Fakt, o koordynacji 152+192 nie pomyślałem, więc w takim razie pozostawienie f=20 na "192" i wysłanie co trzeciego kursu do Balic (jako "292") wydaje się bardziej sensownym rozwiązaniem. Natomiast większych rekompensat raczej nie planowałem, Wola i tak ma całkiem niezłe połączenie z centrum, a utrata tych 2 kursów nie powinna znacząco osłabić komunikacyjnie tej dzielnicy. Mam wrażenie, że przerzucenie obecnego "252" na trasę przez Bielany i Kryspinów mogłoby uczynić ją trochę bardziej punktualną, przynajmniej do czasu zakończenia wszystkich prac na Królowej Jadwigi, a to prawdopodobnie jeszcze trochę potrwa.
Natomiast co do "208" to nie będę się upierał przy jego skracaniu do Bronowic, jeżeli rzeczywiście większość woli pozostawić tę linię w niezmienionej formie to może być i tak. Bardziej martwi mnie miejsce na pętli przy DGW, gdzie chyba w każdym zaproponowanym projekcie ma trafić nowa linia przyspieszona z co najmniej f=30. Jeśli uda się upchnąć tam zarówno "208+308", jak i wszystkie kursy "192" to nie mam zastrzeżeń.