No tak. Na 482 pójdą przeguby, a krótkie wozy z 482 na 125.
Na Pilotów może być ciasno bez 125.
No tak. Na 482 pójdą przeguby, a krótkie wozy z 482 na 125.
Wątpię że na 482 dadzą przeguby, bo na dworcu nie zmieszczą się na jednym stanowisku, a często stały razemkrawiec pisze: 25 sie 2022, 14:23 No tak. Na 482 pójdą przeguby, a krótkie wozy z 482 na 125.
Na Pilotów może być ciasno bez 125.
Miałem to samo napisać. Są na stronie organizatora KM.
I pewno ani jeden (prócz tego co będzie w rozkładzie jazdy) nie będzie oznaczony odpowiednią literką przy numerze. Usprawniłoby to przede wszystkim świadomość samych pasażerów, bo taka liczba wariantów może zdezorientować. No, ale oni mają duże problemy z programowaniem w dobry sposób wyświetlaczy.Kaszmir pisze: 25 sie 2022, 15:33
- "125" ma trzy warianty(do Wydziału Farm., przez Nad Drwiną, plus oba naraz)
Nie punkt, tylko ustęp – to po pierwsze. A po drugie, w tym samym paragrafie masz ustęp drugi.fysztof pisze: 25 sie 2022, 11:38 Na podstawie Rozporządzenia Ministra (...) w sprawie rozkładów jazdy, Rozdział 4 §13 pkt. 1.:
"Podanie rozkładu jazdy do publicznej wiadomości polegające na zamieszczeniu informacji dotyczącej rozkładu jazdy na przystanku komunikacyjnym lub w miejscu powszechnie dostępnym w budynku dworca następuje nie później niż w terminie 7 dni przed dniem jego obowiązywania".
Czy urzędnicy w ZTP zamierzają kiedykolwiek spełnić powyższy warunek? W sumie mamy 25.08., nowe rozkłady wchodzą w życie 29.08 - ale próżno ich szukać choćby na stronie... Bądź co bądź to też świadczy o szacunku do pasażera...
Na moje oko wygląda na to, że ust. 2, jako lex specialis deroguje ust. 1 jako legi generali. Więc jest to zgodne z przepisami. O zgodności z przyzwoitością to pozwolę sobie nie skomentować.§ 13 ust. 2 pisze:2. W przewozach wykonywanych w ramach publicznego transportu zbiorowego w komunikacji miejskiej podanie rozkładu jazdy do publicznej wiadomości polegające na zamieszczeniu informacji dotyczącej rozkładu jazdy na przystanku komunikacyjnym następuje nie później niż w terminie 1 dnia przed dniem jego obowiązywania.
Będzie ciasno na Prądniku Czerwonym, stąd dziwi mnie, że zabierają 193 z Ronda Barei. W zasadzie nikomu tam nie przeszkadzał, bo zatoka jest odpowiednio długa. Swoją drogą 193 zostało wydłużone właśnie z Prądnika do Ronda jakiś czas temu, nie przypadkiem z powodu niewystarczającego miejsca na pętli?Adrian14 pisze: 25 sie 2022, 20:21 Będzie ciasno na Prądniku Czerwonym, Al. Przyjaźni i Nowym Bieżanowie.....
Na Prądniku miejsce jeszcze jest, choć też wolałbym by go nie zajmowało "193"michasss pisze: 25 sie 2022, 21:11Będzie ciasno na Prądniku Czerwonym, stąd dziwi mnie, że zabierają 193 z Ronda Barei. W zasadzie nikomu tam nie przeszkadzał, bo zatoka jest odpowiednio długa. Swoją drogą 193 zostało wydłużone właśnie z Prądnika do Ronda jakiś czas temu, nie przypadkiem z powodu niewystarczającego miejsca na pętli?![]()
Sugerowaliśmy urzędnikom że warto by właśnie wydłużyć "125/425" do Lipskiej. Nie mówią nie, acz powiedziano nam że dzięki kończeniu na Małym Płaszowie możliwa będzie przesiadka drzwi w drzwi do tramwajów. Przy wydłużeniu, byłoby już więcej przechodzenia. Acz też uważam, że Lipska lepsza bo jest jeszcze "50" i "9/49". Niedawne "725" jeździło do Lipskiej...michasss pisze: 25 sie 2022, 21:11Boli mnie zabranie autobusów z przystanku Lipska. Rozmawiałem o tym dzisiaj z kilkoma osobami i jedna z nich rzuciła, że warto by było zostawić 128 na dawnej trasie, a np. 425 pociągnąć z Małego Płaszowa jeszcze przez Przewóz i Saską do Lipskiej. Brzmi całkiem sensownie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot], Dmytro Bondar, Google [Bot], Kacper i 7 gości