Rozdział taboru - tramwaje

- Tabor, przetargi, rozdysponowanie wozów, dane techniczne
eurokierzaw
Znawca
Posty: 129
Rejestracja: 27 lip 2023, 20:58

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: eurokierzaw » 24 sie 2023, 21:12

Czy poza pętlą na Czerwonych Makach są jakieś przeszkody by 52 pojechało znowu co 5 minut?

suchy
Ekspert
Posty: 803
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: suchy » 24 sie 2023, 21:17

eurokierzaw pisze: 24 sie 2023, 21:12 Czy poza pętlą na Czerwonych Makach są jakieś przeszkody by 52 pojechało znowu co 5 minut?
Zapewne ilość większego taboru (przy f-5 na 52 kursowało 28 brygad - obecnie przy f-7,5 jest to chyba 19 brygad jak dobrze pamiętam = czyli potrzeba byłoby 9 dodatkowych wagonów NGT8/Stadler/Pesa/Ufok) oraz ilość prowadzących do ich obsługi (potrzebne byłoby 18 dodatkowych motorniczych = bo dwie zmiany A + B).

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5901
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: Kaszmir » 24 sie 2023, 21:23

No i koszty... niestety.

kot_feliks
Ekspert
Posty: 989
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: kot_feliks » 24 sie 2023, 21:25

Jeśli chodzi o koszty, to patrząc na nowe inwestycje, Krk komplecie z kosztami problemów nie ma. I to wielokrotnie większymi, niż takie wzmocnienie 52 :)

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5901
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: Kaszmir » 28 sie 2023, 14:29

Aktualizacja co do rozdziału taboru: ufoki prawdopodobnie zostaną na "52". Komunikat podaje tylko, na których liniach będą dopuszczone pozostałe wysokopodłogowce (E1+c3, 2x105Na, itd.) natomiast nie ma nic o ufokach. Zatem nic nie wskazuje na to, by miały zniknąć z "52".

kot_feliks
Ekspert
Posty: 989
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: kot_feliks » 28 sie 2023, 14:32

Ale po co uffoki na 52, skoro "tam wystarczający będzie tabor 32m", ponieważ "nie ma takich zapełnień, aby był potrzebny dłuższy"? ;)

pittorseque
Pasażer
Posty: 43
Rejestracja: 12 sty 2022, 19:42

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: pittorseque » 28 sie 2023, 15:16

Kaszmir pisze: 28 sie 2023, 14:29 Aktualizacja co do rozdziału taboru: ufoki prawdopodobnie zostaną na "52". Komunikat podaje tylko, na których liniach będą dopuszczone pozostałe wysokopodłogowce (E1+c3, 2x105Na, itd.) natomiast nie ma nic o ufokach. Zatem nic nie wskazuje na to, by miały zniknąć z "52".
3x105Na zostają na 52, a podłe wiedeńczyki na wybranych brygadach 16 i 21. Poza tym wysoka podłoga tylko na szczytowych.

brovar
Specjalista
Posty: 499
Rejestracja: 05 sie 2020, 10:05

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: brovar » 30 sie 2023, 20:59

impuls pisze: 12 sie 2023, 22:20 Muszę zrobić sprostowanie. Mój wpis był niepotrzebny. Teraz widzę, że tylko cytowałeś brovar linię "5" a w swojej wizji nie ująłeś tej linii. Zatem czy "5" powróci już od 4.09.23 jest wielką niewiadomą a jeśli już to na jakiej trasie.
Zgadza się, cytowałem użytkownika, który jak widać miał rację - linia "5" wraca.
W związku z poniższymi przeciekami, publikuję następny przydział od września.
Wagony wysokopodłogowe będą dopuszczone tylko na liniach „44”, „49”, „52”, dodatkowych kursach szczytowych linii „13” oraz w dni powszednie na połowie kursów linii „16” i „21”.
Obrazek
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273. :!:

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Ekspert
Posty: 1416
Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: pasazer_mobilisu » 30 sie 2023, 21:16

Podgórze (RF) na linii "5"? Ciekawy pomysł.

Scania_9640
Ekspert
Posty: 1848
Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
Lokalizacja: Balice

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: Scania_9640 » 30 sie 2023, 21:26

pasazer_mobilisu pisze: 30 sie 2023, 21:16 Podgórze (RF) na linii "5"? Ciekawy pomysł.
A co innego ma jeździć? Huta nie ma tylu dwukierunkowych

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Ekspert
Posty: 1416
Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: pasazer_mobilisu » 30 sie 2023, 22:09

A ile mają? Nigdy nie pamiętam ile N8S/C jest po modernizacji.

Scania_9640
Ekspert
Posty: 1848
Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
Lokalizacja: Balice

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: Scania_9640 » 30 sie 2023, 22:26

pasazer_mobilisu pisze: 30 sie 2023, 22:09 A ile mają? Nigdy nie pamiętam ile N8S/C jest po modernizacji.
Sprawnych 3

suchy
Ekspert
Posty: 803
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: suchy » 30 sie 2023, 22:30

Scania_9640 pisze: 30 sie 2023, 22:26Sprawnych 3
A łącznie wszystkich dwukierunkowych w Hucie mają 6 sztuk (HK457 do HK462) ;)

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1411
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: Bayer2003 » 30 sie 2023, 22:34

brovar pisze: 30 sie 2023, 20:59 Obrazek
Rozdział skrajnie złośliwy, przynajmniej na trzech z czterech linii z grupy "16", "21", "44" i "49" wszystkie wiedeńce dałoby się zastąpić EU8N, ponieważ wykorzystanie 55% jest denne. Wątpliwości mam także czy wyjadą aż 3 dwukierunkowe N8, chociaż jest na to spora szansa.

Ponadto w Twoich obliczeniach widzę trzy błędy - "1" powinna mieć 15 brygad (trasa CK-Wańkowicza jest jednak zauważalnie krótsza, zwłaszcza jeżeli chodzi o czas przejazdu, niż stała Salwator-Wzgórza), "50" raczej będzie ich miała 26, a "17" to na 100% 7 brygad. Łącznie wychodzi okrągłe 256 ;).
suchy pisze: 30 sie 2023, 22:30 A łącznie wszystkich dwukierunkowych w Hucie mają 6 sztuk (HK457 do HK462) ;)
HK458 raczej można wykluczyć - jest trwale odstawiony i niekompletny, bez szans na powrót 4 września.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

impuls
Ekspert
Posty: 1345
Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: impuls » 30 sie 2023, 23:53

Na "72" może wystarczy osiem brygad, ale na "50" będzie prawdopodobnie 27 brygad. Tak czy inaczej od 4.09.23 to będzie rekordowa ilość brygad w Krakowie w całej historii. Nigdy sieć nie była tak duża i też nie miała tak dużo pociągów w ruchu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość