"537" też nie obsługuje wszystkich przystanków, które obsługiwało "115". "572" powstało z podziału "172" i też nie obsługuje wszystkich przystanków linii bazowej. Itd.
Kocmyrzów już ma SKA2, kwestia ucywilizowania częstotliwości i dojazdu do niej. Zresztą projektując np. wydłużenie "232" do Wilkowa, Gmina otwarcie przyznaje że chodzi m.in. o dojazd do pociągów.
Dla Skawiny agloexpress to na razie nic pewnego.
Badano potoki i dla "114" urywają się na Jasnogórskiej - pewnie dlatego, że robi kółko przez Chełmońskiego. Szybciej jest złapać "501" albo wysiąść na "Stawowej" i podejść. Trochę nie rozumiem tej dyskusji bo "Chełmońskiego Pętla" leży całe... 300 metrów od "Stawowej". To mniej niż długość same Galerii Bronowice (400 m). Także linia nie zniknie z rejonu, po prostu będzie zatrzymywać się 300 m obok.Woof pisze: ↑24 lis 2021, 8:26Usunięcie 114 będzie wymagało wrzucenia pod Galerię Bronowice czegoś w zamian (wydłużone 511?) lub zwiększenia częstotliwości kursowania 501. W oczach wyobraźni widzę jak pasażerowie nie mieszczą się tam do autobusów - za dużo ludzi tam obecnie jeździ, a dwie linie jedna co 15 i druga co 20 minut nie wystarczą.
Wg mnie jedynie trzeba pomyśleć o zadośćuczynieniu dla ulicy Chełmońskiego - może "168" (?). Z kolei wydłużenie "511" do "Chełmońskiego Pętli" byłoby dobre bo ułatwi koordynację (rozkładową oraz rzeczywistą) z "501". Jeśli tylko potoki uzasadnią to wydłużenie, wg mnie warto.
Jeśli Wielka Wieś nie będzie chciała f15 poza szczytem, to poza szczytem zrobić kursy wariantowe "310" np. do "Chełmońskiego Pętli" albo "Stawowej". Niektóre aglo, np. "203", miały takie miejskie warianty. Inna sprawa, to czy nie lepiej wtedy byłoby wzmocnić inną linię, np. "173". Tylko głośno myślę