Bo w sumie przy pozostawieniu '70' na tej trasie to akurat taki układ ma imho sens i w jakiś tam sposób w taki układ wpisywałaby się również '12' z Wieczystej do Łagiewnik

Przy czym, żeby to zadziałało:
- '4' i '44/10' (czyli obecne '70') musiałyby być w takcie 7/8 (i wydaje mi się to lepsze od pustaka '49' w NH);
- '12' super, gdyby była w takcie z '9' poza szczytem;
- za brak '13' na ciągu do Bronowic BM można by przedłużyć '14' do BM, wrzucić na nią większy tabor (lajkoniki) i puścić ją w takcie z '4'.
Wtedy:
- pozbywamy się definitywnie pustaka w postaci '2';
- pozbywamy się bezsensownego dublowania '52' przez '10/70' i w końcu wykorzystujemy z sensem linię z Pleszowa;
- od strony Mogilskiej mamy:
--- mocne połączenie w kierunku Bagateli (4+44 (obecna 70, może być również pod numerem 10)) - nawet w weekendy co 10 min;
--- mocne połączenie w kierunku Poczty (52);
--- mocne połączenie w kierunku Grzegórzeckiego i południowych dzielnic (9+49) w szczycie i poza szczytem w kierunku grzegórzeckiego (9+12);
--- bezpośrednie połączenie z tunelem (5);
- Salwator (po powrocie '6') ma zapewnione nawet lepsze połączenia, niż wcześniej;
- '13' na Cm. Rakowickim jest imho całkiem ok. i również zapewnia lepsze połączenia, niż wcześniejsza '2';
- na trasie do Bronowic mielibyśmy:
--- mocne połączenie w kierunku dworca i dalej na południe (24);
--- kolejne mocne połączenie w kierunku dworca i dalej w kierunku Mogilskiego (4+14);
--- mocne połączenie w kierunku Filharmonii (8);
--- czyli mniej więcej tak, jak się rozkładają potoki (większość w kierunku dworca);
Imho układ ZDECYDOWANIE LEPSZY od układu z pustakiem w postaci '2' i '10/70' dublującą bardzo mocną '52'.