Właśnie, przecież na Kurdwanowie są już ładowarki, więc tak linia 169/469 mogłaby w całości jeździć na Kurdwanów, a nie w połowie na Piaski Wielkie i w Połowie na Zajezdnię Wola Duchacka po to by się naładować prądem.Robert pisze: ↑27 lis 2023, 19:09 Skierowanie kursów 169 z Zajezdni Wola Duchacka do pętli os. Kurdwanów prze ul. Łużycką można zrobić od zaraz... byłoby 169 Kurdwanów a 469 Piaski Wielkie. Infrastruktura tam nie przeszkadza. Nie ma chęci po prostu....
Tak samo z obsługą ul. Bochenka i szpitala św. Rafała. Rada Dzielnicy ma tak wywalone na jakiekolwiek działania w tej okolicy że to się w głowie nie mieści (wymieniłem z nimi kilka pism). ZTP też się nie garnie do działania.
Zapuszczone ulice (Łużycka przy blokach i Podedworze) to też zasługa SM Pisaki Nowe (zarządzają nimi), nie remontują - a nie tak dawno dostali pozwolenie na budowę nowego bloku...
Co więcej - jakieś 25 lat temu jeździły przegubowce Renault/Berliet PR180 z firmy KPPU na linii obsługującej hipermarket HIT i one właśnie jeździły przez ulicę Łużycką i Cechową w kierunku Kurdwanowa i dało się, więc rondo nie jest wymogiem koniecznym.
Co więcej uważam, że linia 169 powinna zostać przemianowana na 104, jako historycznie odpowiadająca temu rejonowi (rejon woli to tradycyjnie 4) a nie tworzyć 169 (chyba w nawiązaniu do 164 i 179 - burdel i serdel).