Na "14" jest ogólnie większy potok niż na "22", co powoduje straszny tłok w NGT6.impuls pisze: 02 gru 2021, 11:09 Na "22" jest podobny potok pasażerski jak w "14". Byłby podobny efekt jak w "14" w NGT6.
Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
-
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Dokładnie, do 14 niekiedy nie da się w ogóle wsiąść, i paranoja żeby tam jeździły NGT6
Re: Rozdział taboru - tramwaje
A czy NGT8 na 9 to nie za dużo. Może tutaj by zamienić NGT6 z 14 na NGT8 z 9?
Proszę o zaprzestanie nadużywania znaków interpunkcyjnych - mod. Z.
Proszę o zaprzestanie nadużywania znaków interpunkcyjnych - mod. Z.
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 229
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wątpię żeby ktokolwiek teraz ruszał "propagandową" niskopodłogową 9 nawet skracając jej taborAdrian14 pisze: 03 gru 2021, 0:00 A czy NGT8 na 9 to nie za dużo. Może tutaj by zamienić NGT6 z 14 na NGT8 z 9????
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Zapraszam na odcinek bieżanowski od pętli do Ronda Mogilskiego. Jestem pewny, że ekspresowo sam sobie wybijesz takie pomysły.Adrian14 pisze: 03 gru 2021, 0:00 A czy NGT8 na 9 to nie za dużo. Może tutaj by zamienić NGT6 z 14 na NGT8 z 9????

A co do zamiany na mniejszy tabor to byłaby by to powtórka z przeszłości gdzie bardziej pojemne od proponowanych przez Ciebie NGT6 składy 105Na były przepełnione i dużo osób pozostawało na przystankach.

Wtedy również musiałaby taka "9"/"49" kursować co 7,5 minuty przez cały dzień. A to niestety kosztuje.

Re: Rozdział taboru - tramwaje
Proponuję z "50" zabrać szczytowe wagony o długości 32m i 43m.Adrian14 pisze: 03 gru 2021, 0:00 A czy NGT8 na 9 to nie za dużo. Może tutaj by zamienić NGT6 z 14 na NGT8 z 9????
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Przerzucanie problemu jednych pasażerów na drugich.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Problemów by nie było gdyby linia "44" pozostała na ciągu bronowickim, wtedy jakoś te krótsze wagony na "14" by wyrobiły
A tak to innej opcji nie widzę, chyba, że kilka NGT6 trafi na "18".

Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Nie, z tego co wiem z badań wyszło że "14" na ciągu bronowickim notuje najmniejsze napełnienia z tamtejszych linii. Problem jest na odcinku Huta - centrum a tu "44" niewiele zmienia, zresztą na tym odcinku i tak jeździ.Kitek pisze: 03 gru 2021, 14:11Problemów by nie było gdyby linia "44" pozostała na ciągu bronowickim, wtedy jakoś te krótsze wagony na "14" by wyrobiłyA tak to innej opcji nie widzę, chyba, że kilka NGT6 trafi na "18".
-
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Guzik to jest prawda, jeżdżę bardzo często i 14 ma bardzo duże notowania osob, najmniejsze tu ma 13 albo 24. Przez usunięcie 44, do 4 nie da się wsiąść w godzinach szczytu bo jest taka zapchana po brzegiKaszmir pisze: 03 gru 2021, 15:12Nie, z tego co wiem z badań wyszło że "14" na ciągu bronowickim notuje najmniejsze napełnienia z tamtejszych linii. Problem jest na odcinku Huta - centrum a tu "44" niewiele zmienia, zresztą na tym odcinku i tak jeździ.Kitek pisze: 03 gru 2021, 14:11Problemów by nie było gdyby linia "44" pozostała na ciągu bronowickim, wtedy jakoś te krótsze wagony na "14" by wyrobiłyA tak to innej opcji nie widzę, chyba, że kilka NGT6 trafi na "18".
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Chodzi o potok własny (z Ronda Grzegórzeckiego i Alei Pokoju) czy o potok ogólnie? "14" najbardziej przeładowana jest na odcinku Teatr Bagatela - Teatr Słowackiego ze względu na fakt, że oprócz potoku z Bronowic do Dworca i Mogilskiego, zbiera też osoby chcące dostać się na Aleję Pokoju.Kaszmir pisze: 03 gru 2021, 15:12 Nie, z tego co wiem z badań wyszło że "14" na ciągu bronowickim notuje najmniejsze napełnienia z tamtejszych linii. Problem jest na odcinku Huta - centrum a tu "44" niewiele zmienia, zresztą na tym odcinku i tak jeździ.
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ogólnie o napełnieniaKitek pisze: 03 gru 2021, 17:13Chodzi o potok własny (z Ronda Grzegórzeckiego i Alei Pokoju) czy o potok ogólnie?

-
- Ekspert
- Posty: 579
- Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
- Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki
Re: Rozdział taboru - tramwaje
To ciekawe, bo nierzadko widuję "14" mocno napełnioną, a np. "13" chyba nigdy nie widziałem zatłoczonej. Są to co prawda tylko moje obserwacje (w zasadzie nie tylko moje), zapewne nieobiektywne, ale jednak ciężko mi w to uwieżyć, że "14" jest pustsza od "13". A czy te badania nie są jeszcze z czasów lockdownu?Kaszmir pisze: Nie, z tego co wiem z badań wyszło że "14" na ciągu bronowickim notuje najmniejsze napełnienia z tamtejszych linii.
"13" tak, ale z "24" się zupełnie nie zgodzę. Ona to ma napełnienia jak "8", może nawet trochę większe.Scania_9640 pisze:...najmniejsze tu ma 13 albo 24.
Pełna zgoda, chociaż czasami się zastanawiam ile z tych osób jedzie dalej niż do Słowackiego, bo dużo z nich już na samej Bagateli i Kleparzu wysiada.Scania_9640 pisze:Przez usunięcie 44, do 4 nie da się wsiąść w godzinach szczytu bo jest taka zapchana po brzegi
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Te napełnienia to skąd, istnieją konkretne dane? Jakby zsumować napełnienie dwóch "13" to faktycznie wyjdzie niż jednej "14" (ale co to za logika?). Większość potoków z ciągu bronowickiego urywa się na Bagateli, ale mnóstwo ludzi jedzie z/do Słowackiego.
Ciąg bronowicki jest tak długi i mocno uzależniony od uczniów i studentów, że każdą linię widziałem tam zarówno i pełną i pustą, wszystko kwestia rozkładów.Tramwajolog14 pisze: 03 gru 2021, 22:48 To ciekawe, bo nierzadko widuję "14" mocno napełnioną, a np. "13" chyba nigdy nie widziałem zatłoczonej. Są to co prawda tylko moje obserwacje (w zasadzie nie tylko moje), zapewne nieobiektywne, ale jednak ciężko mi w to uwieżyć, że "14" jest pustsza od "13".
Dawniej "24" też straszyła na ciągu bronowickim swoją pustością, odkąd ma Stadlery to bierze na siebie dużą część potoku do Słowackiego.Tramwajolog14 pisze: 03 gru 2021, 22:48 "13" tak, ale z "24" się zupełnie nie zgodzę. Ona to ma napełnienia jak "8"może nawet trochę większe.
A w "74" hula tlenScania_9640 pisze:Przez usunięcie 44, do 4 nie da się wsiąść w godzinach szczytu bo jest taka zapchana po brzegi

Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Nowoczesny tabor przyciąga, a stary odstrasza. Nie w modzie, obciach jechać. Wolę poczekać na następny nowoczesny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości