Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

- Linie, trasy, rozkłady
Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1015
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: yosujiro » 06 cze 2023, 5:39

Po kolejnym pakiecie pytań mamy następną zmianę terminu otwarcia ofert, teraz to 30.06.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5736
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: Kaszmir » 15 cze 2023, 14:09

Kolejny kwiatek z przetargu - dalej utrzymane są dziwne częstotliwości f30 w weekendy na "178" i "578". Czyli "174" zapewne też będzie mieć f30 w te dni i dalej nie będzie się dało go skoordynować np. ze "179" od Kurdwanowa do Kamieńskiego, mimo że pokrywają się przez 12 przystanków.

Dużo bardziej przekonuje mnie pomysł który podaliście tu na forum. Czyli "178" i "174" f20 w weekendy (koordynacja "174" i "178" do f10 na Nowohuckiej oraz "174" i "179" do Kurdwanowa), "578" kursy tylko w dni powszednie, a w zamian w weekendy wydłużenie "178" do Czerwonych Maków.

WDZ
Specjalista
Posty: 290
Rejestracja: 19 lut 2020, 12:10

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: WDZ » 15 cze 2023, 15:01

Nie przejdzie. Bo wyszłoby, że Nowohucka miałaby bezpośredni dojazd na Ruczaj w weekendy a w DP, kiedy ludzie potrzebują tam dojechać do pracy czy na uczelnie już nie... Ten podział "178" na dwie linie niewątpliwie należy do "usprawnień" na których wszyscy zainteresowani wyszli jak Zabłocki na mydle...

Druga rzecz, że przynajmniej w soboty przydałoby się na "179" f15. Nie tylko na 179 zresztą...

Kierman
Specjalista
Posty: 350
Rejestracja: 20 lut 2022, 9:44

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: Kierman » 15 cze 2023, 15:20

WDZ pisze: 15 cze 2023, 15:01 Nie przejdzie. Bo wyszłoby, że Nowohucka miałaby bezpośredni dojazd na Ruczaj w weekendy a w DP, kiedy ludzie potrzebują tam dojechać do pracy czy na uczelnie już nie... Ten podział "178" na dwie linie niewątpliwie należy do "usprawnień" na których wszyscy zainteresowani wyszli jak Zabłocki na mydle...
Dokładnie, jeszcze by się okazało, że tak się pasażerom to spodoba, że trzeba wprowadzić rozwiązanie przez cały tydzień. Przecież komunikacja miejska w tym mieście nie jest od ułatwiania życia pasażerom, a od fundowania im podróżowania na kilka przesiadek :D

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5736
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: Kaszmir » 15 cze 2023, 16:11

Może nie byłoby tak źle. Podobnie Prądnik Czerwony ma połączenie w stronę Serenady, Wiślickiej, DH Wanda czy r. Kocmyrzowskiego (ważne punkty przesiadkowe i/albo sklepy) tylko w weekendy ;)

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1015
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: yosujiro » 16 cze 2023, 15:55

Rzuciło mi się w oczy w dokumentacji, że w kategorii MIDI dopuszczono pojazdy 8.5m z układem drzwi 1-2-0. Czyli w skrajnym przypadku nie dość, że będzie mniejsza częstotliwość na 102, to jeszcze będą mniejsze autobusy.
To samo dotyczy linii 100, teraz mamy wozy 12m, a mogą wrócić pojazdy pokroju Autosana Sancity 9LE...
Ktoś w tym ZTP myśli co robi?

pablo
Specjalista
Posty: 418
Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: pablo » 20 cze 2023, 10:02

102 według ich pomysłów mocno okaleczone. Jak nie będzie jakiegoś dublera, to na północnym i środkowym odcinku ta linia będzie nie do korzystania.

obserwator
Pomiarowiec
Posty: 309
Rejestracja: 17 lut 2020, 19:47

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: obserwator » 20 cze 2023, 17:28

Moim zdaniem idealnym kandydatem na dublera byłoby "137". Linia ta na proponowanej trasie po otwarciu tramwaju i tak nie będzie miała zbytnio sensu, a tak to rejon Górki Narodowej otrzymałby połączenie na zachód miasta. "137" mogłoby od Krowodrzy Górki jechać trasą "102" aż na Cichy Kącik.

pablo
Specjalista
Posty: 418
Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: pablo » 20 cze 2023, 22:16

Każda linia wspomagająca okrojone 102 (jeśli rzeczywiście aż tak będzie obniżona f) jest dobrym pomysłem. Szkoda, że w przypadku takiego 137 nadal byłby (?) mały autobus. Ale myślę, że nie ma się co martwić. Żadnych wzmocnień nie będzie, bo z finansami krucho i są ważniejsze priorytety.

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1015
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: yosujiro » 30 cze 2023, 12:46

Już za kilkanaście minut otwarcie ofert, ZTP podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na to zamówienie- 1 423 319 523 PLN. Robi wrażenie, ciekawe co na to oferenci

suchy
Ekspert
Posty: 750
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: suchy » 30 cze 2023, 13:19

yosujiro pisze: 30 cze 2023, 12:46 Już za kilkanaście minut otwarcie ofert, ZTP podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na to zamówienie- 1 423 319 523 PLN. Robi wrażenie, ciekawe co na to oferenci Obrazek
A oferenci na to :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie przewozów autobusowych w publicznym transporcie zbiorowym na sieci komunikacyjnej obejmującej obszar Miasta Krakowa i Gmin będących stronami zawartych Porozumień Międzygminnych” (TE.26.1.2.2023) w dniu 30 czerwca 2023 r. o godz. 13:00

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie informuje, że w postępowaniu nie została złożona ani jedna oferta.

Sgriffin
Pasażer
Posty: 20
Rejestracja: 18 sie 2022, 8:34

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: Sgriffin » 30 cze 2023, 13:30

No nie jest to najszczęśliwszy dzień dla ZTP. Oby tylko wyciągnięto wnioski.

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1015
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: yosujiro » 30 cze 2023, 13:35

No cóż, widać było po ilości pytań i wniosków, że ZTP na tyle mocno dokręcił śrubkę, że nawet Mobilis stwierdził, że gra nie jest warta świeczki
Chyba trzeba będzie aneksować przedłużenie obecnej umowy, bo teraz już na bank nie ma szans w ponowionym przetargu na termin sierpniowy. No chyba, że go podzielą na części o co wnioskowały Arriva i PKS Grodzisk. Wtedy szanse jeszcze będą.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2023, 13:35 przez yosujiro, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mkm3
Ekspert
Posty: 995
Rejestracja: 02 mar 2020, 9:47

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: mkm3 » 30 cze 2023, 13:38

Teraz ZTP ma wielką szansę naprawić swoje babole w przetargu.

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1015
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024

Post autor: yosujiro » 30 cze 2023, 13:43

Albo ZTP i Mobilis grają Va Banque mając nadzieję, że w ponowionym przetargu również nikt nie wystartuje i będzie można zawrzeć umowę "z wolnej ręki", na zasadach jakie już sobie razem dograją

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości