Układ linii w rejonie Trasy Łagiewnickiej
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Tak, uważam że jest to różnica. Masz prawo mieć własne zdanie - ja się z nim nie zgadzam.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Wydaje mi się, że zaszły kolejne zmiany w komunikacie.
1) "11" w dni powszednie będzie w pełnych godzinach, czyli 5 - 22:30 (było 5 - 21).
2) "6" w dni powszednie też będzie w pełnych godzinach, czyli 5 - 22:30. Początkowo (wieści na kraboku) było 5-20, a wczoraj w komunikacie jestem przekonany że pisało 6-22:30.
No to zostały jeszcze weekendy. Niech chociaż "6" będzie pełnowymiarowa, choć dla "11" też są argumenty za.
1) "11" w dni powszednie będzie w pełnych godzinach, czyli 5 - 22:30 (było 5 - 21).
2) "6" w dni powszednie też będzie w pełnych godzinach, czyli 5 - 22:30. Początkowo (wieści na kraboku) było 5-20, a wczoraj w komunikacie jestem przekonany że pisało 6-22:30.
No to zostały jeszcze weekendy. Niech chociaż "6" będzie pełnowymiarowa, choć dla "11" też są argumenty za.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Pojawiły się broszury informacyjne na przystankach z nowym układem linii. Nie da się ukryć, że na przystanku "Piaski Nowe" wywołały głośną dyskusję, której morał był następujący "zostalismy z jedną 24 do centrum". Głównym tematem dyskusji było zabranie linii 6. Zobaczymy jak 50 i 24 pomieszczą pasażerów, bo 11 to tylko jako dowozówka do przesiadki będzie służyć.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Zastanawiam się nad losem linii 135 i 224. Wszak ich trasy zostały zmienione w związku z budową TŁ. Tymczasem otwarcie w sobotę, a o tych dwóch liniach nic w komunikacie nie ma... czyżby w ZTP zapomnieli o nich?
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 215
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Myślę że za niedługo 11 może zostać pocięta a potem zlikwidowana... W zamian powstanie np 7 do centrum. Przy otwarciu KG (które swoją drogą miało być w listopadzie) zostanie naprostowana siatka, przynajmniej mam nadzieję...Kowalik pisze: ↑25 sie 2022, 15:35 Pojawiły się broszury informacyjne na przystankach z nowym układem linii. Nie da się ukryć, że na przystanku "Piaski Nowe" wywołały głośną dyskusję, której morał był następujący "zostalismy z jedną 24 do centrum". Głównym tematem dyskusji było zabranie linii 6. Zobaczymy jak 50 i 24 pomieszczą pasażerów, bo 11 to tylko jako dowozówka do przesiadki będzie służyć.
Stara 11 była unikalna, zapewniała sporo relacji, natomiast teraz 75% jej trasy pokrywa się z 50
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Nowe rozkłady jazdy tramwajów :
https://rozklady.mpk.krakow.pl/?lang=PL ... d=20220829
Co ciekawe, sprawdziłem ile "10" będzie jechała z Pleszowa do Kurdwanowa. Uwaga! 57 minut
https://rozklady.mpk.krakow.pl/?lang=PL ... d=20220829
Co ciekawe, sprawdziłem ile "10" będzie jechała z Pleszowa do Kurdwanowa. Uwaga! 57 minut
-
- Specjalista
- Posty: 220
- Rejestracja: 20 lut 2020, 19:49
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Żadna tragedia, 15 jeździła 55 minutAd7 pisze: ↑26 sie 2022, 9:54 Nowe rozkłady jazdy tramwajów :
https://rozklady.mpk.krakow.pl/?lang=PL ... d=20220829
Co ciekawe, sprawdziłem ile "10" będzie jechała z Pleszowa do Kurdwanowa. Uwaga! 57 minut
fuck upa!
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
A nie lepiej by było na odwrót, "11" do Prokocimia a "10" do Nowego Bieżanowa?Kaszmir pisze: ↑24 sie 2022, 15:09 Niesamowite jest dla mnie, jak niektórzy zakładają jakie to wielkie zmiany tras będą/byłyby po otwarciu łącznika. Tymczasem jedyne, których się spodziewam to wydłużenie "11" do Nowego Bieżanowa oraz "10" do Prokocimia. I w urzędach jest zdaje się podobne nastawienie.
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 215
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Jest zaplanowany jakiś inauguracyjny przejazd tramwaju przez TŁ jutro bądź w niedzielę?
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 215
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
"11" raczej dałbym dalej bo dawne "23" miało sporo pasażerów z południa miasta i taka "11" stałaby się "nowym 23". Acz skoro i tak mają budować tramwaj do Rżąki, to docelowo ta linia może wylądować właśnie tam.
Z "10" do Prokocimia się nie upieram, acz fajnie byłoby zwolnić miejsce na pętli w Kurdwanowie i zapewnić połączenie w stronę r. Matecznego nie tylko z pętli, lecz i reszty ciągu kurdwanowskiego
Z "10" do Prokocimia się nie upieram, acz fajnie byłoby zwolnić miejsce na pętli w Kurdwanowie i zapewnić połączenie w stronę r. Matecznego nie tylko z pętli, lecz i reszty ciągu kurdwanowskiego
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Jeszcze tyle wody w Wiśle upłynie, że snucie planów co to będzie gdy będą łuki jest kompletnie bezcelowe według mnie. Ile lat już zajmuje samo podejście do tematu...? A jeszcze nie ma koncepcji, projektu, przetargu. Samo wykonanie przy obecnych realiach zejdzie ze dwa lata. Więc jak przed 2030 rokiem zobaczymy tramwaj skręcający z Nowosądeckiej w stronę Prokocimia to w mojej opinii będziemy mogli za sukces to uznać!
A co do połączenia ciągu kurdwanowskiego z Matecznym, to według mnie w dużej mierze ono praktycznie już jest - w postaci linii 164 i 179. Wymaga jednak "tylko" poprawienia - co najlepiej byłoby uczynić przez zachowanie buspasów utworzonych teraz, na czas remontu ronda. To teoretycznie jest znacznie bardziej realne, no ale... teoria to teoria, a czy pójdzie za tym praktyka? Zobaczymy.
A co do połączenia ciągu kurdwanowskiego z Matecznym, to według mnie w dużej mierze ono praktycznie już jest - w postaci linii 164 i 179. Wymaga jednak "tylko" poprawienia - co najlepiej byłoby uczynić przez zachowanie buspasów utworzonych teraz, na czas remontu ronda. To teoretycznie jest znacznie bardziej realne, no ale... teoria to teoria, a czy pójdzie za tym praktyka? Zobaczymy.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Nie wiem czy nawet wybierając 164/179 nie byłoby szybciej niż "10" wszak autobus przecina jakby po cięciwie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości