Nie mogę się z tym zgodzić. Fakt, że 307 łapie duże opóźnienia, ale:MichalTyniec pisze: ↑14 paź 2021, 1:42 Dlatego nie można mówić tu o żadnym sukcesie bo że jeden pojedzie pełny to co z tego skoro za nim jest następne 307 które jedzie na pusto, zresztą wiele linii tak ma na tym odcinku, a skoro jeździ pusta na tym odcinku to się zwyczajnie jej dalej nie pcha tylko właśnie na Kleparzu powinna kończyć i dzięki temu by wróciła w miarę o normalnym czasie z powrotem a nie jak z Podwawelskiego z 40 minutowym opóźnieniem, poza tym jakimś sposobem wiem że są korki na 29 Listopadadzięki za doinformowanie bo bym nie wiedział.
1. Takt f15 jest mniej więcej zachowany przy założeniu podobnych opóźnień każdej brygady w danym przedziale czasu. Tylko dwa momenty mogą być nierównomierne, wzrost natężenia ruchu drogowego koło 14-15 i jego spadek koło 16-17 (analogicznie w szczycie porannym), wtedy f15 faktycznie może być fikcją. Jednakże to tylko kilka kursów na kilkadziesiąt.
2. Wynikają w dużej części z korków na 29Listopada, a tylko w mniejszej z Alej Trzech Wieszczów.
3. Tak jak pisałem wyżej w stronę Michałowic na przystanek NK w szczycie popołudniowym kolejne kursy linii 307 przyjeżdżają już mocno zapełnione. Więc nie rozumiem, skąd propozycja skrócenia jej do NK, skoro jej potoki sięgają dalej. Pasażerowie Michałowic są tak samo uprawnieni do korzystania z ATW jak pasażerowie Kurdwanowa, Bronowic, Huty czy choćby Pcimia.