13.07.2021
13.07.2021
Mamy chyba pierwszy dzień w którym na linii "24" nie mamy wagonów NGT6. Są same Stadlery z Huty i NGT8 z Podgórza. Na "9" drugi dzień z rzędu wyświetla się 8 brygad zamiast 9.
Re: 13.07.2021
11:20 TR RF309 jako "4" R.Mogilskie>WK.
Re: 13.07.2021
EU8N #HL411 na "10", nie wiem czy liniowo czy rezerwa. Mijany o 12 przy Wieczystej kier. centrum.
Re: 13.07.2021
TR HL411 na "52" Poczta Gł.>CM.
Zablokowany węzeł UJ - kolizja tramwaju. "6" na Salwator, "20" do Bronek.
Zablokowany węzeł UJ - kolizja tramwaju. "6" na Salwator, "20" do Bronek.
Re: 13.07.2021
#RF317 stracił ścianę przednią "kabiny B" (nie wiem czy to jest faktycznie B, bo co jakiś czas je odwracają, chodzi mi o to, że tylną do kierunku jazdy) Wygląda trochę jakby pod którymś z nich się rozjazd przełożył.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 13.07.2021
#DR593 na 124-05 skończył na Podwawelskim.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 13.07.2021
Re: 13.07.2021
Wyjątkowo kuriozalna sytuacja, widać jakiej jakości są te modernizacje. Kosztem wątpliwej poprawy atrakcyjności wizualnej diabelsko pogarszamy bezpieczeństwo. Nie chciałbym tam siedzieć w momencie wypadku.
Re: 13.07.2021
https://dziennikpolski24.pl/powazna-kol ... 4-15709418
Z tego zdjęcia można wnioskować.
To były dwie "6" i mijały się na łuku o największym promieniu skrętu. Wagony GT8N o średnicy 2400 mm nie mogą mijać się na skrzyżowaniu z łukiem. Jeszcze takim ciasnym skrzyżowaniu. Błąd jednego z motorniczych (prawdopodobnie tego z RF317) który wjechał jeszcze wtedy gdy RF318 nie opuścił relacji Straszewskiego - Piłsudskiego. Na zdjęciu widać, że długo tarły o siebie. Prędkość 10h powinny od razu się zatrzymać. W końcu tył doklejany z tworzywa sztucznego odpadł. Gdyby to było czołowe zderzenie, to strach takie wagony prowadzić. Trabanty też były tanie, paliły się w 50 sekund. Przy zderzeniu kierowcy nie mieli żadnych szans.
Z tego zdjęcia można wnioskować.
To były dwie "6" i mijały się na łuku o największym promieniu skrętu. Wagony GT8N o średnicy 2400 mm nie mogą mijać się na skrzyżowaniu z łukiem. Jeszcze takim ciasnym skrzyżowaniu. Błąd jednego z motorniczych (prawdopodobnie tego z RF317) który wjechał jeszcze wtedy gdy RF318 nie opuścił relacji Straszewskiego - Piłsudskiego. Na zdjęciu widać, że długo tarły o siebie. Prędkość 10h powinny od razu się zatrzymać. W końcu tył doklejany z tworzywa sztucznego odpadł. Gdyby to było czołowe zderzenie, to strach takie wagony prowadzić. Trabanty też były tanie, paliły się w 50 sekund. Przy zderzeniu kierowcy nie mieli żadnych szans.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości