30.01.2023 [duże cięcia na ferie zimowe]
30.01.2023 [duże cięcia na ferie zimowe]
Europejska Solniczka DR743 na linii 164 (Kurs 16:00 z Górki Narodowej w stronę Piasków Wielkich)
Re: 30.01.2023
Info ze skrzynki: ludzie nie mieszczą się do popołudniowych "50", zostają na przystankach.
No ale linia była wypchana na co dzień - wydłużono trasę, skrócono tabor, a teraz jeszcze zabrano połowę kursów w szczycie i zawieszono "19" która podbierała pasażerów między Borkiem a Dworcem. To nie mogło się skończyć inaczej.
No ale linia była wypchana na co dzień - wydłużono trasę, skrócono tabor, a teraz jeszcze zabrano połowę kursów w szczycie i zawieszono "19" która podbierała pasażerów między Borkiem a Dworcem. To nie mogło się skończyć inaczej.
Re: 30.01.2023
Urzędnicy, opłacani za nasze pięniądze, wiedzą lepiej. .... zresztą jak zawsze.
Re: 30.01.2023
Wydłużajmy linie dalej.Kaszmir pisze: ↑30 sty 2023, 16:10 Info ze skrzynki: ludzie nie mieszczą się do popołudniowych "50", zostają na przystankach.
No ale linia była wypchana na co dzień - wydłużono trasę, skrócono tabor, a teraz jeszcze zabrano połowę kursów w szczycie i zawieszono "19" która podbierała pasażerów między Borkiem a Dworcem. To nie mogło się skończyć inaczej.
W końcu z myślą o pasażerach.
Re: 30.01.2023
Problem nie w wydłużaniu linii tylko ścięciu o połowę... Według ZTP jeszcze w piątek połowę pasażerów linii "50" stanowili UCZNIOWIE.
Re: 30.01.2023
"50" jednak jest jedną z tych linii, które oberwały najmocniej: w szczycie połowa kursów mniej + zawieszenie linii które ją wspomagały: "19", a nawet "49" (wszak "9+49" podbierają pasażerów na odcinku r. Mogilskie - Wielicka). Jeśli dodać do tego krótszy tabor, przepis na zostawanie pasażerów na przystankach gotowy.
Re: 30.01.2023
Uczniów na tej linii to można było policzyć na palcach jednej ręki. Target "50" to głównie osoby jeżdzące do pracy.
Radio Alex 105,2 FM
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Re: 30.01.2023
Zgadzam się w pełni. Natomiast skoro ZTP pokroił linię w takim zakresie 'z okazji ferii' to najprostszy wniosek jaki można wysnuć, to właśnie taki. Ma się rozumieć to sarkazm z mojej strony, niemniej... tym co dzięki ZTP zostają na przystankach lub jadą jak sardynki pewnie do śmiechu nie jest. Zachęcajmy tak dalej do komunikacji publicznej, szanowni pracownicy ZTP...
Re: 30.01.2023
Rano jechałem wcześniejszym kursem „52” niż zwykle (bo się bałem tłumu) i ku mojemu zaskoczeniu było dość luźno – trochę ludzi stało, ale też i trochę miejsc siedzących wolnych. Znajomi, którzy jechali kolejnym kursem (rozkładowo był plus minus o tej samej porze, co dotychczas) mówili, że było tak samo. Także rano byłem pozytywnie zaskoczony.
Popołudniu moja „3” była dość zatłoczona, ale problem z wejściem wynikał głównie z tłoczenia się przy drzwiach, tragedii nie było, choć odczuwało się, że komunikacja jeździ rzadziej. Wieczorem z kolei podróż „139” bardzo przyjemna, nawet miejsce siedzące znalazłem, i to pomimo (a może właśnie dlatego?) że zarówno wcześniejszy, jak i mój kurs, jeździły rozkładowo, a nie jeden za drugim.
Oczywiście jeden dzień to za mało na wysuwanie wniosków, niemniej wstępnie na „moich” trasach nie jest tak źle, jak sądziłem, w zasadzie różnice niezauważalne. Zobaczymy, jak będzie w najbliższych dniach. Natomiast co do „50” to się nie dziwię, skoro jednocześnie mocno ścięto częstotliwość i zawieszono dwie dublujące linie tramwajowe – za duży spadek oferty, by mogło to skończyć się „niezauważalnymi” zmianami jak w innych częściach miasta.
Popołudniu moja „3” była dość zatłoczona, ale problem z wejściem wynikał głównie z tłoczenia się przy drzwiach, tragedii nie było, choć odczuwało się, że komunikacja jeździ rzadziej. Wieczorem z kolei podróż „139” bardzo przyjemna, nawet miejsce siedzące znalazłem, i to pomimo (a może właśnie dlatego?) że zarówno wcześniejszy, jak i mój kurs, jeździły rozkładowo, a nie jeden za drugim.
Oczywiście jeden dzień to za mało na wysuwanie wniosków, niemniej wstępnie na „moich” trasach nie jest tak źle, jak sądziłem, w zasadzie różnice niezauważalne. Zobaczymy, jak będzie w najbliższych dniach. Natomiast co do „50” to się nie dziwię, skoro jednocześnie mocno ścięto częstotliwość i zawieszono dwie dublujące linie tramwajowe – za duży spadek oferty, by mogło to skończyć się „niezauważalnymi” zmianami jak w innych częściach miasta.
Re: 30.01.2023
Nawiązując do pojemności taboru na linii 50:
Jestem ciekaw, czy PESY na 50 dalej nie kursują z powodu niewydolnej podstacji trakcyjnej przy pętli w BF? Czy istnieje jakiś inny powód?
Pamiętam, że chyba w październiku przez pewien czas na Borek normalnie jeździły PESY?
Jestem ciekaw, czy PESY na 50 dalej nie kursują z powodu niewydolnej podstacji trakcyjnej przy pętli w BF? Czy istnieje jakiś inny powód?
Pamiętam, że chyba w październiku przez pewien czas na Borek normalnie jeździły PESY?
Re: 30.01.2023
A czy wszystkie brygady jadą na Borek? Bo wydaje mi się, że co najmniej dwie huckie brygady jeżdżą tylko na Kurdwanów. Pewnie nie można zbytnio nadwyrężać równowagi rozdziału taboru. Na mieście nie powinno jeździć więcej pojazdów niż tych pozostających w zajezdni.Nicko pisze: ↑31 sty 2023, 13:04 Nawiązując do pojemności taboru na linii 50:
Jestem ciekaw, czy PESY na 50 dalej nie kursują z powodu niewydolnej podstacji trakcyjnej przy pętli w BF? Czy istnieje jakiś inny powód?
Pamiętam, że chyba w październiku przez pewien czas na Borek normalnie jeździły PESY?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 25 gości