pasazer_mobilisu pisze: ↑20 mar 2021, 21:49
Moim zdaniem odpowiedź jest tak napisana, żebyś już więcej nie zawracał głowy i nie pisał do nich
Dodam tu jeszcze, że w prawym dolnym rogu tej odpowiedzi znajduje się napis "Przedsiębiorstwo Fair Play". Moim zdaniem takiego podejścia zdecydowanie nie można nazwać mianem "Fair Play".
pasazer_mobilisu pisze: ↑20 mar 2021, 21:49
W sumie nie dziwię się, że nie chce im się z każdą pojedynczą osobą dyskutować o rozdziale taboru, ale może gdyby nie chowanie niskaczy po zajezdniach to takich maili byłoby mniej?
Może być tak jak piszesz, jednak obawiam się że takich maili nie ma wcale tak dużo. Sprawa braku N8S-NF na linii "21" (moim zdaniem największy problem taborowy ostatnich miesięcy) niestety w ogóle nie jest nagłaśniana i wydaje mi się, że dużo pasażerów już nawet zapomniało jak te tramwaje wyglądają. A szkoda, ponieważ Nowa Huta to jednak w dużym stopniu dzielnica ludzi starszych, mogących mieć problemy z wejściem do wysokopodłogowej solówki E1. Niestety, przy takim taborze wybierają oni niskopodłogowe autobusy, a linia "21" jeździ prawie pusta. Osobiście ciągle nie potrafię zrozumieć dlaczego nie ma pieniędzy/chęci do przywrócenia sprawności N8S-NF i posłania ich na "21", ale na utrzymywanie sporej ilości niezmodernizowanych solówek pieniądze/chęci są
.
Kitek pisze: ↑20 mar 2021, 22:09
Jako chyba największy na tym forum przeciwnik uffoków, również bardzo się cieszę z wczorajszego rozdziału taboru. Liczę, że podgórskie uffoki ulegną rozpięciu lub "mądrej selekcji" (czyli zostaną tylko te egzemplarze, które są w stanie jeździć bezawaryjnie).
Jeżeli ulegną rozpięciu, problem nie zniknie, a przesunie się na inną linię ("11"/"13"). Osobiście liczę na ich kilkudniową naprawę, chociaż pewnie jakieś przepięcia poszczególnych wagonów również wyszłyby im na dobre.
Kitek pisze: ↑20 mar 2021, 22:09
Jest to oczywiste, że zniknie NGT6 z tej linii - został już tylko jeden
Kwestia przyjazdu kolejnych podgórskich Lajkoników.
Zobaczymy, osobiście mam na to sporą nadzieję.
Kitek pisze: ↑20 mar 2021, 22:09
Już widzę tę radość pasażerów linii z wysoką podłogą, że na szczytówkach "52" śmigają wozy niskopodłogowe...
W takim razie jaki tabor proponujesz na szczytówki "52" po ewentualnym powrocie tej linii do f~5?
Kitek pisze: ↑20 mar 2021, 22:09
To, że na Kurdwanowie zawsze było eldorado i nadmiar dobrobytu, nie znaczy, że tak musi być zawsze
Czy GT8S na "6" (no dobra, czasem z domieszką EU8N/N8S), E1+c3 na "24" oraz mieszankę wszystkiego co niskopodłogowe (w tym NGT6) na "50" nazwałbyś taborowym eldorado? Dokładnie tak wyglądał rozdział taboru na Kurdwanowie od września 2018 do rozpoczęcia remontu Krakowskiej. Potem było niewiele lepiej - "6" zamieniono w "76" z taborem 2x105Na, a następnie ponownie GT8S (oczywiście niezmodernizowanymi). Funkcjonowało to tak do czasu aż przyszedł COVID i nikt o eldorado wówczas nie mówił. Obecne 16 kursów/h na tym ciągu to dosyć mało i moim zdaniem tabor powinien być tam przy obecnych częstotliwościach dopasowany do potrzeb (na "24" 32m, a na "50" 40m+).
Kitek pisze: ↑20 mar 2021, 22:09
Zwłaszcza, że jeżdżąc "11" 2 tygodnie temu przez Zajezdnię Podgórze było widać ile niskaczy w weekend stoi bezczynnie...
Jakieś niskacze w zajezdni stać muszą, ponieważ często przechodzą wtedy jakieś podstawowe naprawy. Problem pojawia się wtedy, kiedy brygad tramwajowych w weekend mamy 123, a niskaczy 214, co już spokojnie wystarczy do ich obsłużenia.