https://www.facebook.com/PKKinfo/posts/ ... gfUZiELEYl#utrudnienia_pkk (15:30) Zatrzymanie na Starym Kleparzu > Teatr Słowackiego, brak przejazdu w stronę Długiej i Dworca. Pierwszy stoi testowy Ikarus.
Info, zdjęcia: Joanna.
28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
Testowy Ikarus chyba już zdążył nabroić Przy Starym Kleparzu było zatrzymanie, pierwszy w kolejce stał właśnie testowiec:
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
To co MPK odwala to jest dramat. Zgodnie z rozkładem częstotliwość f-15 na 139. A w realu? Najpierw na przystanku Żeromskiego czekałem 45min na 139, jak udało mi się dowiedzieć 2 brygady wypadły z winy przewoźnika. Następnie po załatwieniu sprawy na Mistrzejowicach okazało się, że czekałem kolejne 30min na 139.
Życzę powodzenia z rozkładami wakacyjnymi. O jakichkolwiek nowych agloekspresach można zapomnieć.
Życzę powodzenia z rozkładami wakacyjnymi. O jakichkolwiek nowych agloekspresach można zapomnieć.
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
Wypadły w sensie awarie, czy brak kierowców?damian_krk2 pisze: ↑28 lip 2022, 17:49 jak udało mi się dowiedzieć 2 brygady wypadły z winy przewoźnika.
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
I dziwić się że ludzie na Mydlnikach chcą zmian linii, tyle ciekawe że tam wieczne są problemy na 139, gdzie indziej nie widać aż takich różnic, wielce szanowny dyrektor ma na aglo a miejskie linie są wycinane o połowę!damian_krk2 pisze: ↑28 lip 2022, 17:49 To co MPK odwala to jest dramat. Zgodnie z rozkładem częstotliwość f-15 na 139. A w realu? Najpierw na przystanku Żeromskiego czekałem 45min na 139, jak udało mi się dowiedzieć 2 brygady wypadły z winy przewoźnika. Następnie po załatwieniu sprawy na Mistrzejowicach okazało się, że czekałem kolejne 30min na 139.
Życzę powodzenia z rozkładami wakacyjnymi. O jakichkolwiek nowych agloekspresach można zapomnieć.
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
MPK ma prezesa, nie ma dyrektora.MichalTyniec pisze: ↑28 lip 2022, 20:46wielce szanowny dyrektor ma na aglo a miejskie linie są wycinane o połowę!
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
@Kaszmir @Michałowi chyba chodziło o Dyrektora Ł. Franka.
Radio Alex 105,2 FM
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
O rety a co do tego ma dyr. Franek? Czy wszystko w tym mieście musi być jego winą? Niebawem będzie też winny brudowi na ulicach, zwalonym drzewom i organizacji igrzysk w Krakowie.
Skąd w ogóle pewność, że ZTP ma wpływ na to, które linie są obsadzone a które nie? Przypomnę, że wiosną wyszło że MPK cały problem ukrywało przed ZTP. Możecie sobie stąd wywnioskować, jaki jest przepływ (a raczej jego brak) informacji od Przewoźnika do Organizatora.
Niemniej, czyjakolwiek to była decyzja, to jest dla mnie zrozumiałe, że w pierwszej kolejności brygady są wysyłane na linie rzadziej kursujące. Jak autobus kursuje raz na godzinę, to brak brygady byłby jeszcze bardziej bolesny niż gdy kursuje co kilkanaście minut. To raz, a dwa że Miasto jest związane umowami z Gminami - zapewne niewywiązanie się z nich oznaczałoby kary finansowe, które Kraków musiałby płacić. Z pieniędzy podatników, czyli Waszych i naszych.
Skąd w ogóle pewność, że ZTP ma wpływ na to, które linie są obsadzone a które nie? Przypomnę, że wiosną wyszło że MPK cały problem ukrywało przed ZTP. Możecie sobie stąd wywnioskować, jaki jest przepływ (a raczej jego brak) informacji od Przewoźnika do Organizatora.
Niemniej, czyjakolwiek to była decyzja, to jest dla mnie zrozumiałe, że w pierwszej kolejności brygady są wysyłane na linie rzadziej kursujące. Jak autobus kursuje raz na godzinę, to brak brygady byłby jeszcze bardziej bolesny niż gdy kursuje co kilkanaście minut. To raz, a dwa że Miasto jest związane umowami z Gminami - zapewne niewywiązanie się z nich oznaczałoby kary finansowe, które Kraków musiałby płacić. Z pieniędzy podatników, czyli Waszych i naszych.
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
Dzień dniu nierówny w tym miasteczku. Miałem 139 na rano w zeszły czwartek czy piątek to byłem max -10 przez cały dzień. Bardziej to kwestia sypania się aut lub braku kierowców - chociaż sukcesywnie są przerzucane plany między zajezdniami. Wola wzięła jakieś 139 ostatnio więc powinno być lepiej.damian_krk2 pisze: ↑28 lip 2022, 17:49 To co MPK odwala to jest dramat. Zgodnie z rozkładem częstotliwość f-15 na 139. A w realu? Najpierw na przystanku Żeromskiego czekałem 45min na 139, jak udało mi się dowiedzieć 2 brygady wypadły z winy przewoźnika. Następnie po załatwieniu sprawy na Mistrzejowicach okazało się, że czekałem kolejne 30min na 139.
Życzę powodzenia z rozkładami wakacyjnymi. O jakichkolwiek nowych agloekspresach można zapomnieć.
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
A mieszkańcy Krakowa kursujący miejskimi liniami to jeżdżą za darmo że można im wycinać kursy? No i właśnie o to chodzi, bo danej gminie trzeba wtedy zapłacić za niezrealizowane kursy a w mieście mieszkaniec to jest gorszy czy co? Bo nie rozumiem, to dany pojazd nie musi jeździć i ludzie mają stać w nieskończoność bo niby na rozkładzie jest że taka super linia z wysoką częstotliwością to nic się nie stanie że nie przyjedzie? I właśnie mam pretensje i będę miał do Ztp i dyrektora bo miejskie linie są zawieszone w nieskończoność i nigdy nie wrócą pewnie, a poczekamy do października i zobaczymy co i z jaką częstotliwością pojedzie, i żeby nie wyszło że obetną na danych liniach po kursie tłumacząc się pomiarami a na nowe agloexpressy będzie dzięki właśnie tym liniom, możesz mieć swoje zdanie na ten temat i bronić ich ale fakty są dokładnie takie jakie widać.Kaszmir pisze: ↑28 lip 2022, 22:08 O rety a co do tego ma dyr. Franek? Czy wszystko w tym mieście musi być jego winą? Niebawem będzie też winny brudowi na ulicach, zwalonym drzewom i organizacji igrzysk w Krakowie.
Skąd w ogóle pewność, że ZTP ma wpływ na to, które linie są obsadzone a które nie? Przypomnę, że wiosną wyszło że MPK cały problem ukrywało przed ZTP. Możecie sobie stąd wywnioskować, jaki jest przepływ (a raczej jego brak) informacji od Przewoźnika do Organizatora.
Niemniej, czyjakolwiek to była decyzja, to jest dla mnie zrozumiałe, że w pierwszej kolejności brygady są wysyłane na linie rzadziej kursujące. Jak autobus kursuje raz na godzinę, to brak brygady byłby jeszcze bardziej bolesny niż gdy kursuje co kilkanaście minut. To raz, a dwa że Miasto jest związane umowami z Gminami - zapewne niewywiązanie się z nich oznaczałoby kary finansowe, które Kraków musiałby płacić. Z pieniędzy podatników, czyli Waszych i naszych.
-
- Znawca
- Posty: 188
- Rejestracja: 22 sie 2020, 13:05
- Lokalizacja: Ruczaj
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
Kaszmir chyba wyraźnie Ci wytłumaczył, że prawdopodobnym priorytetem jest obsłużenie w pierwszej kolejności linii z niskimi częstotliwościami, których wypadnięcie kursów jest zdecydowanie bardziej uciążliwe. A to że takowe można znaleźć głównie na aglo to już inna sprawa. Chociaż myślę, że gdybyś przeprowadził dokładne badania to prawdopodobnie znalazłbyś więcej niezrealizowanych kursów "304" niż np. "110" czy "121".MichalTyniec pisze: ↑28 lip 2022, 22:25A mieszkańcy Krakowa kursujący miejskimi liniami to jeżdżą za darmo że można im wycinać kursy?
Swoją drogą bardzo ciekawi mnie twoja wizja priorytetu linii miejskich nad aglomeracyjnymi. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że "112" jest wręcz idealnym przykładem linii podmiejskiej, którą różni od aglo tylko to, że 50 lat temu ktoś zadecydował o wciągnięciu Tyńca w granice miasta i gdyby nie ta decyzja to dzisiaj sam byłbyś pasażerem aglo
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
No to zrób Twoim tokiem myślenia częstotliwość 139 co 25 minut bo i tak jej częściej nie ma, przynajmniej wtedy zawsze się pojawi, świetny plan, co do 112 to chyba się troszkę zapędziłeś, 9km od centrum to ma być linia aglo? I jadąca 27 minut do miasta? Dobry żartMr. Passenger pisze: ↑28 lip 2022, 23:27 Kaszmir chyba wyraźnie Ci wytłumaczył, że prawdopodobnym priorytetem jest obsłużenie w pierwszej kolejności linii z niskimi częstotliwościami, których wypadnięcie kursów jest zdecydowanie bardziej uciążliwe. A to że takowe można znaleźć głównie na aglo to już inna sprawa. Chociaż myślę, że gdybyś przeprowadził dokładne badania to prawdopodobnie znalazłbyś więcej niezrealizowanych kursów "304" niż np. "110" czy "121".
Swoją drogą bardzo ciekawi mnie twoja wizja priorytetu linii miejskich nad aglomeracyjnymi. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że "112" jest wręcz idealnym przykładem linii podmiejskiej, którą różni od aglo tylko to, że 50 lat temu ktoś zadecydował o wciągnięciu Tyńca w granice miasta i gdyby nie ta decyzja to dzisiaj sam byłbyś pasażerem aglo
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
Dobrze wyjaśnił to Jorg - dzień dniowi nierówny. Tabor i kierowcy to jedno, a korki to drugie.MichalTyniec pisze: ↑28 lip 2022, 23:34No to zrób Twoim tokiem myślenia częstotliwość 139 co 25 minut bo i tak jej częściej nie ma
Zielonki są bliżej centrum Krakowa niż Tyniec.MichalTyniec pisze: ↑28 lip 2022, 23:34co do 112 to chyba się troszkę zapędziłeś, 9km od centrum to ma być linia aglo? I jadąca 27 minut do miasta? Dobry żart
Re: 28.07.2022 [testy elektrycznego Ikarusa 120e]
To bardzo zła sytuacja, że autobusy nie wyjeżdżają na linie miejskie. Jednak kiedy fizycznie nie ma wystarczającej liczby kierowców do obsadzenia wszystkich brygad to należy uznać za sensowne, że planuje się wypadanie kursów z miejskich linii kursujących z wysoką częstotliwością - w najgorszym rozrachunku pasażerowie będą mieć kolejny kurs za 15 minut lub skorzystają z innych linii. Jeżeli linia kursuje raz na godzinę i nie za bardzo istnieją alternatywne drogi dojazdu KM to byłaby to poważniejsza uciążliwość.
Wątpię, by ktokolwiek myślał o ograniczaniu częstotliwości kursowania "139" czy innych obłożonych linii miejskich od września i października. Sytuacja "brygadowa" powinna być wtedy już o tyle lepsza, że duża część kierowców wróci z letnich urlopów wypoczynkowych. Wakacyjne rozkłady jazdy są wprowadzane przecież między innymi dlatego, żeby pracownicy mogli wykorzystać sobie te urlopy.
Wątpię, by ktokolwiek myślał o ograniczaniu częstotliwości kursowania "139" czy innych obłożonych linii miejskich od września i października. Sytuacja "brygadowa" powinna być wtedy już o tyle lepsza, że duża część kierowców wróci z letnich urlopów wypoczynkowych. Wakacyjne rozkłady jazdy są wprowadzane przecież między innymi dlatego, żeby pracownicy mogli wykorzystać sobie te urlopy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości