RW127 jest przeznaczony do kasacjiBayer2003 pisze: ↑08 sie 2021, 15:13 Byłem na dzisiejszym dniu otwartym w zajezdni tramwajowej Podgórze. Rozbity ostatnio E1 to RW127, stoi ze swoją doczepą wśród innych tramwajów. Pognieciony dosyć mocno, jednak skoro nie trafił tam gdzie chociażby pierwsze dwa człony rozbitego RP607 to może planują go jeszcze uratować?
SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Czy to pewna informacja? Pytam, ponieważ trochę zdziwiło mnie, że stoi on na normalnych torach pomiędzy innymi, sprawnymi tramwajami.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Może przechodził badania po wypadku. Muszą go rozebrać i dopiero trafi na żeberko do kasacji. Przecież ma przełamany pierwszy człon. RW127 nie do uratowania. Natomiast RB527 może trafić do innego wagonu a w gorszym stanie c3 skasują.Bayer2003 pisze: ↑08 sie 2021, 15:13 Byłem na dzisiejszym dniu otwartym w zajezdni tramwajowej Podgórze. Rozbity ostatnio E1 to RW127, stoi ze swoją doczepą wśród innych tramwajów. Pognieciony dosyć mocno, jednak skoro nie trafił tam gdzie chociażby pierwsze dwa człony rozbitego RP607 to może planują go jeszcze uratować?
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Dziwne trochę, że po wypadku wjechali nim pomiędzy inne tramwaje, ale pewnie jest tak jak piszesz i już wkrótce ten wagon zostanie skasowany.
W Podgórzu z tego co wiem wszystkie c3 są po modernizacji, więc takie przepięcie może nie mieć sensu. Warto rozważyć też przeniesienie RB527 do Nowej Huty i spięcie tej doczepy z którąś solówką - zawsze lepiej mieć tabor dłuższy niż krótszy .
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Przenieśli RW127 i RB527 na tor koło US z którego kieruje się wagony na beton. Wagon RW127 jest strasznie połamany, natomiast RW527 też ma wgniecenia na czole. Sprawa się rozwiązała i oba trafią na złom. Od strony Rzemieślniczej można zobaczyć jak RW127 wygląda.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Nie ma już oficjalnie skasowanego składu HW163+HB563. Kilka miesięcy temu skasowali wszystkie c3 bez modernizacji. W ruchu pozostał ostatni skład z E1 bez modernizacji z oryginalnymi oknami ciągnący c3. Chodzi o skład HW174+HB528. Niestety nie posiada GPS i jeśli jeżdzi nie pojawi się w systemi TTSS. No i pozostały solówki E1 bez modernizacji HW168, HW169, HW171, HW172, HW173. Po zawieszeniu za kilka dni "16" staną się bezużyteczne. Część z nich mogą skasować. Reszta pozostanie do obsługi kilku brygad "21". Istnieje też opcja, że zdejmą wszystkie wspomniane E1 bez modernizacji w najbliższych kilku tygodniach.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Wiedni to już nawet złom nie chce. Musieli powtórzyć przetarg z 24.08.21 na pozbycie się pudeł RW110 i RB510.
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 216
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Po cichu liczyłem, że HW158 jako ostatni wiedeń w starym malowaniu zostanie w Krakowie, niestety w zeszłym tygodniu ruszyły prace rozbiórkowe przy nim. Ciekawe jest to, że tyle czasu stał nienaruszony między zabytkami...
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Fatalny jest stan blacharki HW168 i HW174. Tego ostatniego próbowano reanimować ale farba już nie chce się trzymać blach i pęcznieje w okolicach okien. Od jutra będzie mniejsze zapotrzebowanie na solówki, więc HW168 jest pierwszym z brzegu do odstawienia.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Wie ktoś co z wagonem HW101? Od dwóch dni nie wyjeżdża liniowo.
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 216
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Mają teraz dziewięć solówek i tylko cztery brygady do obsadzenia. Może go już przekazali jako historyczny.
Dzięki dostawie Stadlerów zmniejszono ok 1/3 inwentarz składów Wiedeńskich. Pociągi E1+c3 zniknęły z ważnych ciągów, na Bieżanów, Kurdwanów, Bronowic, Czerwonych M. Wciąż królują w rejonie Placu Centralnego. I nadal są potrzebne.
Dzięki dostawie Stadlerów zmniejszono ok 1/3 inwentarz składów Wiedeńskich. Pociągi E1+c3 zniknęły z ważnych ciągów, na Bieżanów, Kurdwanów, Bronowic, Czerwonych M. Wciąż królują w rejonie Placu Centralnego. I nadal są potrzebne.
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 216
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Myślę, że aż tak odważnie nie zrobią, za 10 miesięcy Ptaszyckiego wróci a 16 trzeba będzie czymś obsadzić a gdyby robili z niego historyka to pewnie wróciłby stary numer 101, a póki co stoi z nową czcionką i nowymi naklejkami.impuls pisze: ↑24 wrz 2021, 23:27 Mają teraz dziewięć solówek i tylko cztery brygady do obsadzenia. Może go już przekazali jako historyczny.
Dzięki dostawie Stadlerów zmniejszono ok 1/3 inwentarz składów Wiedeńskich. Pociągi E1+c3 zniknęły z ważnych ciągów, na Bieżanów, Kurdwanów, Bronowic, Czerwonych M. Wciąż królują w rejonie Placu Centralnego. I nadal są potrzebne.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
No nie wiem, za rok będzie przebudowa al. Solidarności, potem wchodzi budowa S-7 (co spowoduje zamknięcia w rejonie albo al. Solidarności, albo Wiaduktów, albo w obu miejscach naraz). „16” na tory prędko nie wróci. A już na pewno nie przed dostawą drugiej dostawy Lajkoników.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości