22.09.2022

- Codzienne aktualności z Aglomeracji Krakowskiej
elot360
Pasażer
Posty: 16
Rejestracja: 09 sie 2022, 8:21

22.09.2022

Post autor: elot360 » 22 wrz 2022, 13:14

#KR596 jako AR na linii 469 (Kurs 13:12 z Górki Narodowej w stronę Piasków Wielkich)

impuls
Ekspert
Posty: 728
Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05

Re: 22.09.2022

Post autor: impuls » 22 wrz 2022, 13:33

Na 21-04 jest HW172 z odmalowanym przodem po kolizji, ale z pozostawionymi wgnieceniami. Na lewej burcie z tyłu skorodowany przepołowiony fragment blachy. Nic z tym nie zrobili. Nowy standard remontowy. A na "22" jest RW153+RB553. Doczepa z ubytkami farby i szpachli pomiędzy oknami od lewej strony. Stan wielu wagonów wiedeńskich jest tragiczny i strach nimi jeździć. A dostawy nowych wagonów na razie nie widać. Te dwa nowe Stadlery które są w Krakowie nadal nieodebrane.

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 926
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: 22.09.2022

Post autor: Bayer2003 » 22 wrz 2022, 16:29

impuls pisze: 22 wrz 2022, 13:33 Na 21-04 jest HW172 z odmalowanym przodem po kolizji, ale z pozostawionymi wgnieceniami. Na lewej burcie z tyłu skorodowany przepołowiony fragment blachy. Nic z tym nie zrobili. Nowy standard remontowy. A na "22" jest RW153+RB553. Doczepa z ubytkami farby i szpachli pomiędzy oknami od lewej strony. Stan wielu wagonów wiedeńskich jest tragiczny i strach nimi jeździć. A dostawy nowych wagonów na razie nie widać. Te dwa nowe Stadlery które są w Krakowie nadal nieodebrane.
Nie ma sensu wydawać jakichkolwiek pieniędzy na tramwaje, które w najbliższych miesiącach zostaną wycofane. Dla mnie decyzja zrozumiała, chociaż nie rozumiem czemu MPK ma opory wysłać na "21" więcej EU8N lub N8, których wykorzystanie na pewno nie jest maksymalne. W poniedziałek na "21" były Konstale na dwóch wysokopodłogowych brygadach, jednak na "6" zdechł wówczas HZ270 i przez pół dnia jeździła tam rezerwa (później wagon ten wrócił na linię). Dopóki skład HZ278+HZ279 nie zostanie wyremontowany, 8 Konstali z Nowej Huty nie będzie mogło wyjeżdżać (zwłaszcza, że ani "6" ani "21" nie są liniami szczytowymi). Co do RW153+RB553 - od powrotu E1+c3 na "13" podgórskie składy mają bardzo wysokie wykorzystanie i niestety nie ma ich zbytnio czym zastąpić. Podgórze przejęło całą "3" i zdecydowaną większość brygad linii "70" - w tej zajezdni nie ma obecnie zbyt wielu wolnych wozów.
Odpowiedni rozdział taboru podstawą optymalnego funkcjonowania komunikacji miejskiej.

Zachęcam do podpisywania petycji https://tiny.pl/9b8r1 - wspólnymi siłami uda się uratować obecne trasy linii "11" oraz "6" ;)

naruszewicz
Pasażer
Posty: 14
Rejestracja: 09 wrz 2022, 18:04

Re: 22.09.2022

Post autor: naruszewicz » 22 wrz 2022, 16:45

To przy nowych zamówieniach na reklamy, zamiast oklejać NGT6, powinno się w pierwszej kolejności oklejać te najgorsze E1. Chyba jedyny sposób, by zakryć ubytki w lakierze i rdzę.

impuls
Ekspert
Posty: 728
Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05

Re: 22.09.2022

Post autor: impuls » 22 wrz 2022, 16:51

Wykorzystanie PT to obecnie 122 na 150, 81% więc trochę jeszcze zostaje. Z tego w TR są dwie Pesy reszta w ruchu.

LLoan
Miłośnik
Posty: 63
Rejestracja: 26 maja 2022, 15:55
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

Re: 22.09.2022

Post autor: LLoan » 22 wrz 2022, 17:22

#utrudnienia_mpk: ul. Krakowska kierunek ul. Dietla awaria tramwaju, linie 8,6,10 i 13 kierowane objazdem przez ul. Starowiślną i Dietla.
*17:27: ruch wznowiony*
Dobre zarządzanie podstawą zrównoważonej komunikacji.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości