Wieliczka, Biskupice
Re: Wieliczka, Biskupice
Mediateka kierunek Wieliczka Centrum już nie ma tej fatalnej zatoki tylko autobusy stają klasycznie przy krawężniku z jezdni.
Re: Wieliczka, Biskupice
Niewiarygodne! Oby jak najwięcej zatok zostało zlikwidowane na rzecz przystanku przy krawężniku jezdni.
Re: Wieliczka, Biskupice
Tam akurat gorzej było wsiadać kiedy autobus wjechał w zatokę niż jak stał na jezdni.
Może szykują trasę pod przeguby
Może szykują trasę pod przeguby
Re: Wieliczka, Biskupice
A co z przegubami na "301", dalej cisza?
Re: Wieliczka, Biskupice
Odpowiedzi UMIG Wieliczka dotyczące autobusów aglomeracyjnych w złożonej interpelacji przez jednego z Wielickich radnych.
Pełna jej treść: https://www.facebook.com/WikWieliczka/p ... R6yBiufyal
Pełna jej treść: https://www.facebook.com/WikWieliczka/p ... R6yBiufyal
Re: Wieliczka, Biskupice
XDDD parafrazując: autobus przegubowy musi się wypuścić przednim zwisem nad chodnik, więc nie może tamtędy jechać xDD padłem.WIK pisze: ↑28 gru 2022, 13:05 Odpowiedzi UMIG Wieliczka dotyczące autobusów aglomeracyjnych w złożonej interpelacji przez jednego z Wielickich radnych.
Pełna jej treść: https://www.facebook.com/WikWieliczka/p ... R6yBiufyal
Re: Wieliczka, Biskupice
Mamy także odpowiedź od ZTP dotyczącą autobusów aglomeracyjnych.
Pełna jej treść: https://www.facebook.com/WikWieliczka/p ... 1871166181
Pełna jej treść: https://www.facebook.com/WikWieliczka/p ... 1871166181
Re: Wieliczka, Biskupice
Co do 244 to w Zabierzowie na spotkaniu przy temacie likwidacji 208, dyr. Franek przytoczył 244 jako przykład linii skracanej do najbliższej pętli w Krakowie, bo taka polityka, że 2xx mają nie wjeżdżać w głąb miasta. Sami się gubią w zeznaniach.. a gminy to ciekawe jak wysyłają te wnioski, mam wrażenie, że władze Niepołomic jakoś nie krzyczą mocno o przeguby, a jedynie pasażerowie.
Re: Wieliczka, Biskupice
Jakoś "274" nie skrócono. Zresztą oprócz "274" jest sporo innych aglo które przeczą tej tezie, np. "2x2", "204/224" czy "257/277/280".
Było mocne "204", potem rozdzielone na "204+244" jeżdżące w takcie. Kursowania aż do Borku nie będę bronił, jednak sporo osób łapało te linie na Bieżanowskiej. Nawet przy Prokocimiu Szpitalu nie ma teraz jak ich złapać z jednego przystanku.
Ech, zrobiono krok do przodu dzięki agloX, a teraz idzie się krok do tyłu. To samo z "208". To nie jest rozwój km, poprawianie jednym i pogarszanie drugim.
Najgorsze, że ZTP zamiast uczciwie przyznać że brakuje pieniędzy to idzie w zaparte, wymyślając argumenty którymi zaprzecza swoim innym działaniom, jak słusznie zwrócił uwagę mkm3. Dobrze, że ten rok się kończy.
Re: Wieliczka, Biskupice
Nadal przykładami mogą być 204, 293. A także większość linii aglo na Czyżyny Dworzec.
-
- Specjalista
- Posty: 226
- Rejestracja: 19 maja 2020, 9:03
-
- Ekspert
- Posty: 781
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
- Lokalizacja: Zielonki
Re: Wieliczka, Biskupice
Które spełniają także funkcje miejskie (obsługa Zawiłej czy Jugowic).
Którym właśnie budować ma się pętla na Wzgórzach...
Można wyszukiwać dowody pod tezę, ale generalnie linie aglomeracyjne jeżdżące dalej niż do pierwszej pętli w mieście można podzielić na cztery kategorie:
1) Agloekspresy - nie wymaga komentarza.
2) Linie, które zostaną skrócone w perspektywie kilku lat - czyli np. "222" czy "257".
3) Linie, dla których pierwsza możliwa pętla oferuje zbyt słabą ofertę przesiadkową - np. "211" czy "250".
4) Linie, które pełnią ważne dla mieszkańców Krakowa funkcje na miejskim odcinku - np. "204" czy "293".
Linie 1) nie będą nigdy skracane.
Linie 2) na pewno skrócone zostaną.
Linie 3) raczej na pewno nie zostaną, jeśli nie dojdzie do poprawy oferty.
Linie 4) mogą zostać skrócone, jeśli przestaną pełnić swoje funkcje na odcinku miejskim.
Ostatni przypadek to casus "244". Ale niestety niektórzy wolą obwiniać ZTP za wszystko i wymagać zapewniania jak najlepszej oferty dla Wieliczki, jakby nie było to w jej interesie. Następnie te same osoby zaczną narzekać, że tnie się gdzie indziej... I niestety robi to tutaj mnóstwo, mnóstwo osób.
I jedyne dwa przypadki, które się wyłamują z tego schematu to "224" i "274". W pierwszym przypadku Wieliczka dopłaciła do jej kursowania aż do Centrum Jana Pawła II (ale też można ją podciągnąć pod 4) - bo to jedyna linia obsługująca tamtą pętlę). "274", jeśli Wieliczka lub Biskupice nie dopłacają do jej kursowania do Podgórza pewnie też doczeka się skrócenia.
Czyli...
W praktyce oprócz "274" nie ma innego kandydata przeczącego tej tezie.
Re: Wieliczka, Biskupice
Taa, chyba jak zrobią stanowiska odjazdowe na parkingu przy "Lewiatanie" i ruch odwrotny jak linie "503" i "137"
-
- Specjalista
- Posty: 222
- Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
- Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa
Re: Wieliczka, Biskupice
Ktoś tu kiedyś przypadkiem nie wspominał, że 307 ma zostać skrócone do Kleparza jak otworzą tramwaj na Górkę Narodową?Zieleńczanin pisze: ↑31 gru 2022, 10:50 Które spełniają także funkcje miejskie (obsługa Zawiłej czy Jugowic).
Którym właśnie budować ma się pętla na Wzgórzach...
Można wyszukiwać dowody pod tezę, ale generalnie linie aglomeracyjne jeżdżące dalej niż do pierwszej pętli w mieście można podzielić na cztery kategorie:
1) Agloekspresy - nie wymaga komentarza.
Linie 1) nie będą nigdy skracane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość