23.01.2023
23.01.2023
Nowy tydzień zaczął się cudownie. #RZ213 z "52-11" zaliczyć zgon po raz drugi przed godz 12.
Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.
Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię.
Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.
Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2023, 15:54 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
Re: 23.01.2023
Nikt nie chce na "52" samych ufoków, jednak tramwajów 40m+ wyraźnie brakuje, a na szybko kolejne ufoki są jedyną opcją. Osobiście jestem zwolennikiem kupna wyłącznie 40m+ tramwajów w najbliższym przetargu i docelowego końca trójskładów, jednak MPK ma niestety nieco inne plany, chcąc dalej kupować tabor 26m i 33m.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 23.01.2023
Krakowiak #RG902 właśnie padł na Starowiślnej
Ostatnio zmieniony 23 sty 2023, 18:21 przez Ydhflx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ekspert
- Posty: 1813
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 23.01.2023
Niezawodne Krakowiaki? Nie ma dnia żeby któryś nie zepsuł się. A patrząc na wiek krakowiaków i 105Na to jednak te pierwsze powinny być mniej awaryjne, a są tak samo, a może i nawet bardziej.
Re: 23.01.2023
Możecie zrobić podział na widziane autobusowe i osobno tramwajowe? Tych drugich mogłoby nie być wcale, przynajmniej dla mnie.
-
- Ekspert
- Posty: 1813
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 23.01.2023
105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.Scania_9640 pisze: ↑23 sty 2023, 18:17 Niezawodne Krakowiaki? Nie ma dnia żeby któryś nie zepsuł się. A patrząc na wiek krakowiaków i 105Na to jednak te pierwsze powinny być mniej awaryjne, a są tak samo, a może i nawet bardziej.
-
- Ekspert
- Posty: 1813
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 23.01.2023
W tym dziale jest tak mały ruch, niektóre dni nawet nie mają założonego swojego tematu, że proponowane przez ciebie dzielenie włosa na czworo nie ma żadnego sensu
Re: 23.01.2023
Tak, acz w przypadku krakowiaków "awarie" to często problem z oprogramowaniem, który udaje się naprawić po restarcie software'u. Trwa to parę minut, jest denerwujące i wstrzymuje ruch, tyle dobrze że potem tramwaj jedzie dalej liniowo a nie zjeżdża do zajezdni.Scania_9640 pisze: ↑24 sty 2023, 8:09Są już leciwe i mają prawo się psuć, w porównaniu do krakowiaków
Przy okazji, gdy MPK testowało zapowiedzi głosowe na zewnątrz tramwajów (parę tygodni temu), otrzymaliśmy info że wraz z tą zmianą, krakowiaki dostały aktualizację i restarty powinny być szybsze, tak do minuty. Info niesprawdzone.
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 215
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: 23.01.2023
Zabawne, że zamiast naprawić błąd w sofcie doraźnie łata się tzw "hotfixa", skoro występują problemy czysto softowe to co za problem zebrać logi z systemu, zdiagnozować usterkę i ją naprawić?Kaszmir pisze: ↑24 sty 2023, 9:40 Tak, acz w przypadku krakowiaków "awarie" to często problem z oprogramowaniem, który udaje się naprawić po restarcie software'u. Trwa to parę minut, jest denerwujące i wstrzymuje ruch, tyle dobrze że potem tramwaj jedzie dalej liniowo a nie zjeżdża do zajezdni.
Przy okazji, gdy MPK testowało zapowiedzi głosowe na zewnątrz tramwajów (parę tygodni temu), otrzymaliśmy info że wraz z tą zmianą, krakowiaki dostały aktualizację i restarty powinny być szybsze, tak do minuty. Info niesprawdzone.
Re: 23.01.2023
Serio?
MateuszBorek pisze: ↑13 sty 2023, 1:19 W sumie przy cięciach do 10/20 będzie można całkowicie wycofać E1 solo i z doczepami, a wszystkie 105Na połączyć w ufoki i wysyłać 14 z 19 połączonych ufoków. Akurat tyle ile potrzeba na 52.
Wtedy zostaniemy z jedną linią wysokodłogową.
Nie przetłumaczysz niektórym. Zaznaczę, że Konstale jako składy są ok.
Dobrym Uffokiem z Huty, który można uważać za wzór, to #HZ255+256+257, szkoda, że reszta jest tak beznadziejna, notoryczne awarie, większość wozów ze sobą nie współpracuje, łączy się je na siłę. #HZ251 to rdza i obraz nędzy, ale fakt jeszcze jeździ.
Ludzie, albo tramwaj jest sprawny i przejedzie tydzień bez awarii, albo siedzi na zajezdni i jest naprawiany, a nie na siłę wysyła się niesprawny wóz, który zaraz zalicza zjazd. Nie dziwię się, że mieszkańcy z Piastów są już tym faktem zirytowani i żądają zmian.
Ciekawe, że nawet hejtowany Protram nie zalicza tyle awarii, co wielbiony przez "śmietankę" uffok. #RZ213 zaliczył w ciągu 28h trzy zjazdy awaryjne.
Co niektórzy ciągle narzekają na te złe Krakowiaki, a jakie awaryjne, tylko jak przyjdzie co do czego, to wolicie ten "awaryjny Krakowiak" do siebie na linii "24" niż wspaniały Konstal. Lepiej wciskać złom innym. Prawda?
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
Re: 23.01.2023
Potwierdzam - czas resetu wagonu został skrócony z 2 minut do chyba 20 sekund
Re: 23.01.2023
Wczoraj na ulicy Kosocickiej mijałem Mercedesa Conecto #DO 201 na "133"
-
- Miłośnik
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 gru 2022, 14:25
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 18 gości