20.05.2022
20.05.2022
Testowa Tina HY 799 9;56 Urzędnicza -> Bronowice Małe
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Re: 20.05.2022
Na 13-12 znowu skład Konstali #RZ242 + #RZ243 zmiany tej linii w rozkładzie na obsługiwaną w pełni niskopodłogowym taborem.
Re: 20.05.2022
O godzinie 13,40 dojeżdżała do Zajezdni w Hucie - osobiście ją mijałem przy Kombinacie.
Niezłe ma te szmaciane osłony wózków.
Patrząc na nią z przodu można było mieć wrażenie że rozkłada skrzydła potrzebne do lotu.
Re: 20.05.2022
One chyba ogólnie zostały niedawno zamontowane albo nie zwróciłem na nie uwagi. Ale wyglądaja słabo jeżeli chodzi o estetykę.kucyk pisze: O godzinie 13,40 dojeżdżała do Zajezdni w Hucie - osobiście ją mijałem przy Kombinacie.
Niezłe ma te szmaciane osłony wózków.
Patrząc na nią z przodu można było mieć wrażenie że rozkłada skrzydła potrzebne do lotu.
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Re: 20.05.2022
O godzinie 16:09 na przystanku Stradom od strony Kapelanki widziany RG910 jako Jazda Szkoleniowa.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 20.05.2022
Jeden autobus z "511" zabłądził na północy Krakowa i, próbując zawrócić, zablokował się na Stelmachów:
https://www.facebook.com/PKKinfo/videos ... 541775342/
https://www.facebook.com/PKKinfo/videos ... 541775342/
Re: 20.05.2022
Zablokowany autobus to BR737. Co ciekawe jego niefortunna pozycja ciągle jest widoczna w TTSS: https://beta.ttss.pl/map.html#!vb737.Kaszmir pisze: ↑20 maja 2022, 18:22 Jeden autobus z "511" zabłądził na północy Krakowa i, próbując zawrócić, zablokował się na Stelmachów:
https://www.facebook.com/PKKinfo/videos ... 541775342/
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 20.05.2022
Kierowca naprawdę liczył na to, że tam zawróci? To gratuluję. Ja rozumiem, że można się pomylić, zwłaszcza jadąc jakąś linią pierwszy raz, ale zawracanie na takiej uliczce przegubem do głowy by mi chyba nie wpadło.Kaszmir pisze: ↑20 maja 2022, 18:22 Jeden autobus z "511" zabłądził na północy Krakowa i, próbując zawrócić, zablokował się na Stelmachów:
https://www.facebook.com/PKKinfo/videos ... 541775342/
Pewnie dalej tam tkwi.Bayer2003 pisze: ↑20 maja 2022, 18:53 Zablokowany autobus to BR737. Co ciekawe jego niefortunna pozycja ciągle jest widoczna w TTSS: https://beta.ttss.pl/map.html#!vb737.
Edit: Ruszył. Nawet jeszcze pojedzie na "511".
Re: 20.05.2022
Według mapy DC715 po skończonej pracy na "703" wykona kółko na "601". Wzmocnienia z racji juwenaliów?
-
- Ekspert
- Posty: 1820
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 20.05.2022
To postaw się w skórze kierowcy: pomyliłeś trasę (niespecjalnie i nieświadomie), zorientowałeś się gdy było za późno. Dalej nie pojedziesz i masz dwa wyjścia:
1) Od razu zadzwonić do dyspozytora, kurs wypada z rozkładu, muszą na bank ściągać pomoc, a wobec Ciebie będą wyciągnięte konsekwencje.
2) Próbujesz jednak gdzieś skręcić/nawrócić, a nuż się uda i sprawa zamknięta.
Jeśli 2) się nie uda, to i tak skończy się na dzwonieniu do dyspozytora - czyli w najgorszym razie będzie tak samo jak w 1), a jednak jest szansa że się uda. Ba! Pewnie takie sytuacje zdarzały się nieraz (nie temu kierowcy, tylko ogólnie), lecz często właśnie się udawało zawrócić i nawet o nich nie wiemy.
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1405
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: 20.05.2022
No niekoniecznie opcja 1) jest lepsza. Jeśli dyspozytor to normalny człowiek a nie "pan i władca" to może podpowiedzieć którymi ulicami uda się bezpiecznie zawrócić i może nawet zdąży się wtedy na końcówkę przed następnym odjazdem.
Opcja 2) może nieść więcej zagrożeń, czy to drobna kolizja przy próbie zawrócenia gdzieś gdzie to się nie może udać, czy po prostu zablokowanie autobusu tak że samemu nie ruszy.
Opcja 2) może nieść więcej zagrożeń, czy to drobna kolizja przy próbie zawrócenia gdzieś gdzie to się nie może udać, czy po prostu zablokowanie autobusu tak że samemu nie ruszy.
Re: 20.05.2022
Kierowca nie może sobie szukać rozwiązania. Zawsze ma obowiązek zgłosić pomyłkę do dyspozytora i to on podejmuje decyzję co dalej. Więc wybierając punkt 2 zrobił sobie z założenia większe problemy niż stosując się do pkt 1, bo chociażby może zostać obciążony pełnym kosztem naprawy oprócz zapłaty kary umownej jaka zostanie na niego nałożona. Ogólnie jakiekolwiek zdarzenie poza wyznaczoną trasą przejazdu bez zgłoszenia jej zmiany idzie w pełni "na konto" kierowcy.
Swoją drogą z tego co dziś słyszałem, to w MPK zgodnie z regulaminem kierowca nie może cofać bez obecności inspektora
Swoją drogą z tego co dziś słyszałem, to w MPK zgodnie z regulaminem kierowca nie może cofać bez obecności inspektora
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: 20.05.2022
Haha to musieliby wycofać komunikację u mnie jakby się tego przepisu trzymali, chociaż od dłuższego czasu elegancko im wychodzi nawracanie.yosujiro pisze: ↑21 maja 2022, 0:29 Kierowca nie może sobie szukać rozwiązania. Zawsze ma obowiązek zgłosić pomyłkę do dyspozytora i to on podejmuje decyzję co dalej. Więc wybierając punkt 2 zrobił sobie z założenia większe problemy niż stosując się do pkt 1, bo chociażby może zostać obciążony pełnym kosztem naprawy oprócz zapłaty kary umownej jaka zostanie na niego nałożona. Ogólnie jakiekolwiek zdarzenie poza wyznaczoną trasą przejazdu bez zgłoszenia jej zmiany idzie w pełni "na konto" kierowcy.
Swoją drogą z tego co dziś słyszałem, to w MPK zgodnie z regulaminem kierowca nie może cofać bez obecności inspektora
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość