pasazer_mobilisu pisze: ↑21 kwie 2021, 6:27
A jest w ogóle pewność że w ofercie kryło się Citaro a nie Conecto? Jakieś wymogi wykluczały "kebaba"?
Na Infobusie pisali, że Citaro. Myślę, że gdyby nie mieli pewności to by nie podawali niesprawdzonych informacji. Poza tym dość wysoka cena raczej wskazywała na C2, a nawet gdyby było to Conecto, to chyba bardziej bym się cieszył niż z kolejnych SU.
pasazer_mobilisu pisze: ↑21 kwie 2021, 6:27
Pomyśl o tym inaczej: sporym wyzwaniem będzie wypatrzenie na mieście 3 osiemnastometrowych poliftów spośród 121 przegubowych kartonów w mieście.
Tak się zastanawiam, czy Solaris przebił już ilość Ikarusów, które jeździły po Krakowie
PS. A to gdzie będą aktualnie jeździć te nowe (zapewne BR596-598, bo coś mi mówi, że pójdą na Bieńczyce; w każdym razie numerów innych jak 596-598 dla nich nie widzę) będzie można sprawdzić na mapie. Nie będzie trzeba ich wypatrywać ;P
Jeszcze ciekawsza byłaby sytuacja z numerami, gdyby to miały być Mercedesy. Może dostałyby DC/BC735-737 (ten ostatni po ewentualnym odstawieniu obecnego BR737).
Pozostaje mieć nadzieję, że w planowanym przetargu na 40 eletrobusów, wygra eCitaro, albo chociaż Volvo. A może MAN (choć ten ostatni to najmniej prawdopodobny)?