Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Coś za dużo tych linii bez zmian. Podejrzane. 154 pewnie po wyborach skrócą do Prądnika Białego. 137 może powinien być dowozówką z Górki Narodowej Wschód do tramwaju? Tylko lokalnie trzy przystanki. A 169 przez Kuźnicy Kołłątajowskiej.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Czytam to wszystko i ta słynna 12 miałaby sens wzmocnienia ciągu Bronowice Małe - DG i dalej w drugi nowy kierunek do GN.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
154 do Toń? A to takie potrzebne? Obawiam się, że później będzie pretekst do wycofania 120, bo chyba były kiedyś zakusy na podział tej linii.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
A skoro jesteście na spotkaniu - to czy możecie zapytać co w zamian za cięcia??? Bo na razie co nowy wpis, to gorzej! Co ZTP zamierza wzmocnić w miejsce cięć na 144, 169, 503? Wszystkie one na razie mają lecieć na f-15... 173 i 179 z f=7,5? To jedyne, co może uratować sprawę. Inaczej niech się chowają...
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Łukasz Franek napisał w jednym z komentarzu pod postem ZTP na FB o linii 513, lecz na razie bez szczegółów.fysztof pisze: ↑18 kwie 2023, 20:47 A skoro jesteście na spotkaniu - to czy możecie zapytać co w zamian za cięcia??? Bo na razie co nowy wpis, to gorzej! Co ZTP zamierza wzmocnić w miejsce cięć na 144, 169, 503? Wszystkie one na razie mają lecieć na f-15... 173 i 179 z f=7,5? To jedyne, co może uratować sprawę. Inaczej niech się chowają...
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Szczegół "513" jest podany. Podobnie jak "503" linia "513" ma być na osi Południe - Północ.Scania_9640 pisze: ↑18 kwie 2023, 20:56 Łukasz Franek napisał w jednym z komentarzu pod postem ZTP na FB o linii 513, lecz na razie bez szczegółów.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
To zamiast tego tworu 513 mogłoby być 314 jako zmienione 204 lub 244.
-
- Pomiarowiec
- Posty: 312
- Rejestracja: 17 lut 2020, 19:47
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Może "513" powinno pojechać na Złocień? Uważam że takie osiedle zasługuje na godny dojazd do centrum...
-
- Pasażer
- Posty: 44
- Rejestracja: 26 gru 2020, 11:58
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Jeśli chodzi o tą linię "513" to poniekąd mogłaby być to rekompensata dla Prądnika Czerwonego za utratę bezpośredniego połączenia z Bonarką. Chociaż uważam mimo wszystko, że "184" i tak powinno wrócić w rejon właśnie Bonarki czy ZWD
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Mam wrażenie, że linia 137 została zostawiona tylko po to, żeby mogli powiedzieć, że "nie likwidują żadnej linii", licząc że mieszkańcy przeoczą cięcia prawie każdej linii w rejonie.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Pozostawienie 137 to faktycznie jakieś dziwne rozwiązanie, szczególnie, że to właśnie ta linia w największym stopniu dubluje się z nowym tramwajem... Chyba pozostawiono ją jedynie jako "cokolwiek" dla Prądnickiej... Tu faktycznie 164 powinno zostać do Szpitala JP2 i dalej do KG (tak jak jeździła przed 1999 rokiem).
Co do 513 to boję się, że podział jednej mocnej linii na dwie mniejsze może być pretekstem do zawieszania jej przy każdej możliwej okazji i cichych oszczędności...
Co do 513 to boję się, że podział jednej mocnej linii na dwie mniejsze może być pretekstem do zawieszania jej przy każdej możliwej okazji i cichych oszczędności...
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Tak, mają być rekompensaty typu "513", jednak szczegółów nie chciano nam zdradzić.fysztof pisze: ↑18 kwie 2023, 20:47A skoro jesteście na spotkaniu - to czy możecie zapytać co w zamian za cięcia??? Bo na razie co nowy wpis, to gorzej! Co ZTP zamierza wzmocnić w miejsce cięć na 144, 169, 503? Wszystkie one na razie mają lecieć na f-15... 173 i 179 z f=7,5? To jedyne, co może uratować sprawę. Inaczej niech się chowają...
Wolałbym, by "513" obsłużyło N. Bieżanów I dało takt f7,5 z "503" od pętli aż do centrum.
-
- Pasażer
- Posty: 44
- Rejestracja: 26 gru 2020, 11:58
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
A tak btw podali na spotkaniu już nazwy przystanków na całej trasie do Górki Narodowej? Bo to też jest ciekawa kwestia, przede wszystkim jeśli chodzi o pętlę
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Nie podali. Tyle było przedstawione, ile na poniższej graficeRoversKrk97 pisze: ↑18 kwie 2023, 21:54A tak btw podali na spotkaniu już nazwy przystanków na całej trasie do Górki Narodowej? Bo to też jest ciekawa kwestia, przede wszystkim jeśli chodzi o pętlę
https://www.facebook.com/photo/?fbid=70 ... 3427145674
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Są już od dłuższego czasu w schemacie "linie tramwajowe" na stronie ZTP: https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... hematy-kmkRoversKrk97 pisze: ↑18 kwie 2023, 21:54 A tak btw podali na spotkaniu już nazwy przystanków na całej trasie do Górki Narodowej? Bo to też jest ciekawa kwestia, przede wszystkim jeśli chodzi o pętlę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 20 gości