Od 3 września czas przejazdu między Krakowem a Warszawą skróci się o kwadrans - z 2:25 do 2:10.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 00.&type=3
Kraków - Warszawa
Re: Kraków - Warszawa
To dobra wiadomość. Są jednak dwa minusy:
- taka sytuacja potrwa nie za długo (do listopadowej zmiany rozkładów?), bowiem potem rozpocznie się wymiana systemów sterowania na CMK i wszystko będzie jeździć max. 160 (przy czym prawdopodobnie 160 pojadą tylko pendolino, reszta nawet zwolni do 130?) - stan taki potrwa kilkanaście miesięcy co najmniej i dopiero od rozkładu 2025/26 pojawi się prędkość 250 na EIP
- ceny biletów na KRK-WAW są już tak absurdalnie wysokie, że nawet jednej osobie bardziej opłaca się samochód, a biorąc pod uwagę coraz więcej S7 nawet jest to już całkiem znośna trasa do pokonania...
- taka sytuacja potrwa nie za długo (do listopadowej zmiany rozkładów?), bowiem potem rozpocznie się wymiana systemów sterowania na CMK i wszystko będzie jeździć max. 160 (przy czym prawdopodobnie 160 pojadą tylko pendolino, reszta nawet zwolni do 130?) - stan taki potrwa kilkanaście miesięcy co najmniej i dopiero od rozkładu 2025/26 pojawi się prędkość 250 na EIP
- ceny biletów na KRK-WAW są już tak absurdalnie wysokie, że nawet jednej osobie bardziej opłaca się samochód, a biorąc pod uwagę coraz więcej S7 nawet jest to już całkiem znośna trasa do pokonania...
-
- Ekspert
- Posty: 978
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Kraków - Warszawa
Jeszcze jakby wzorem innych krajów udało się w końcu wprowadzić stały takt na danej linii... Ale wiadomo, że PL nie będzie uczyć się od praktycznie wszystkich innych krajów na świecie, bo to my ich wszystkich uczyliśmy jeść widelcami
-
- Znawca
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 lip 2023, 20:58
Re: Kraków - Warszawa
Teraz szukałem biletu na wrzesień i 4 września do Warszawy jest 14 pociągów IC lub TLK za około 60 zł. I tylko nocny jedzie 4:26, a kilka poniżej 3 godzin, najszybszy 2:33. I nawet odstępy są co 1-2 godziny. Więc jest wybór.fysztof pisze: ↑14 sie 2023, 20:24 To dobra wiadomość. Są jednak dwa minusy:
- taka sytuacja potrwa nie za długo (do listopadowej zmiany rozkładów?), bowiem potem rozpocznie się wymiana systemów sterowania na CMK i wszystko będzie jeździć max. 160 (przy czym prawdopodobnie 160 pojadą tylko pendolino, reszta nawet zwolni do 130?) - stan taki potrwa kilkanaście miesięcy co najmniej i dopiero od rozkładu 2025/26 pojawi się prędkość 250 na EIP
- ceny biletów na KRK-WAW są już tak absurdalnie wysokie, że nawet jednej osobie bardziej opłaca się samochód, a biorąc pod uwagę coraz więcej S7 nawet jest to już całkiem znośna trasa do pokonania...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość