Łukasz pisze: ↑16 kwie 2021, 11:36
PILNE:
PSBO przy ul. Podwale został zamknięty z powodu COVID-19
I tym sposobem wszystkie PSBO w Krakowie mamy zamknięte.
Według mnie jest to po prostu absurd, że po raz kolejny zamiast fachowo rozwiązać problem z kolejkami rozkładając pasażerów chcących zakupić bilety na kilka punktów i tym samym zapewniając większe "standardy sanitarne" najpierw zamyka się wszystkie punkty poza jednym, a gdy zobaczono, że tylko spotęgowało to kolejki, zdecydowano się zupełnie zamknąć punkty sprzedaży biletów pozostawiając pasażerów na lodzie. Nawet jeśli jeden pracownik był chory, co to zmienia? Przecież w takich punktach pracuje dużo więcej niż jedna osoba, więc w żaden sposób absencja jednej z nich nie zaburza funkcjonowania punktu. Przeraża takie bohaterskie rozwiązywanie problemów poprzez tworzenie kolejnych.
Teraz jeszcze okazuje się, że osoby, które na tym ucierpiały mogą domagać się odszkodowania. To nic innego jak utrudnienie procesu zakupu biletów dla pasażerów, bo ci oprócz ich zakupu będą jeszcze musieli ubiegać się o zwrot części pieniędzy. Jestem ciekaw ile osób zrezygnuje z tych pieniędzy, bo nie będzie im się chciało bawić w urzędowe formalności.
pasazer_mobilisu pisze: ↑16 kwie 2021, 11:40
Warto dodać że według postu na FB osoby, które nie dadzą rady przedłużyć KK i kupią droższy bilet otrzymają zwrot
A czy czasem nie istnieje opcja przedłużania ważności Karty Krakowskiej w automacie biletowym? Pamiętam, że sam tak kiedyś robiłem.