Rozdział taboru - tramwaje
-
- Znawca
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 lip 2023, 20:58
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Czy poza pętlą na Czerwonych Makach są jakieś przeszkody by 52 pojechało znowu co 5 minut?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Zapewne ilość większego taboru (przy f-5 na 52 kursowało 28 brygad - obecnie przy f-7,5 jest to chyba 19 brygad jak dobrze pamiętam = czyli potrzeba byłoby 9 dodatkowych wagonów NGT8/Stadler/Pesa/Ufok) oraz ilość prowadzących do ich obsługi (potrzebne byłoby 18 dodatkowych motorniczych = bo dwie zmiany A + B).eurokierzaw pisze: ↑24 sie 2023, 21:12 Czy poza pętlą na Czerwonych Makach są jakieś przeszkody by 52 pojechało znowu co 5 minut?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
No i koszty... niestety.
-
- Ekspert
- Posty: 989
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Jeśli chodzi o koszty, to patrząc na nowe inwestycje, Krk komplecie z kosztami problemów nie ma. I to wielokrotnie większymi, niż takie wzmocnienie 52
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Aktualizacja co do rozdziału taboru: ufoki prawdopodobnie zostaną na "52". Komunikat podaje tylko, na których liniach będą dopuszczone pozostałe wysokopodłogowce (E1+c3, 2x105Na, itd.) natomiast nie ma nic o ufokach. Zatem nic nie wskazuje na to, by miały zniknąć z "52".
-
- Ekspert
- Posty: 989
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ale po co uffoki na 52, skoro "tam wystarczający będzie tabor 32m", ponieważ "nie ma takich zapełnień, aby był potrzebny dłuższy"?
-
- Pasażer
- Posty: 43
- Rejestracja: 12 sty 2022, 19:42
Re: Rozdział taboru - tramwaje
3x105Na zostają na 52, a podłe wiedeńczyki na wybranych brygadach 16 i 21. Poza tym wysoka podłoga tylko na szczytowych.Kaszmir pisze: ↑28 sie 2023, 14:29 Aktualizacja co do rozdziału taboru: ufoki prawdopodobnie zostaną na "52". Komunikat podaje tylko, na których liniach będą dopuszczone pozostałe wysokopodłogowce (E1+c3, 2x105Na, itd.) natomiast nie ma nic o ufokach. Zatem nic nie wskazuje na to, by miały zniknąć z "52".
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Zgadza się, cytowałem użytkownika, który jak widać miał rację - linia "5" wraca.
W związku z poniższymi przeciekami, publikuję następny przydział od września.
Wagony wysokopodłogowe będą dopuszczone tylko na liniach „44”, „49”, „52”, dodatkowych kursach szczytowych linii „13” oraz w dni powszednie na połowie kursów linii „16” i „21”.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1416
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Podgórze (RF) na linii "5"? Ciekawy pomysł.
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
A co innego ma jeździć? Huta nie ma tylu dwukierunkowych
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1416
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Rozdział taboru - tramwaje
A ile mają? Nigdy nie pamiętam ile N8S/C jest po modernizacji.
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Sprawnych 3pasazer_mobilisu pisze: ↑30 sie 2023, 22:09 A ile mają? Nigdy nie pamiętam ile N8S/C jest po modernizacji.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
A łącznie wszystkich dwukierunkowych w Hucie mają 6 sztuk (HK457 do HK462)
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Rozdział skrajnie złośliwy, przynajmniej na trzech z czterech linii z grupy "16", "21", "44" i "49" wszystkie wiedeńce dałoby się zastąpić EU8N, ponieważ wykorzystanie 55% jest denne. Wątpliwości mam także czy wyjadą aż 3 dwukierunkowe N8, chociaż jest na to spora szansa.
Ponadto w Twoich obliczeniach widzę trzy błędy - "1" powinna mieć 15 brygad (trasa CK-Wańkowicza jest jednak zauważalnie krótsza, zwłaszcza jeżeli chodzi o czas przejazdu, niż stała Salwator-Wzgórza), "50" raczej będzie ich miała 26, a "17" to na 100% 7 brygad. Łącznie wychodzi okrągłe 256 .
HK458 raczej można wykluczyć - jest trwale odstawiony i niekompletny, bez szans na powrót 4 września.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Na "72" może wystarczy osiem brygad, ale na "50" będzie prawdopodobnie 27 brygad. Tak czy inaczej od 4.09.23 to będzie rekordowa ilość brygad w Krakowie w całej historii. Nigdy sieć nie była tak duża i też nie miała tak dużo pociągów w ruchu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość