Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Rejony takie jak Grębałów mają małe zagęszczenie mieszkańców. Cokolwiek się tam puści, będzie jeździć słabo zapełnione bo nie ma skąd zebrać potoków. Linie takie jak ta, czy "149", czy "121" na końcowym odcinku, wiadomo że nie będą bronić się potokami. Jednak uruchamia się je by ludzie, zwłaszcza starsi, mieli jak wydostać się z osiedla.
Z tego co kojarzę, autobus na Grębałowie ma mieć mniej więcej f30 i wg mnie jest to optymalne. Poza szczytem pewnie odrobinę rzadziej (f40?) z racji na przerwy dla kierowców. Nawet gdyby ZTP chciało dać, powiedzmy, f60, MPK raczej się nie zgodzi bo by więcej stało niż jeździło. Zatem jest zabezpieczenie
Z tego co kojarzę, autobus na Grębałowie ma mieć mniej więcej f30 i wg mnie jest to optymalne. Poza szczytem pewnie odrobinę rzadziej (f40?) z racji na przerwy dla kierowców. Nawet gdyby ZTP chciało dać, powiedzmy, f60, MPK raczej się nie zgodzi bo by więcej stało niż jeździło. Zatem jest zabezpieczenie
-
- Ekspert
- Posty: 1824
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Czemu by się nie zgodziło? Jest trochę linii co więcej stoi niż jeździ.Kaszmir pisze: ↑25 gru 2021, 14:51 Rejony takie jak Grębałów mają małe zagęszczenie mieszkańców. Cokolwiek się tam puści, będzie jeździć słabo zapełnione bo nie ma skąd zebrać potoków. Linie takie jak ta, czy "149", czy "121" na końcowym odcinku, wiadomo że nie będą bronić się potokami. Jednak uruchamia się je by ludzie, zwłaszcza starsi, mieli jak wydostać się z osiedla.
Z tego co kojarzę, autobus na Grębałowie ma mieć mniej więcej f30 i wg mnie jest to optymalne. Poza szczytem pewnie odrobinę rzadziej (f40?) z racji na przerwy dla kierowców. Nawet gdyby ZTP chciało dać, powiedzmy, f60, MPK raczej się nie zgodzi bo by więcej stało niż jeździło. Zatem jest zabezpieczenie
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Jeśli nie zmodyfikowane "149" ani żadna inna linia, to zagrajmy w numerki . Jaki będzie zatem to numer? Mój typ to "150".
-
- Ekspert
- Posty: 1824
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Które?
Kojarzę że "601" ma odrobinę więcej przerw niż jazdy, jednak nocne to wyjątek bo tam wszystko jest podporządkowane pod zloty.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Obstawiam 150 lub 180
-
- Ekspert
- Posty: 1824
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Z takich co pamiętam:
W weekendy: 165, 278, 220, 260, tu na pewno też inne się znajdą (chyba 174)
Cały tydzień 120
Dzień powszedni 140, 176, 155
Liczę bez nocek
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
W weekend 155 też.
Kółko rozkładowe około 33 minuty, przerwy po około 60m. Natomiast 165 w weekend już nie. Kiedyś były dwie brygady to były przerwy powyżej 1h. Jak usunęli brygadę takich przerw już nie ma.
Kółko rozkładowe około 33 minuty, przerwy po około 60m. Natomiast 165 w weekend już nie. Kiedyś były dwie brygady to były przerwy powyżej 1h. Jak usunęli brygadę takich przerw już nie ma.
-
- Ekspert
- Posty: 1824
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
A no chyba że tak.damian_krk2 pisze: ↑26 gru 2021, 1:53 W weekend 155 też.
Kółko rozkładowe około 33 minuty, przerwy po około 60m. Natomiast 165 w weekend już nie. Kiedyś były dwie brygady to były przerwy powyżej 1h. Jak usunęli brygadę takich przerw już nie ma.
(No niezbyt fajne to 165 w weekendy teraz, 1h jazdy bez przerwy i tylko po 18min przerwy na OP)
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
No tak, lecz chodzi (w kontekście tematu rozmowy) o linie, które cały czas miałyby mieć więcej stania niż jeżdżenia. Wiadomo, że wiele autobusów będzie mieć pory czy nawet pojedyncze dni gdy tak się zdarzy. Zwłaszcza w weekendy, wieczorami, czy na aglo.
Zresztą nawet wymienione przykłady nie są adekwatne. Np. "176" - sprawdziłem, w szczycie przejazd kółka zajmuje 20 minut, więc na postoje zostaje 10. Jedynie poza szczytem ma dłuższe przerwy, lecz i tu pamiętajcie że przecież trzeba jeszcze odliczyć czas potrzebny na przejazd do i z Maków bo tam jest punkt socjalny.
Itp.
Zresztą nawet wymienione przykłady nie są adekwatne. Np. "176" - sprawdziłem, w szczycie przejazd kółka zajmuje 20 minut, więc na postoje zostaje 10. Jedynie poza szczytem ma dłuższe przerwy, lecz i tu pamiętajcie że przecież trzeba jeszcze odliczyć czas potrzebny na przejazd do i z Maków bo tam jest punkt socjalny.
Itp.
-
- Ekspert
- Posty: 1824
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Patrząc na całokształt 176, a nie tylko na szczyt to wychodzi więcej stania niż jazdy, widziałem brygadowkeKaszmir pisze: ↑26 gru 2021, 12:36 No tak, lecz chodzi (w kontekście tematu rozmowy) o linie, które cały czas miałyby mieć więcej stania niż jeżdżenia. Wiadomo, że wiele autobusów będzie mieć pory czy nawet pojedyncze dni gdy tak się zdarzy. Zwłaszcza w weekendy, wieczorami, czy na aglo.
Zresztą nawet wymienione przykłady nie są adekwatne. Np. "176" - sprawdziłem, w szczycie przejazd kółka zajmuje 20 minut, więc na postoje zostaje 10. Jedynie poza szczytem ma dłuższe przerwy, lecz i tu pamiętajcie że przecież trzeba jeszcze odliczyć czas potrzebny na przejazd do i z Maków bo tam jest punkt socjalny.
Itp.
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Interpelacja Pana Łukasza Gibały dotycząca "Problemów mieszkańców Grębałowa":
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... -12-16.PDF
I odpowiedź na nią:
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... 2-16_1.PDF
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... -12-16.PDF
I odpowiedź na nią:
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... 2-16_1.PDF
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Dobry trop Linia ma dostać nr "170", przynajmniej takie były plany jeszcze niedawno - nawiązanie do "110/160" obsługujących Grębałów od południowo-wschodniej strony.
Dobre byłoby też jakieś "1x2" lecz wszystkie są zajęte. "132" wciąż oficjalnie istnieje, zresztą są/były plany jego powrotu, co najwyżej na zmodyfikowanej trasie.
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Napisałem artykuł który podsumowuje dotychczas zebrane informacje o nowej linii - tak te podane przez ZTP, jak i tu na forum.
Nowa linia „170” do Grębałowa
https://krabok.wordpress.com/2021/12/30 ... grebalowa/
Nowa linia „170” do Grębałowa
https://krabok.wordpress.com/2021/12/30 ... grebalowa/
Pełna trasa „170” – bo taki roboczy numer dostał nowy autobus – będzie więc najprawdopodobniej następująca: Os. Na Stoku – Architektów – Kocmyrzowska – Kantorowicka – Geodetów – Grębałowska – Stokowa – Studzienna – Grębałowska – Styczna – Jubileuszowa – Kocmyrzowska – Architektów – Os. Na Stoku.
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
170 będzie się zlewało ze 110, do tego pętla Na Stoku już teraz jest ciasna :/.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość