Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Po kolejnym pakiecie pytań mamy następną zmianę terminu otwarcia ofert, teraz to 30.06.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Kolejny kwiatek z przetargu - dalej utrzymane są dziwne częstotliwości f30 w weekendy na "178" i "578". Czyli "174" zapewne też będzie mieć f30 w te dni i dalej nie będzie się dało go skoordynować np. ze "179" od Kurdwanowa do Kamieńskiego, mimo że pokrywają się przez 12 przystanków.
Dużo bardziej przekonuje mnie pomysł który podaliście tu na forum. Czyli "178" i "174" f20 w weekendy (koordynacja "174" i "178" do f10 na Nowohuckiej oraz "174" i "179" do Kurdwanowa), "578" kursy tylko w dni powszednie, a w zamian w weekendy wydłużenie "178" do Czerwonych Maków.
Dużo bardziej przekonuje mnie pomysł który podaliście tu na forum. Czyli "178" i "174" f20 w weekendy (koordynacja "174" i "178" do f10 na Nowohuckiej oraz "174" i "179" do Kurdwanowa), "578" kursy tylko w dni powszednie, a w zamian w weekendy wydłużenie "178" do Czerwonych Maków.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Nie przejdzie. Bo wyszłoby, że Nowohucka miałaby bezpośredni dojazd na Ruczaj w weekendy a w DP, kiedy ludzie potrzebują tam dojechać do pracy czy na uczelnie już nie... Ten podział "178" na dwie linie niewątpliwie należy do "usprawnień" na których wszyscy zainteresowani wyszli jak Zabłocki na mydle...
Druga rzecz, że przynajmniej w soboty przydałoby się na "179" f15. Nie tylko na 179 zresztą...
Druga rzecz, że przynajmniej w soboty przydałoby się na "179" f15. Nie tylko na 179 zresztą...
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Dokładnie, jeszcze by się okazało, że tak się pasażerom to spodoba, że trzeba wprowadzić rozwiązanie przez cały tydzień. Przecież komunikacja miejska w tym mieście nie jest od ułatwiania życia pasażerom, a od fundowania im podróżowania na kilka przesiadekWDZ pisze: ↑15 cze 2023, 15:01 Nie przejdzie. Bo wyszłoby, że Nowohucka miałaby bezpośredni dojazd na Ruczaj w weekendy a w DP, kiedy ludzie potrzebują tam dojechać do pracy czy na uczelnie już nie... Ten podział "178" na dwie linie niewątpliwie należy do "usprawnień" na których wszyscy zainteresowani wyszli jak Zabłocki na mydle...
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Może nie byłoby tak źle. Podobnie Prądnik Czerwony ma połączenie w stronę Serenady, Wiślickiej, DH Wanda czy r. Kocmyrzowskiego (ważne punkty przesiadkowe i/albo sklepy) tylko w weekendy
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Rzuciło mi się w oczy w dokumentacji, że w kategorii MIDI dopuszczono pojazdy 8.5m z układem drzwi 1-2-0. Czyli w skrajnym przypadku nie dość, że będzie mniejsza częstotliwość na 102, to jeszcze będą mniejsze autobusy.
To samo dotyczy linii 100, teraz mamy wozy 12m, a mogą wrócić pojazdy pokroju Autosana Sancity 9LE...
Ktoś w tym ZTP myśli co robi?
To samo dotyczy linii 100, teraz mamy wozy 12m, a mogą wrócić pojazdy pokroju Autosana Sancity 9LE...
Ktoś w tym ZTP myśli co robi?
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
102 według ich pomysłów mocno okaleczone. Jak nie będzie jakiegoś dublera, to na północnym i środkowym odcinku ta linia będzie nie do korzystania.
-
- Pomiarowiec
- Posty: 312
- Rejestracja: 17 lut 2020, 19:47
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Moim zdaniem idealnym kandydatem na dublera byłoby "137". Linia ta na proponowanej trasie po otwarciu tramwaju i tak nie będzie miała zbytnio sensu, a tak to rejon Górki Narodowej otrzymałby połączenie na zachód miasta. "137" mogłoby od Krowodrzy Górki jechać trasą "102" aż na Cichy Kącik.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Każda linia wspomagająca okrojone 102 (jeśli rzeczywiście aż tak będzie obniżona f) jest dobrym pomysłem. Szkoda, że w przypadku takiego 137 nadal byłby (?) mały autobus. Ale myślę, że nie ma się co martwić. Żadnych wzmocnień nie będzie, bo z finansami krucho i są ważniejsze priorytety.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Już za kilkanaście minut otwarcie ofert, ZTP podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na to zamówienie- 1 423 319 523 PLN. Robi wrażenie, ciekawe co na to oferenci
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
A oferenci na to
Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie przewozów autobusowych w publicznym transporcie zbiorowym na sieci komunikacyjnej obejmującej obszar Miasta Krakowa i Gmin będących stronami zawartych Porozumień Międzygminnych” (TE.26.1.2.2023) w dniu 30 czerwca 2023 r. o godz. 13:00
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie informuje, że w postępowaniu nie została złożona ani jedna oferta.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
No nie jest to najszczęśliwszy dzień dla ZTP. Oby tylko wyciągnięto wnioski.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
No cóż, widać było po ilości pytań i wniosków, że ZTP na tyle mocno dokręcił śrubkę, że nawet Mobilis stwierdził, że gra nie jest warta świeczki
Chyba trzeba będzie aneksować przedłużenie obecnej umowy, bo teraz już na bank nie ma szans w ponowionym przetargu na termin sierpniowy. No chyba, że go podzielą na części o co wnioskowały Arriva i PKS Grodzisk. Wtedy szanse jeszcze będą.
Chyba trzeba będzie aneksować przedłużenie obecnej umowy, bo teraz już na bank nie ma szans w ponowionym przetargu na termin sierpniowy. No chyba, że go podzielą na części o co wnioskowały Arriva i PKS Grodzisk. Wtedy szanse jeszcze będą.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2023, 13:35 przez yosujiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Teraz ZTP ma wielką szansę naprawić swoje babole w przetargu.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024
Albo ZTP i Mobilis grają Va Banque mając nadzieję, że w ponowionym przetargu również nikt nie wystartuje i będzie można zawrzeć umowę "z wolnej ręki", na zasadach jakie już sobie razem dograją
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość