Uf, dobrze że nie będziesz pokazywać paluchem, bo dzięki temu ja nie muszę wspominać, kto regularnie przekręca moje wypowiedzi
A kto w ogóle twierdził, że 4 minuty? Ja pisałem, że rozkładowo:
A ustawili... 5 minut w stronę Borku i 6 w stronę Kurdwanowa. Niemożliwe, sprawdziło się! A że światła są zepsute - niech nad tym pracują. Powinno to być zresztą zrobione przed otwarciem TŁ.
I rada na przyszłość - jeśli kogoś cytujesz, podlinkuj konkretny post, a nie pisz z pamięci. Raz, że unikasz szansy przekręcenia czyjejś wypowiedzi, dwa że nikt nie ma sił i czasu przeszukiwać kilkadziesiąt stron forum i sprawdzać, co napisał dokładnie.
I bardzo dobrze że pominiesz, bo nie ma nic takiego o czym piszesz. Pomyliłeś rozkłady bo naprawdę z Korony jadą tak:
"10" - 00, 30
"8" - 10, 40
"17" - 27, 57
Takt między "8" a "10" wynosi zatem 10+20, nie 3+27.
Ale Ty wiesz, że ja swoje wypowiedzi opierałem na rozmowach z ZTP, gdzie sam usłyszałem od jednego z przedstawicieli że "nie wyobraża sobie by linia stawała na obu przystankach"? A że sytuacja potem się zmieniła - nie wiem co było tego przyczyną, może przestraszyli się tych protestów wokół położenia przystanku Łagiewniki SKA i dla świętego spokoju na Kurdwanowie też odpuścili. I o ile w stronę Zakopiańskiej jeszcze rozumiem motywy, tak w stronę Wielickiej to całkowicie dziwna decyzja - przy pierwszym przystanku, tym przed pętlą, nie ma nic oprócz parkingu rowerowego i zejścia na P&R. Dla garstki pasażerów dziennie, spowalniają całą resztę. Mogli zrobić tak jak w relacji Poczta Gł. - Św. Gertrudy i ominąć ten przystanek choć w jedną stronę.