Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
A może wydłużenie linii 102 po trasie Krowodrza Górka - pl. Imbramowski - Górka Narodowa? Dojazd dla studentów AGH/UP spoza miasta (i nie tylko) + dojazd mieszkańców (jak dawniej 217/247) do placu Imbramowskiego. Problemem mogą być jedynie kłopoty taborowe Mobilisa.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
102 jest obsługiwana taborem 10 metrowym. Raczej ciężko będzie tam zmieścić dodatkowych pasażerów, zwłaszcza, że i teraz już nie jeździ pusta.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Brzmi jak świetny pomysł. Przy okazji zapewniono by też w końcu zlikwidowany dojazd z Górki Narodowej i aglomeracji do przystanku Dobrego Pasterza (co również było mocno krytykowane).wontek.15 pisze: ↑21 sty 2024, 21:29 A może wydłużenie linii 102 po trasie Krowodrza Górka - pl. Imbramowski - Górka Narodowa? Dojazd dla studentów AGH/UP spoza miasta (i nie tylko) + dojazd mieszkańców (jak dawniej 217/247) do placu Imbramowskiego. Problemem mogą być jedynie kłopoty taborowe Mobilisa.
Z minusów zdecydowanie słaba częstotliwości linii 102 oraz jej punktualność, która jeszcze dodatkowo by się pogorszyła. Może rozwiązaniem byłoby wtedy dyskutowane kiedyś jej wzmocnienie na skróconej trasie do Cichego Kącika?
- Zorza Polarna
- Znawca
- Posty: 159
- Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
- Lokalizacja: Kobierzyn
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Czy trasa linii 102 ma jakieś przeciwskazania na puszczenie tam przegubów????
Kobierzyn im my <3
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Myślę, że na Orlej miałyby one spore problemy. Wydaje mi się, że nawet właśnie ze względu na parametry tej ulicy jeżdżą tam 10 zamiast standardowych 12m.Zorza Polarna pisze: ↑21 sty 2024, 22:14 Czy trasa linii 102 ma jakieś przeciwskazania na puszczenie tam przegubów????
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
12m autobusy na "102" dawniej kursowały planowo na wybranych brygadach (https://gazetakrakowska.pl/krakow-czesc ... ar/9382601) i czasem zdarzają się jako rezerwa, więc jeśli już to prędzej właśnie standardowe (przegubowce to niezbyt realne rozwiązanie). Kolejny warunek jest jednak taki, że potrzeba by było dołożyć brygad, a krótkich wozów jest w Mobilisie raczej na styk. Ponadto ściągnięcie z tej linii 10m wiązałoby się z koniecznością zagospodarowania ich gdzieś indziej. Jako, że Mobilis raczej takich linii nie obsługuje, gdzie byłyby one potrzebne, to trzeba by robić jakieś roszady jeśli chodzi o przewoźników między liniami.Zorza Polarna pisze: ↑21 sty 2024, 22:14
Czy trasa linii 102 ma jakieś przeciwskazania na puszczenie tam przegubów????
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
To myślę, że dla chcącego nie byłby praktycznie żaden problem - 102 to chyba i tak linia, do której Mobilis ma najdluższy dojazd i swoje 10m mógłby przerzucić na cokolwiek Pleszowskiego bądź też 122/422, 149 czy 127, a dla MPKowskich Autosanów zawsze jakieś zatrudnienie się znajdzie (szczególnie przy obecnym trendzie rozbudowywania zabudowy przy tak beznadziejnych drogach )
Skoro 102 to oblegana relacja mająca swoich pasażerów, to tym bardziej należy iść w kierunku wzmocnienie oferty na takim ciekawym, międzydzielnicowym połączeniu.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Trasa Bratysławska-Radzikowskiego-Bratysławska bez zmian. Zamiast z Kleparza to do GN. Przez Szpital Jana Pawła II. Dalej po dawnej trasie 217/247. Dołożenie kursów 140 z wzkm oszczędzonych na skróceniu tamtych linii.elot360 pisze: ↑14 sty 2024, 15:47 140 i dobra rekompensata? A co z jej obecnymi pasażerami, wypiąć się na nich? Przecież teraz ona nawet nie dojeżdża przez KG, w jaki logiczny sposób chciałbyś ją skierować do GN przez Plac Imbramowski, i nie pogorszyć istniejącej komunikacji dla ulicy Radzikowskiego? O 168 też już jasno powiedziano czemu nie warto tego ruszać.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Podejrzewam, że te oszczędności zostały zagospodarowane - na "180", "156", niebawem również na "116" i "198", czy wydłużenie "105" i "193".
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Nie ma więcej rezerw? Z czego będą wzmocnienia w gminie Zabierzów? A potrzeb jeszcze więcej.
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Od soboty 3 lutego linia "193" zostanie wydłużona do Górki Narodowej.
Radio Alex 105,2 FM
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Słuchaj: https://radioalex.com.pl/play/index.php?02
https://www.facebook.com/radioalexzakopane
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
A może zamiast nowej pętli puścić to 513 trasą Wolbromską i Glogera do pętli na Piaszczystej?... tylko czy się zmieszczą z ładowanym 144?
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
"Prądnik Biały" i "Glogera" są dość blisko przystanków na Trasie Wolbromskiej. W praktyce będą mieć sporo wspólnych potoków.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Czy "193" pojedzie przez os. Gotyk, wzorem "503"?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości