- Linie, trasy, rozkłady
-
eurokierzaw
- Znawca
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 lip 2023, 20:58
Post
autor: eurokierzaw » 28 sie 2023, 17:43
damian_krk2 pisze: ↑28 sie 2023, 17:24
Super…..A tak chwalicie ZTP….walą ludzi w *****
Dobrze, że nie wpadli na pomysł, że skoro do UR Balicka i Mydlnik jedzie 164, to zawiesimy 199.
W sumie to obok Miasteczka Studenckiego i AGH/UR na al. 29 listopada będzie jeszcze luźno we wrześniu.
Oczywiście to ironia.
-
Wojciech
- Znawca
- Posty: 127
- Rejestracja: 18 lut 2020, 21:43
Post
autor: Wojciech » 28 sie 2023, 17:48
Czy jakaś linia (oprócz "179") zaliczy wzmocnienia? Chodzi mi o konkretne linie, a nie ewentualne wzmocnienia ciągów poprzez podział, synchronizację, itp.
-
pablo
- Specjalista
- Posty: 420
- Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11
Post
autor: pablo » 28 sie 2023, 17:58
Symboliczne wzmocnienie będzie na 192 i 152. F15 w szczycie zamiast f20. To samo chyba też dotyczy 189 (chyba przed wakacjami był co 20 minut - proszę poprawić, jeśli źle pamiętam, niestety nie skopiowałem sobie rozkładu). Ale jak się popatrzy na to, w jaki sposób potraktowano np 502 to te wzmocnienia słabe przy skali cięć. Międzyszczyt na 537 będzie f20, chyba było f30, jeśli pamięć mnie nie myli. A to, co pocięli, długo by wymieniać.
-
Tramwajolog14
- Ekspert
- Posty: 575
- Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
- Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki
Post
autor: Tramwajolog14 » 28 sie 2023, 18:24
Wojciech pisze: ↑28 sie 2023, 17:48
Czy jakaś linia (oprócz "179") zaliczy wzmocnienia? Chodzi mi o konkretne linie, a nie ewentualne wzmocnienia ciągów poprzez podział, synchronizację, itp.
Jeszcze "120" z f=36 do f=30
-
fysztof
- Ekspert
- Posty: 713
- Rejestracja: 10 mar 2020, 10:04
Post
autor: fysztof » 28 sie 2023, 19:58
No cóż, już kilka miesięcy temu popełniłem wpis, w którym oceniałem, że cała synchronizacja ma być medialną przykrywką dla cięcia KM. No i trudno, nie pomyliłem się :-/ Pojedyncze pozytywy, liczne negatywy. Podsumowując:
- nikogo, kto jeszcze z KM nie korzysta, te zmiany do autobusu nie zachęcą
- jest całkiem niemała potencjalną grupa, którą mogą natomiast przegonić od KM
BRAWO KRAKÓW.
Wisienką na torcie tych zmian jest już chyba całkowite uwalenie dojazdu na lotnisko - w ramach kolejnej promocji dojazdu autobusem tym razem pozbawiono linii "300" jakiejkolwiek punktualności. To już czysto kolejowe wygaszanie popytu.
-
Scania_9640
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Post
autor: Scania_9640 » 28 sie 2023, 20:10
fysztof pisze: ↑28 sie 2023, 19:58
No cóż, już kilka miesięcy temu popełniłem wpis, w którym oceniałem, że cała synchronizacja ma być medialną przykrywką dla cięcia KM. No i trudno, nie pomyliłem się :-/ Pojedyncze pozytywy, liczne negatywy. Podsumowując:
- nikogo, kto jeszcze z KM nie korzysta, te zmiany do autobusu nie zachęcą
- jest całkiem niemała potencjalną grupa, którą mogą natomiast przegonić od KM
BRAWO KRAKÓW.
Wisienką na torcie tych zmian jest już chyba całkowite uwalenie dojazdu na lotnisko - w ramach kolejnej promocji dojazdu autobusem tym razem pozbawiono linii "300" jakiejkolwiek punktualności. To już czysto kolejowe wygaszanie popytu.
300 powinna być bardziej punktualna niż miałaby jechać przez Zielińskiego i Księcia Józefa, i dodatkowo ominie korki w Kryspinowie
-
fysztof
- Ekspert
- Posty: 713
- Rejestracja: 10 mar 2020, 10:04
Post
autor: fysztof » 28 sie 2023, 22:03
Wg mnie most Dębnicki (szczególnie w kontekście dotarcia na samolot) skutecznie odstraszy od polegania na tej linii w dojeździe na lotnisko. A swoją drogą skąd w ogóle to przetrasowanie? Z powodu zamknięcia Kościuszki?
Z innych ciekawostek, "513" ma obsługiwać przystanek Kamieńskiego, chociaż "503" go nie obsługuje. Po co zatem?
-
kot_feliks
- Ekspert
- Posty: 973
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Post
autor: kot_feliks » 28 sie 2023, 23:14
172 będzie miało całodzienne f15?
Można by zrobić konkurs, kto w komunikacie ZTP znajdzie więcej błędów
-
kucyk
- Ekspert
- Posty: 1860
- Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39
Post
autor: kucyk » 29 sie 2023, 7:06
kot_feliks pisze: ↑28 sie 2023, 23:14
172 będzie miało całodzienne f15?
Można by zrobić konkurs, kto w komunikacie ZTP znajdzie więcej błędów
Brak informacji o "174" oraz duecie "178"/"578". Zatem nie wiadomo jak często pojadą te autobusy powiedzmy na takiej Nowohuckiej. Informacja żałosna.
Szukajcie dalej.
-
pablo
- Specjalista
- Posty: 420
- Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11
Post
autor: pablo » 29 sie 2023, 8:23
120 ma f30 szczyt, f40 poza szczytem. A 420 ma f30 od 5 do 20 i f40 poza tymi godzinami. Czyli wynika z tego, że w międzyszczycie będą mieć różne f.
-
kry5
- Pasażer
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 mar 2022, 17:23
Post
autor: kry5 » 29 sie 2023, 10:44
Zamiana 501 z 511 pomysł kompletnie poroniony moim zdaniem. Dodatkowo linia 511 w dni wolne czasowo zawieszona. Co znaczy czasowo? Serio nie ma miejsca na dwie linie? Co znaczy dni wolne? Sobota i niedziela? Chcecie mi powiedzieć że teraz klienci chcący dojechać w sobotę do galerii Bronowice będą musieli wysiadać na przystanku Stawowa za rondem i lecieć na nogach 10 minut pod wejście? Albo jechać przez Piaskową naokoło? Faktycznie zarąbisty pomysł.
-
pablo
- Specjalista
- Posty: 420
- Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11
Post
autor: pablo » 29 sie 2023, 10:47
Z tym zawieszeniem w dni wolne jest o tyle ciekawe, że 511 nigdy w niedziele nie kursowała. Kursowała tylko w soboty. Więc tylko soboty można było czasowo zawiesić.
-
yosujiro
- Ekspert
- Posty: 1047
- Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54
Post
autor: yosujiro » 29 sie 2023, 10:47
Kolec pisze:
Do tego brak wzmianki na jakich przystankach będzie się zatrzymywać.
Dopisali do komunikatu, że 337 stanie dodatkowo na KG. Widać reszta przystanków pozostaje bez zmian.
-
kot_feliks
- Ekspert
- Posty: 973
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Post
autor: kot_feliks » 29 sie 2023, 11:16
Może by zrobić osobny wątek dot. komunikatów / schematów ZTP, będzie się tam wrzucać wszystkie błędy, a potem ZTP będzie sobie poprawiał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości