Układ linii w rejonie Trasy Łagiewnickiej
-
- Specjalista
- Posty: 221
- Rejestracja: 20 lut 2020, 19:49
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Jak będziecie próbować wydłużać dalej 10 to na jeden kurs będzie trzeba dać dwóch motorniczych bo tachograf nie puści jednego operatora pojazdu na takim dystansie z czasem może powstanie trasa do Wieliczki, a i są dalekosiężne plany na torowisko do ul. Szymańskiego i dalej wzdłuż Igołomskiej, także trasa Branice-Wieliczka byłaby możliwa w przyszłości.
Jeb** upa i bandere!!! Wołyń pamiętamy!!!
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Obawiam się, że jak dziś nie puszczą komunikatu to nie zorganizują czegoś takiego :/pawel200020 pisze: ↑26 sie 2022, 13:47 Jest zaplanowany jakiś inauguracyjny przejazd tramwaju przez TŁ jutro bądź w niedzielę?
Jak się nie mylę to pierwszy nieceremonialny kurs jaki tam pojedzie to będzie 10 w stronę Kurdwanowa o ~4:50
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Może trzeba będzie wrócić do tematu rozdzielania "10". Nie jestem tego fanem, jednak rzeczywiście może być potrzeba wydłużenia z obu stron linii. Tylko od razu zaznaczę, zamiana z "2" nie przejdzie.NowaHutaWschód pisze: ↑27 sie 2022, 8:14 Jak będziecie próbować wydłużać dalej 10 to na jeden kurs będzie trzeba dać dwóch motorniczych bo tachograf nie puści jednego operatora pojazdu na takim dystansie z czasem może powstanie trasa do Wieliczki, a i są dalekosiężne plany na torowisko do ul. Szymańskiego i dalej wzdłuż Igołomskiej, także trasa Branice-Wieliczka byłaby możliwa w przyszłości.
Osobiście chyba byłbym fanem pociągnięcia wtedy "10" z południa przez Pawią w stronę Krowodrzy (skoro i tak przyda się tam więcej linii po otwarciu trasy do GN), a linii z Huty jako nowe "15" do Salwatora, i wtedy zostawić "6" na Cichym Kąciku.
W podanych oficjalnie planach nie ma nic o przejeździe tramwajem. Jest możliwość pieszego zwiedzania do godz. 14, tyle. Chyba że jakiś nieoficjalny przejazd?
Chyba nawet odrobinę wcześniej. O 4:28 rusza pierwsze "24" z Kurdwanowa. Podejrzewam że wyjazd na linię będzie przez TŁ i będzie zbierał pasażerów
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Pierwszy przejazd Trasą Łagiewnicką [ZDJĘCIA, VIDEO]
https://lovekrakow.pl/galeria/pierwszy- ... _6075.html
Tuż po oficjalnym otwarciu Trasy Łagiewnickiej prezydent, ministrowie, przedstawiciele urzędu miasta, politycy, radni i inni goście mieli okazję po raz pierwszy przejechać tramwajem i autobusami przez Trasę Łagiewnicką.
Radio Alex 105,2 FM
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
I jak widać na zdjęciach pierwsze protesty.Łukasz pisze: ↑27 sie 2022, 12:44 Pierwszy przejazd Trasą Łagiewnicką [ZDJĘCIA, VIDEO]
https://lovekrakow.pl/galeria/pierwszy- ... _6075.html
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Spokojnie, przy tempie obecnych cięć, do tego czasu tramwaje będą już jeździć pewnie co 30 minut w szczycie i co 40 min w weekendy, więc motorowych na podwójną obsadę nie zabraknie.NowaHutaWschód pisze: ↑27 sie 2022, 8:14 Jak będziecie próbować wydłużać dalej 10 to na jeden kurs będzie trzeba dać dwóch motorniczych bo tachograf nie puści jednego operatora pojazdu na takim dystansie z czasem może powstanie trasa do Wieliczki, a i są dalekosiężne plany na torowisko do ul. Szymańskiego i dalej wzdłuż Igołomskiej, także trasa Branice-Wieliczka byłaby możliwa w przyszłości.
A z czego to wynika?
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Linia na obecnej trasie ma swoje lobby
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Ciekawe tylko, gdzie jest to lobby, gdy "2" jest pod byle pretekstem zawieszana
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Tu się nie zgodzę do końca. Zamiana końcówek "2" i "10" miałaby swoje zalety, lecz i wady. "10" spina Podgórze z T. Słowackiego czy Hutą. Wspiera też "52" czy "17/19". Obecna trasa się przydaje i ile razy jest zawieszana, pojawiają się głosy "brak dojazdu z Wawelu do Huty", "brak dojazdu z Podgórza do Huty" itd.
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
No tak, tylko z drugiej strony na głównej kiedyś relacji NH - Mogilska - Basztowa - Teatr Bagatela masz obecnie 4 poc./h Za to jadąc w kierunku Poczty Głównej masz '52' + '10', czyli 3x więcej kursów.
Tak miałbyś wzdłuż '52' 8 poc/h, i w wzdłuż relacji '4' również 8 poc/h, pewnie w takcie 7/8.
Tak miałbyś wzdłuż '52' 8 poc/h, i w wzdłuż relacji '4' również 8 poc/h, pewnie w takcie 7/8.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Z Mogilskiej w stronę Basztowej jest jeszcze "44", przynajmniej w szczycie. Jeśli byłaby potrzeba, zawsze można przekierować je np. do Cichego Kącika i wtedy obsłuży Teatr Bagatela Wtedy będzie 8 poc./h. No i jest też "14", która wprawdzie jedzie odrobinę naokoło, jednak ma bardzo duży potok od Bieńczyc i dalej.
Choć na pewno mocniejsze połączenie w tej relacji by się przydało. Pytanie, czy taka linia (powiedzmy "15") nie byłaby gwoździem do trumny dla "44". Nawet obecnie "10" w dużej mierze uzupełnia się z "4", a przy różnych objazdach i przetrasowaniach przejmuje potoki "44".
Choć na pewno mocniejsze połączenie w tej relacji by się przydało. Pytanie, czy taka linia (powiedzmy "15") nie byłaby gwoździem do trumny dla "44". Nawet obecnie "10" w dużej mierze uzupełnia się z "4", a przy różnych objazdach i przetrasowaniach przejmuje potoki "44".
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Pewnie taka trasa byłaby gwoździem do trumny, tylko... kiedy ostatni raz widzieliśmy to '44'? A tak mielibyśmy mocne połączenie wzdłuż relacji obsługiwanej przez '4' przez cały tydzień.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Nie chodzi o numer, bardziej o kursy Teraz jednak są między Kombinatem a T. Słowackiego, nawet jeśli jako "74". Natomiast czuć, że dy zwiększa się dublowanie "10" z "4", to "44" idzie do wylotu - np. wyleciało z al. Solidarności podczas zamknięcia Ptaszyckiego.kot_feliks pisze: ↑29 sie 2022, 8:54Pewnie taka trasa byłaby gwoździem do trumny, tylko... kiedy ostatni raz widzieliśmy to '44'? A tak mielibyśmy mocne połączenie wzdłuż relacji obsługiwanej przez '4' przez cały tydzień.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości