Nie robiło, i mówię to jako pasażer który każdego tygodnia korzystał z autobusów na Dw. Gł. Wschód. "182/482" miały ~f=7,5 w szczycie, a "192" ~f=20 czyli blisko trzykrotnie rzadsze. Nie było żadnej koordynacji, często też autobusy jechały w parze. Co gorsza, "192" jadąc z Woli łapał opóźnienia, więc często i tak pozostało polegać na "182/482".pasazer_mobilisu pisze: ↑04 cze 2020, 11:37To jest niespodzianka, na minus jednak 189 nie obsłuży DGW i w stronę Huty zostanie tylko 182, a tu naprawdę 192 robiło robotę.
"189" nie obsłuży DGW bo stanowisko przelotowe zajmie "192" - wychodzi na to że bardzo nie chcieli znów używać ostatniego peronu (dawniej używanego jako przelotowy). No i zawsze to oszczędność wzkm.
Literówka, chodziło oczywiście o "138". Poprawiłem.pasazer_mobilisu pisze: ↑04 cze 2020, 11:37Tego nie rozumiem, piszesz ze wzięto przegubowce na "192" a dalej piszesz ze obie mogą być w solówkach.
Możliwe, że wyjaśnia się też zagadka przegubów na "182": nie zdziwiłbym się, gdyby po powrocie "482" przesunięto na peron "192", i obie były w solówkach. Czyli:
- peron "182" (przegubowce)
- peron "192" i "482" (solówki)