Wszystkie EU8N były pierwotnie ZR.pasazer_mobilisu pisze: ↑28 kwie 2021, 17:05Prawda. Każdy pojazd ma jakichś "swoich miłośników", którzy uważają go za wyjątkowy i domagają się pozostawienia ale tak się nie da.Mr. Passenger pisze: ↑27 kwie 2021, 15:59 Obawiam się, że gdyby MPK chciało zostawiać każdy wariant eksploatowanego tramwaju jako obiekt muzealny to okazałoby się, że potrzebna do tego jest zupełnie nowa zajezdnia.Te są faktycznie mega wyjątkowe nie do spotkania w innym mieście.Mr. Passenger pisze: ↑27 kwie 2021, 15:59 Z całego "składakowego" parku taborowego jedynymi kandydatami na potencjalne wagony muzealne są dla mnie EU8N, GT8N i 405N.Wiedeńce mają swój smrodek, ale nie taki jak GT8S. No i pojemnością przez pewien czas przebijały wszystko oprócz Ufoków, od których przez wielu uważane są za wygodniejsze.Jakich się pozbywa? Zmodernizowano trochę N8S ucinając im kabinę i więcej nie kojarzę.
DÜWAG GT8S/C/N
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Re: DÜWAG GT8S/C/N
RF302 (czyli popularny Lewiatan) stracił reklamę.
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Czyli #RF304 jest i będzie ostatnim niezmodernizowanym GT8S? Czy też trafił do TR-u? Też się nie pojawiał (przynajmniej wg GPS-a) od paru dni na mieście, choć TR nie jest przecież jedynym możliwym tego powodem
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Dzisiaj również na 11
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Ostatnia możliwość jazdy wysokopodłogowym wagonem GT8S #RF 304. MPK kończy modernizację tych wagonów:
https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosc ... -gt8s.html
https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosc ... -gt8s.html
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Po zajezdni kręcił się odpicowany RF301.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Tak, jest widoczny na jednym ze zdjęć
MPK S.A. w Krakowie kończy proces modernizacji wagonów GT8S
https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosc ... -gt8s.html
Nie wiedziałem tylko, że do tych wagonów wejdzie aż 200 osób
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
-
- Pasażer
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 lut 2020, 19:24
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Ostatni przejazd wagonu GT8S z wysoką podłogą
https://www.youtube.com/watch?v=LIaid-yv5Kw
W zasadzie w tym filmiku nie ma chyba nic nowego względem pozostałych artykułów, które na ten temat były publikowane, poza jedną informacją. Około 1:16 pan Mariusz Szałkowski (v-ce prezes zarządu MPK) zdradza ile jeszcze GT8N pojeżdżą po Krakowie. Wcześniej nie spotkałem się z taką deklaracja ze strony urzędników.
https://www.youtube.com/watch?v=LIaid-yv5Kw
W zasadzie w tym filmiku nie ma chyba nic nowego względem pozostałych artykułów, które na ten temat były publikowane, poza jedną informacją. Około 1:16 pan Mariusz Szałkowski (v-ce prezes zarządu MPK) zdradza ile jeszcze GT8N pojeżdżą po Krakowie. Wcześniej nie spotkałem się z taką deklaracja ze strony urzędników.
Zakładamy, że jeszcze 10 lat [tramwaje GT8N - przyp.] pojeżdżą na naszych torach, po modernizacji. Taki jest przynajmniej plan w tej chwili.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Biorąc pod uwagę, że pierwotnie wszystkie Konstale miały zostać wycofane tuż po zakończeniu Światowych Dni Młodzieży, nie wierzyłbym w takie deklaracje.mateuszwon94 pisze: ↑30 lip 2021, 14:25Zakładamy, że jeszcze 10 lat [tramwaje GT8N - przyp.] pojeżdżą na naszych torach, po modernizacji. Taki jest przynajmniej plan w tej chwili.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1407
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Ja tam słyszę "z 10 lat" a nie samo "10 lat" czyli takie "około 10 lat"mateuszwon94 pisze: ↑30 lip 2021, 14:25 Zakładamy, że jeszcze 10 lat [tramwaje GT8N - przyp.] pojeżdżą na naszych torach, po modernizacji. Taki jest przynajmniej plan w tej chwili.
Wtedy chodziło o Konstale czy tylko o Ufoki? To była oficjalna wypowiedź czy plotki? Pytam bo nie pamiętam. Później ktoś to tłumaczył wzmocnieniem linii "9" w szczycie, a następnie miała miejsce remarszrutyzacja. Teraz też ciężko wróżyć z fusów jakie będzie zapotrzebowanie na transport zbiorowy, ile nowych tras uda się oddać przez następne 10 lat i ile nowych tramwajów uda się kupić.
Jak w ogóle podróżuje się Wam tymi GT8C/N? Sam jechałem jedynie kilka razy, więc ciężko mi coś powiedzieć o klimie czy resetowaniu wagonu.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Tu jednak jest inna kwestia. Czas po naprawie głównej. Plus w 10 lat nawet taki bankrut jak Berlin był w stanie kupić z 200 tramwajów.Bayer2003 pisze: ↑30 lip 2021, 14:30Biorąc pod uwagę, że pierwotnie wszystkie Konstale miały zostać wycofane tuż po zakończeniu Światowych Dni Młodzieży, nie wierzyłbym w takie deklaracje.mateuszwon94 pisze: ↑30 lip 2021, 14:25Zakładamy, że jeszcze 10 lat [tramwaje GT8N - przyp.] pojeżdżą na naszych torach, po modernizacji. Taki jest przynajmniej plan w tej chwili.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Jestem dosyć częstym pasażerem linii "6" (niestety z niewiadomych przyczyn na wakacje zawieszonej) i poza jedną awarią drzwi na Limanowskiego (która spowodowała kilkunastominutowy postój i zator na liniach "6", "11", "13" i "19") oceniam te wagony bardzo dobrze. Nie nadają się one wprawdzie na linie bardziej napełnione, jednak na "6" czy "12" to wręcz idealny tabor. Klimatyzacja działa w nich momentami aż za dobrze (niestety, ale motorniczowie "6" mają tendencję do załączania jej przy nawet 14°C na zewnątrz, co już dla pasażera przyjemne nie jest). Z resetowaniem wagonu nigdy się nie spotkałem, a bywały miesiące kiedy GT8N na "6" jeździłem prawie codziennie, więc problem ten raczej w ogóle nie występuje. Generalnie z perspektywy pasażera są to bardzo przyjemne tramwaje i mam nadzieję, że pojeżdżą w Krakowie jeszcze dłużej niż te deklarowane 10 lat.pasazer_mobilisu pisze: ↑30 lip 2021, 16:18 Jak w ogóle podróżuje się Wam tymi GT8C/N? Sam jechałem jedynie kilka razy, więc ciężko mi coś powiedzieć o klimie czy resetowaniu wagonu.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości