Racja, przydałoby się wreszcie złączyć warianty "169+469". Piaski Wielkie i Bochenka to raz, a dwa to Piaski Nowe - zabrano "184", a teraz jeszcze "164" i "169" będą przycięte.
Pytanie co wtedy z ładowaniem "169"? Na Piaskach Wielkich nie ma ładowarki. Chyba, żeby linia zjeżdżała na Kurdwanów i dzieliła się ładowarką tamże? Tylko raz to dodatkowe koszty, a dwa że tamta ładowarka pewnie będzie zajęta przez "179". Przydałoby się pomyśleć o ładowarce na Piaskach Wielkich.
Co do kosztów wydłużenia, wariant do Piasków Wielkich będzie teraz wykonywać ok. 210 kursów tygodniowo (przy f30/40). Trasa jest dłuższa o ok. 2 km, czyli 4 km na pełne kółko. Wychodzi ok. 9500 zł tygodniowo, rocznie niecałe pół miliona.