Kaszmir pisze: ↑02 lut 2021, 10:47
Ta organizacja objazdów będzie mocnym kandydatem do bubla roku - a mamy dopiero luty
Może i do bubla dekady (a ona dopiero się rozpoczęła
).
Kaszmir pisze: ↑02 lut 2021, 10:47Czemu "44" nie mogło pojechać od placu Centralnego do ronda Hipokratesa? Albo uznajemy, że "44" jest niepotrzebne w czasie pandemii i wtedy zawieszamy je w ogóle, albo uznajemy że jest potrzebne - i teraz zrobi się tłok w "4".
Tego też nie rozumiem, zwłaszcza, że widać zainteresowanie "44" (te kilkanaście osób, które już widuję na wysokości Teatru Słowackiego popołudniami w kierunku Nowej Huty nie biorą się znikąd). Jeszcze dodatkowo chwalono się, że "44" dostaje EU8N - na całe PIĘĆ DNI!... To jest dopiero propaganda sukcesu...
Kaszmir pisze: ↑02 lut 2021, 10:47- Pleszów dostaje zatramwaj za "21"... tylko w dni powszednie. W weekend ten węzeł zostaje tylko z "10".
Uczciwym wydaje się by "721" jeździło również w weekendy przynajmniej w godzinach zmian na Kombinacie. A jeszcze bardziej uczciwe byłoby gdyby ten "zatramwaj" był darmowy (jak niegdyś linie zastępcze na Bronowicach). Ale nie ma na to niestety środków
Kaszmir pisze: ↑02 lut 2021, 10:47Zresztą całość "721" jest zła, bo jeśli ktoś będzie chciał dostać się np. do urzędu na os. Zgody, albo Tomexu, to też musi jechać z dwoma przesiadkami.
Wbrew pozorom całkiem spora grupa pasażerów z Pleszowa nie kończy swej podróży na Kombinacie tylko udaje się właśnie na wymienione przez Ciebie przystanki + też DH Wanda. Czyżby decydenci nie wiedzieli lub nie chcieli tego wiedzieć?
fistaszek pisze: ↑02 lut 2021, 10:50
3. Kółko "21" - uważam, że bardzo ciekawy pomysł, moje wątpliwości jednak budzą dwie rzeczy
Pomysł może i jest okej tylko będzie wzbudzał dezorientację wśród pasażerów + nie wiem czy będzie to jakoś specjalnie oznakowane w rozkładach, że linia ma nietypową trasę (że jednak dojazd z Piastów na Plac Centralny czy Os. Zgody będzie bardzo naokoło może spotkać się z niezrozumieniem).
fistaszek pisze: ↑02 lut 2021, 10:504. Brak przedłużenia "16" do Pleszowa - to jest wg mnie kompletne nieporozumienie. Rozumiem, że Miasto szuka oszczędności, ale zostawienie tylko jednej linii tramwajowej na punkcie przesiadkowym moim zdaniem nie ma sensu, tym bardziej, że duża część pasażerów z Pleszowa podróżowało "21" w okolice DH Wanda. To samo połączenie zapewniłaby "16" do Pleszowa, więc nie rozumiem, czemu zostawiono tą linię ledwie kilka przystanków dalej.
Może solówek im zabraknie?
zubrzyk111 pisze: ↑02 lut 2021, 15:13
"44" powinna po prostu zawracać albo na Placu Centralnym albo na układzie ulicznym JP2 - Andersa - Bieńczycka, ale oczywiście "niedasie", choć przed laty "dałosie" tak i to w stałym układzie. W ciągu tych 3-4 godzin służby motorniczym powinny wystarczyć postoje (oczywiście odpowiednio wydłużone) po jednej stronie miasta, zwłaszcza że trasa nie byłaby bardzo długa.
Brakuje toru odstawczego na Placu Centralnym, brakuje pętli pod Kombinatem, brakuje czynnej Walcowni i brakuje chęci by zawracać tramwaje w Zajezdni Nowa Huta... Ale ta propozycja do mnie bardzo przemawia, skoro w latach 90' działało, to dlaczego teraz nie może? Wraz z rozwojem technologii i informatyzacji wszystkich dziedzin życia "niedasizm" w ZTP/MPK urósł do absurdalnych rozmiarów? Czy wynika po prostu z podejścia "przecież to Huta"...