Widzę pozytyw, że w ogóle przyjeżdżają kolejne wagony i dostawy idą do przodukucyk pisze: 21 mar 2021, 21:06 W czym widzisz pozytyw? Pozytyw był jak docierały 2 wagony tygodniowo. Jak widać daleko w tej chwili do pozytywów.![]()

Widzę pozytyw, że w ogóle przyjeżdżają kolejne wagony i dostawy idą do przodukucyk pisze: 21 mar 2021, 21:06 W czym widzisz pozytyw? Pozytyw był jak docierały 2 wagony tygodniowo. Jak widać daleko w tej chwili do pozytywów.![]()
No chyba, że tylko o to Ci chodzi.Kitek pisze: 22 mar 2021, 14:42 Widzę pozytyw, że w ogóle przyjeżdżają kolejne wagony i dostawy idą do przodu![]()
No tak, zdecydowanie, naklejka za 10 pln przy tramwaju za 10 mln jest głównym problememKolec pisze: 22 mar 2021, 23:14 I tak RY830 już ma nową czcionkę z numerem taborowym, a wchodzący dziś do ruchu HY859 posiada starą wersję.. wiem że one przychodzą tak od producenta, ale to chyba mało ekonomiczne aby to tak miało wyglądać na dalszą metę.
Ile?kot_feliks pisze: 23 mar 2021, 16:39 No tak, zdecydowanie, naklejka za 10 pln przy tramwaju za 10 mln jest głównym problemem
Chyba chodzi o porównanie liczb. Naklejka przy tramwaju to prawie za darmopasazer_mobilisu pisze: 23 mar 2021, 18:46Ile?kot_feliks pisze: 23 mar 2021, 16:39 No tak, zdecydowanie, naklejka za 10 pln przy tramwaju za 10 mln jest głównym problemem![]()
7,270 mln PLN netto
8,942 mln PLN brutto
źródło: https://scontent.fwaw3-2.fna.fbcdn.net/ ... e=6081A2F9
Tak jest problemem, bo to mogło być zrobione od razu przed przyjazdem do Krakowa. Sami wiedzieli, że ZTP będzie zmieniało oznaczenia to na jasnego grzyba brnęli dalej w tą swoją czcionkę?kot_feliks pisze: 23 mar 2021, 16:39No tak, zdecydowanie, naklejka za 10 pln przy tramwaju za 10 mln jest głównym problememKolec pisze: 22 mar 2021, 23:14 I tak RY830 już ma nową czcionkę z numerem taborowym, a wchodzący dziś do ruchu HY859 posiada starą wersję.. wiem że one przychodzą tak od producenta, ale to chyba mało ekonomiczne aby to tak miało wyglądać na dalszą metę.![]()
Oczywiście jest to bezsensowne działanie MPK, ale chyba powinniśmy się już do tego przyzwyczaić. Nie pierwsza i nie ostatnia taka akcja obecnego zarządu...abuk pisze: 23 mar 2021, 21:49 10 złotych za naklejkę, ale za samo "R" czy całe "RY830" bo to zmienia postać rzeczy w tym konkretnym przypadku.
Zdecydowanie zmienia, jeśli 10 pln jest za jedną literkę, to już nie opłaca się kupować tramwaju za 8,942 mln PLN bruttoabuk pisze: 23 mar 2021, 21:49 10 złotych za naklejkę, ale za samo "R" czy całe "RY830" bo to zmienia postać rzeczy w tym konkretnym przypadku.
https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... 6105415754#lajkomunikacja_mpk Od jutra, 27 marca nowoczesne, niskopodłogowe Lajkoniki zaczną kursować na kolejnej trasie do Nowej Huty.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami będzie to linia nr 9, łącząca Mistrzejowice z Nowym Bieżanowem P+R.
Na trasie pojawią się trzy Lajkoniki, co oznacza, że niemal połowa kursów będzie tam obsługiwana nowymi, niskopodłogowymi tramwajami.
Liczba posiadanych obecnie przez MPK SA Lajkoników umożliwi wysyłanie tych nowych wagonów na linię nr 9 tylko w weekendy, ale wraz z przyszłymi kolejnymi dostawami, najprawdopodobniej już w najbliższych tygodniach, zaczną one kursować na tej trasie także w dni powszednie.
Wątpię, nie zaktualizowano stanu na stronie MPK, bardzo rzadko były debiuty bez tego.
Pewnie najpierw zastąpią EU8N/GT8N (zagrywka propagandowa).pasazer_mobilisu pisze: 26 mar 2021, 13:55 Ciekawe jak podejdą do tematu linii "9" - Lajkoniki zastąpią brygady gdzie jeżdżą EU8N/GT8N czy tramwaje z wysoką podłogą?
I schowają je w zajezdni żeby pasażerów "21" nie przyzwyczajać do luksusu
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], tomek_m i 2 gości