygad między zajezdniami?
Pytam bo widzę dzisiaj od dłuższego czasu 3 składy 105Na z NH i 1 brygadę Konstali z Podgórza. Podział NGT8/STL został zachowany.
Pytam bo widzę dzisiaj od dłuższego czasu 3 składy 105Na z NH i 1 brygadę Konstali z Podgórza. Podział NGT8/STL został zachowany.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wygląda na to że zamienili się brygadami. Nie ma składu 105Na na 11-04 z Huty w zamian jest GT8N z Podgórza. A Huta za to wzięła jedną brygadę na "9".
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Może zmiany spowodowane wyłączeniem Nowego Bieżanowa?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Chyba nie ma, linie bieżanowskie mają taką samą ilość brygad.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Nie ma zmiany ilości brygad
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Tak ilości te same, ale z racji rannych taktów 30min wydaje mi się, że był jakiś przeskok i kilka brygad jedno kółko robi 2h, a nie 2h20min / 2h30min co może powodować zamianę układu. Jeśli huta by dostała przy standardowym układzie brygadę z PT to wtedy musiałby być wyjazd/zjazd z Prokocimia aż do Huty, a takowego nie ma.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Kontynuuję temat w stosownym wątku. Tak, jest 11 brygad z Podgórza na linii "3" oraz trzy z Huty. Na linii "14" mamy aż 5 Stadlerów. Na linii "50" jest 8 Krakowiaków (6 z Podgórza i 2 z Huty) oraz 5 Lajkoników z Huty.kucyk pisze: ↑19 kwie 2021, 7:55 Widzę, że z dzisiejszym dniem nastąpiło do małych roszad brygad między zajezdniami tramwajowymi. Z tak na szybko: mniej brygad linii "3" obsługuje zajezdnia NH (są 3 Lajkoniki a do piątku były 4). Na "3" jest więcej brygad z Podgórza - do piątku było ich 10 a dzisiaj jest 11.
Również mniej Lajkoników z NH jest na "50" ale nie sprawdzałem czy więcej brygad jest teraz z Podgórza czy może wyjechało więcej Krakowiaków?
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Dzisiaj TTSS serwuje kolejne zmiany. Na "14" mamy już wszystkie sześć brygad huckich w Lajkonikach i nie ma EU8N. Na "50" wyjechały z Huty trzy Krakowiaki i cztery Lajkoniki (zwykle był jeden lub dwa Krakowiaki czasem same Lajkoniki). Jest EU8N HL419 na "49", zobaczymy popołudniu czy to nie jest rezerwa. Ciekawostką jest wyjazd wszystkich pięciu składów 105Na z Podgórza na "13". Ostatnie dwa GT8S można jeszcze spotkać na "6". Wkrótce idą do TR.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
HL419 to R55impuls pisze: ↑20 kwie 2021, 9:04 Dzisiaj TTSS serwuje kolejne zmiany. Na "14" mamy już wszystkie sześć brygad huckich w Lajkonikach i nie ma EU8N. Na "50" wyjechały z Huty trzy Krakowiaki i cztery Lajkoniki (zwykle był jeden lub dwa Krakowiaki czasem same Lajkoniki). Jest EU8N HL419 na "49", zobaczymy popołudniu czy to nie jest rezerwa. Ciekawostką jest wyjazd wszystkich pięciu składów 105Na z Podgórza na "13". Ostatnie dwa GT8S można jeszcze spotkać na "6". Wkrótce idą do TR.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Zmiany idą w dobrym kierunku, jednak pytanie - gdzie się podziały te wszystkie EU8N? Jeden już wczoraj trafił na "20" (od tego tygodnia jest tam 6 brygad podgórskich oraz 6 nowohuckich), jednak moim zdaniem to nadal trochę za mało. Na linii "21" po objazdowej trasie kursują obecnie dwa wozy N8S-NF oraz dwie wiedeńskie solówki, które tak naprawdę zamiast na linię powinny trafić na złom. Czemu zwolnione EU8N ich nie zastąpią - tego chyba nikt nie wie.
Tym sposobem na "50" mamy aż osiem brygad w 2014N i tylko pięć obsadzonych krótszym 32m taborem. Jak na możliwości taborowe jest całkiem nieźle, a wykorzystanie Krakowiaków na poziomie 30 sztuk nie zdarzało się już od dawna. Szkoda tylko, że od ponad dwóch nie kursuje Protram 405N, co pośrednio pozwoliłoby "uwolnić" jeszcze jednego Lajkonika z "50", ale ogólnie i tak jest bardzo dobrze.
Jest to rezerwa. Obecnie w TTSS wyświetla się on na "16".
Raczej jednorazowy przypadek, jednak dobra kondycja podgórskich 2x105Na na pewno cieszy. Warto też odnotować, że na tą linię wyjechał dziś tylko jeden GT8N.
Pewna epoka dobiega końca, chociaż może to i dobrze - już niedługo linie takie jak "6" czy "20" będą miały zapewnione wszystkie brygady niskopodłogowe. Docelowo liczę też na pozbycie się nowohuckiego składu Konstali z "11". Szkoda trochę mi będzie oryginalnych GT8S, jednak po tylu latach eksploatacji zdecydowanie należy im się gruntowna modernizacja.
Nevelo nie ma tylko od trzech dni, takie przerwy w jego kursowaniu już wielokrotnie się zdarzały . Może dalszy ciąg rozwoju projektu związanego z tramwajem autonomicznym (ostatnio sprawa ta mocno ucichła, jednak projekt miał być kontynuowany)?
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Czekają na powrót "44" Z Podgórza czekamy na powrót Newaga i wagonu RY827 by zakończyć proces zmiany taboru na "24"
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Posty o Nevelo wydzielone do osobnego tematu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości