-
Kuciak
- Pasażer
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 paź 2020, 19:12
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Post
autor: Kuciak » 09 sie 2023, 22:57
tomek_m pisze: ↑09 sie 2023, 20:15
A są jakieś plany na północ od Krakowa w stronę Słomnik/Miechowa?
Jeśli będą takie plany pewnie wcześniej czy później się dowiesz. Za dużo też nie mogę pisać

-
miloszkasperczyk
- Specjalista
- Posty: 207
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Post
autor: miloszkasperczyk » 10 sie 2023, 10:43
tomek_m pisze: ↑09 sie 2023, 22:55
A12 to jest bardzo krajoznawcza linia. Ktokolwiek jeździ z Olkusza do Krakowa tak okrężną trasą? Bardziej targetem tej linii są osoby podróżujące na lokalnych odcinkach trasy.
Ale na odcinku od Skały do Krakowa linie A12 i A13 mogą się wzajemnie uzupełniać. Coprawda A12 jedzie dłużej przez wjazd do Rzeplina ale myślę że nie na tyle długo aby traktować tą linię wyłącznie jako połączenie lokalne. Z perspektywy mieszkańca Cianowic na moim odcinku trasy obie linie się pokrywają i nie ma różnicy czy jadę A12 czy A13 więc skoordynowanie tych obu linii byłoby dla mnie bardzo korzystne.
-
kbieniu7
- Specjalista
- Posty: 408
- Rejestracja: 21 kwie 2022, 22:38
- Lokalizacja: Kurdwanów
Post
autor: kbieniu7 » 10 sie 2023, 11:50
kot_feliks pisze: ↑09 sie 2023, 17:48
Odnośnie A1, to tam imho docelowo powinien być takt f30 przez większość dnia

Nawet nie chodzi o zapełnienie, tylko dostępność, a to już byłaby całkiem sensowna alternatywa dla auta dla sporej ilości osób
Natomiast fajnie, że te ALD się powoli, ale coraz bardziej rozwijają.
No, w końcu już był tam takt f30, gdy jeździł "Małopolska PKS". Nawet rozważali zwiększenie do f20 w szczycie.
Tak więc częste A1 do Myślenic z integracją taryfową z KMK to ma szanse być naszym najlepszym produktem i ja również się cieszę, że się rozwija

-
kot_feliks
- Ekspert
- Posty: 872
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Post
autor: kot_feliks » 10 sie 2023, 13:17
Tzn. no generalnie te ALD poza byciem dowozówkami do KMŁ, powinny zapewniać transport publiczny na głównych trasach w ramach Młp tam, gdzie nie ma linii kolejowych. Całość w oparciu o te wojewódzkie bilety zintegrowane. I obstawiam, że taki jest t+/- docelowy zamysł

-
tomek_m
- Specjalista
- Posty: 315
- Rejestracja: 18 lut 2020, 15:21
- Lokalizacja: Michałowice
Post
autor: tomek_m » 10 sie 2023, 20:41
miloszkasperczyk pisze: ↑10 sie 2023, 10:43
Coprawda A12 jedzie dłużej przez wjazd do Rzeplina
Ale to nie jest jest wjazd kieszeniowy tylko A12 do Skały wjeżdża DW773. Od Cianowic te trasy dopiero się pokrywają.
-
miloszkasperczyk
- Specjalista
- Posty: 207
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Post
autor: miloszkasperczyk » 11 sie 2023, 23:25
tomek_m pisze: ↑10 sie 2023, 20:41
Ale to nie jest jest wjazd kieszeniowy tylko A12 do Skały wjeżdża DW773. Od Cianowic te trasy dopiero się pokrywają.
Nie jest ale przejazd A12 ze Skały i tak będzie szybszy niż 267. Poza tym A12 i A13 pokrywają się do przystanku Cianowice Duże, zatem większość mieszkańców wsi jest w zasięgu obu linii. Koordynacja odjazdów byłaby bardzo korzystana dla wszystkich pasażerów od Cianowic. Nawet w gminie Zielonki ALD jest wybierane przez część pasażerów z uwagi na dojazd w rejon UR/AL 29 Listopada i obsługę Dworca. Tak więc takt 60+60 w międzyszczycie i 40+40 w szczycie byłby bardzo zadawalający dla dużej części mieszkańców gm.Skała i byłby alternatywą dla bardzo zatłoczonego 337.
-
GoMeZz391
- Moderator globalny
- Posty: 1104
- Rejestracja: 17 lut 2020, 22:54
-
Kontakt:
Post
autor: GoMeZz391 » 13 sie 2023, 21:29
Testy, testy i po testach...
W dniach 09-10.08.2023 w ramach testów na ALD kursował MB Citaro O530G, należący do Komunikacji Beskidzkiej.

W dniach 09-10.08.2023r Koleje Małopolskie testowały Mercedesa Citaro O530G CNG #086 na linii


kursującej z Krakowa do Myślenic (Autobusowe Linie Dowozowe Kolei Małopolskich)

Na podstawie wyników testów, będzie wiadome czy takie autobusy skierować na linie


(Z obserwacji, kiedy robiłem zdjęcia, napełnienie w autobusie było całkiem spore)

Autobus na co dzień wozi pasażerów Komunikacja Beskidzka SA i przedsiębiorstwo posiada 2 takie sztuki oraz 6 krótkich Citar, również CNG.

Zdjęcia zostały wykonane 10.08.2023r w następujących miejscach:
- Myślenice, Dunina- Brzezińskiego
- Mogilany, Krakowska
- Myślenice, Sobieskiego
- Kraków, Zakopiańska

Pozdrowienia dla kierowcy!
Foto i tekst: Komunikacyjny Fotograf
https://www.facebook.com/KomunikacyjnyF ... mNTDGnmaKl
-
Kuciak
- Pasażer
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 paź 2020, 19:12
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Post
autor: Kuciak » 14 sie 2023, 12:31
Po nowym roku możliwe że to będzie codzienność na tej linii

-
kot_feliks
- Ekspert
- Posty: 872
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Post
autor: kot_feliks » 14 sie 2023, 23:22
A jest szansa na więcej kursów..?

-
Kuciak
- Pasażer
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 paź 2020, 19:12
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Post
autor: Kuciak » 15 sie 2023, 10:03
kot_feliks pisze: ↑14 sie 2023, 23:22
A jest szansa na więcej kursów..?
Nawet duże

-
WIK
- Znawca
- Posty: 120
- Rejestracja: 19 paź 2020, 16:06
- Lokalizacja: Wieliczka
-
Kontakt:
Post
autor: WIK » 29 sie 2023, 17:44
Od piątku Koleje Małopolskie przejmują Tarnów: A24 oraz od A27 do A35. Rozkłady dostępne są już w aplikacjach: Mobile Mpk, Jak Dojade, Kiedy Przyjedzie.
-
Justforfun
- Znawca
- Posty: 113
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Post
autor: Justforfun » 29 sie 2023, 18:33
WIK pisze: ↑29 sie 2023, 17:44
Od piątku Koleje Małopolskie przejmują Tarnów: A24 oraz od A27 do A35. Rozkłady dostępne są już w aplikacjach: Mobile Mpk, Jak Dojade, Kiedy Przyjedzie.
Będzie obsługiwała to firma L.S z Nowego Sącza. Przejmują tarnowskie "strefy" po Michalusie pod innymi numerami.
Ex kierowca MPK, PW.
-
Kuciak
- Pasażer
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 paź 2020, 19:12
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Post
autor: Kuciak » 29 sie 2023, 19:21
Justforfun pisze: ↑29 sie 2023, 18:33
Będzie obsługiwała to firma L.S z Nowego Sącza. Przejmują tarnowskie "strefy" po Michalusie pod innymi numerami.
Zgadza się. Jakieś 2 Urbina 12 (Chyba LE) oraz VDL Citea
-
miloszkasperczyk
- Specjalista
- Posty: 207
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Post
autor: miloszkasperczyk » 07 wrz 2023, 20:36
A12 i A13 nadal jeżdżą po starej trasie (przez Wyki) i nie widzę żadnego komunikatu o planowanej zmianie trasy tak aby wykorzystać fragment Trasy Wolbromskiej, tak jak to zrobiły linie MPK i prywatni przewoźnicy. Jak dla mnie to rozwiązanie to robienie ogromnego koła i niepotrzebne wydłużanie trasy. Dlatego mam nadzieję że wkrótce Koleje Małopolskie zmienią trasę na tym odcinku.
-
Kuciak
- Pasażer
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 paź 2020, 19:12
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Post
autor: Kuciak » 07 wrz 2023, 21:06
miloszkasperczyk pisze: ↑07 wrz 2023, 20:36
A12 i A13 nadal jeżdżą po starej trasie (przez Wyki) i nie widzę żadnego komunikatu o planowanej zmianie trasy tak aby wykorzystać fragment Trasy Wolbromskiej, tak jak to zrobiły linie MPK i prywatni przewoźnicy. Jak dla mnie to rozwiązanie to robienie ogromnego koła i niepotrzebne wydłużanie trasy. Dlatego mam nadzieję że wkrótce Koleje Małopolskie zmienią trasę na tym odcinku.
Podrzucę ten temat w pracy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości