kucyk pisze: ↑28 sty 2021, 11:53
Ja przypuszczam, że "1" to miks NGT6 / EU8N.
Z pewnością, jednak czy tylko? Aż 4 EU8N trafią na "44", a nie ma ich nieskończenie wiele. Nie zdziwiłbym się szczególnie, jakbyśmy na "1" zobaczyli jedną lub dwie brygady niezmodernizowanych N8S. Skoro na "21" są zaledwie dwie niskie brygady, gdzieś jeszcze przynajmniej jeden N8S musi trafić
.
kucyk pisze: ↑28 sty 2021, 11:53
Raczej wątpię w coś nowego na "20" czyli Konstale z Huty a z Podgórza NGT6. Linia "11" to być może miks 105Na / GT8N albo same te ostatnie. Raczej samych Konstali na "11" nie wystarczy.
To tak naprawdę jeden z największych dylematów, ponieważ strona jakdojade.pl nie pozwala rozróżniać na chwilę obecną GT8x od Konstali. Prędzej jednak spodziewałbym się ich (jeżeli w ogóle na którejś z tych linii) na "11", ponieważ raczej CK będzie miał jedną linię w 100% niskopodłogową (jak już widać nie będzie to "6"). Należy pamiętać, że dwuskładów Konstali w Nowej Hucie jest zaledwie 20, a 6 brygad przy f~15 ma linia "49". W dalszym ciągu do zagospodarowania pozostaje jednak sporo. Wątpliwości jest jednak trochę, więc w związku z tym:
Chciałbym przedstawić prognozowany przeze mnie rozdział taboru od poniedziałku (z góry zaznaczam, prognozowany, nie optymalny, dane wzięte z jakdojade.pl). Jako, że nie chce mi się zgadywać m.in. w jakiej ilości na "18" będą jeździć NGT8, a w jakiej Lajkoniki, tramwaje: NGT8, STL oraz 126N wrzucam do jednego worka o nazwie "32m". Również Protrama 405N (jeżeli wyjedzie) oraz Krakowiaki nazwę w mojej prognozie "MEGA". A więc oto prognozowany przeze mnie rozdział taboru od lutego:
linia 1: 9xEU8N, 6xNGT6, 1xN8S
linia 2: 4xEU8N
linia 3: 14x32m (jeżeli linia będzie mieć 14 brygad, bo ostatnio coś jakieś zmiany w tym były chyba)
linia 4: 10xMEGA
linia 5: 5xN8C, 2xEU8N
linia 6: 7xGT8x
linia 8: 15xNGT6
linia 9: 9xE1+c3
linia 10: 10xE1+c3
linia 11: 7xGT8x
linia 13: 8xNGT6, 4x2x105Na, 3xGT8x
linia 14: 5xEU8N, 3xNGT6, 1x32m
linia 16: 5xE1
linia 18: 15x32m
linia 19: 3xNGT6, 3xEU8N
linia 20: 6xEU8N, 6xGT8x
linia 21: 2xN8S, 2x2x105Na, 2xE1
linia 22: 10xE1+c3
linia 24: 6x32m, 2xE1+c3
linia 44: 4xEU8N, 3x2x105Na
linia 49: 6x2x105Na
linia 50: 7xMEGA, 6x32m
linia 52: 13xMEGA, 6x3x105Na
Zakładane wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
2x105Na: 15/20
3x105Na: 6/8
E1: 7/10
E1+c3: 31/47
N8C: 5/6
N8S: 3/6 (zaliczyłem do tej grupy również HK462, gdyż jest on zawsze wysyłany na te same linie co niezmodernizowane N8S)
EU8N: 33/40
GT8x: 23/28
NGT6: 35/50
32m: 42/47 (tutaj ilostan w teorii może jeszcze wzrosnąć do 48)
MEGA: 30/37
Ogólnie: 230/299 na liniach
Do tego jeszcze dojdą rezerwy (wtyczki?), jednak ich liczba oraz rozdział taboru na nich jest raczej ciężki do przewidzenia (pewnie pojawi się NGT6, być może EU8N/GT8N/2x105Na). Nie ma to jednak dla pasażerów aż tak wielkiego znaczenia i mam nadzieję, że będą one potrzebne jak najrzadziej.
Zachęcam do dyskusji na temat prognozowanego przeze mnie rozdziału taboru tramwajowego od lutego, jak i o ewentualnych Waszych własnych prognozach.
Pozdrawiam
Bayer2003