Również się tym dzisiaj przejechałem, kosztowało 70 mln PLN, wygląda ładnie, natomiast nie za bardzo przychodzi mi obecnie do głowy, skąd dokąd miałbym na ten moment jechać, aby wygodniej było jechać nową kładką
I o ile trochę się to wyklaruje w momencie umożliwienia przejazdu dalej Halicką w kierunku Hali Targowej i dalej w Blich (chyba, że ZZM zrealizuje debilny pod tym kątem projekt placu Grzegórzeckiego nieuwzględniający... przejazdu rowerzystów na wprost w poprzek Dietla
), o tyle na Zabłociu ląduje się w totalnie ciemnej d...., z koniecznym przedłużeniem (i pewnie kolejną estakadą rowerową... ) w kierunku Wielickiej.
Totalnie niezrozumiały jest natomiast brak powiązania z bulwarami wiślanymi, szczególnie po stronie Kazimierza
Podsumowując:
- "fajnie, że jest, skoro zbudowali" (szkoda, że w tej cenie);
- ma potencjał, ale raczej w perspektywie kilku lat;
- bardzo dobitnie pokazuje, że samo wydawanie $ cudów nie zrobi, a kluczowe jest odpowiednie projektowanie. W tym kontekście coraz bardziej kuriozalne wydaje się olewanie audytów rowerowych przez niektóre jednostki