Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
I jak się ma wydłużanie "193" do tych wszystkich bredni, które podnoszono przy skracaniu "184"? W tym mieście nie ma żadnej wizji na transport. Wygrana Kuliga będzie tylko trwaniem w tym wszystkim, choć Gibała także niczego dobrego nie wróży.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Od opinii politycznych jest na forum stosowny temat, proszę ich nie wrzucać do pozostałych wątków.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Skierowanie linii "193" na GN daje szybsze połączenie z przesiadką na Papierni prądnickich "18"/"50" w dotarciu na KG niż jazda na około 45 minut "52" + "5"/"50" z RM.
PS W kuluarach mówi się, ze "105" zostanie przedłużona na Piastów wraz z rozpoczęciem ferii zimowych.
PS W kuluarach mówi się, ze "105" zostanie przedłużona na Piastów wraz z rozpoczęciem ferii zimowych.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
A po co chcą przedłużać 105? Trochę tego nie rozumiem?brovar pisze: ↑29 sty 2024, 23:16 Skierowanie linii "193" na GN daje szybsze połączenie z przesiadką na Papierni prądnickich "18"/"50" w dotarciu na KG niż jazda na około 45 minut "52" + "5"/"50" z RM.
PS W kuluarach mówi się, ze "105" zostanie przedłużona na Piastów wraz z rozpoczęciem ferii zimowych.
Żeby realizować politykę pierdyliona linii zewsząd dowsząd? Jak tak bardzo chcą połączyć os. Piastów z dworcem to niech wydłużą 482 i przywrócą jej dawne kursowanie.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Myślę, że chodzi głównie o wielkie nowe blokowisko położone za urzędem skarbowym, w okolicach przystanku Powstańców Wiadukt. Stamtąd w zasadzie brak sensownego dojazdu nigdzie - tylko 193 w jedną stronę wijące się po osiedlach Nowej Huty a w drugą za chwilę pętla na Prądniku.
Do pętli na Piastów z wielu bloków jest naprawdę całkiem daleko i skierowanie tam takiej ciekawej i szybkiej relacji do dworca wydaje mi się być zasadne, ale zobaczymy w praniu jak to wyjdzie.
Przy okazji to może trochę odciąży 52, bo zazwyczaj w godzinach szczytu to już na Kleeberga nie ma wolnych miejsc siedzących
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Nawet z samego Piastowa 105 będzie mega atrakcyjne. Jedynie co może być minusem to korki przy Urzędzie Skarbowym które trochę zepsują punktualność.
-
- Ekspert
- Posty: 657
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
105 przestanie istnieć po tym przedłużeniu na Piastów, taki korek wczoraj był na Prądniku o 15 a zresztą zawsze w szczycie tak jest że przez 10 minut nic z miejsca się nie ruszało więc nie wiem jak można tak idiotyczny pomysł realizować i niszczyć punktualną linię jaką jest teraz po przebudowie 29 Listopada.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
280 od 3 lutego 2 kursy więcej w tygodniu
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Gmina Michałowice poinformowała, że odbyła spotkania z gminą Zielonki i ZTP ws. pętli Górka Narodowa
Za nami 2 spotkania konsultacyjne pomiędzy Zarządem Transportu Publicznego w Krakowie – gminą Michałowice i gminą Zielonki dotyczące węzła przesiadkowego Górka Narodowa P+R.
Przekazaliśmy wraz z przedstawicielami innych gmin Wasze zgłoszenia na przepełnione autobusy 307.
W odpowiedzi na nasze zgłoszenia, przeprowadzono badania napełnienia autobusów 307 przy pomocy automatycznych zliczarek.
Co się okazało? Wg przekazanych danych:
maksymalne napełnienie na kierunku Kraków to 64 osoby (kurs o 5.48),
maksymalne napełnienie na kierunku Michałowice to 59 osób (kurs o 12.59).
Pojemność maksymalna autobusów to od 85 do 95 osób.
Od września br. ZTP będzie miał do dyspozycji więcej pojazdów w wyniku nowej umowy z firmą Mobilis i wtedy pojawią się możliwości skierowania nowych linii na GN P+R.
W wyniku błędów projektowych, nie zaplanowano najkrótszego dojścia pomiędzy przystankiem 307 przy al. 29 listopada i węzłem GN P+R.
Miasto Kraków zna problem i podejmie próby pozyskania terenu pod budowę wygodnego przejścia dla pasażerów. Jak komentują eksperci, takie rzeczy mogą się (niestety) wydarzyć przy tak dużych inwestycjach.
Odbyliśmy spotkanie w formacie ZTP – gmina Michałowice – gmina Iwanowice w sprawie rozkładów i częstotliwości linii 257 i 277.
Udało się nam wspólnie ustalić, że od 26 lutego br. na linii 277 pojawią się 3 nowe kursy. Obecnie trwają konsultacje rozkładów jazdy.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Ciekawe kiedy te pomiary napełnień były wykonywane i jaka jest dokładność zaliczania z czujników.
Już pomijam fakt trzecioświatowych standardów napełnień. Przy 60 osobach w 12m autobusie już nie jest komfortowo, 90 to totalna abstrakcja.
Już pomijam fakt trzecioświatowych standardów napełnień. Przy 60 osobach w 12m autobusie już nie jest komfortowo, 90 to totalna abstrakcja.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Prośba, jeśli podajecie informacje z gmin, urzędów itp., dodajcie proszę link by można było łatwo znaleźć te posty. Wspomniany wpis gminy Michałowice jest tutaj: https://www.facebook.com/GminaMichalowi ... CTEHaiTtyl
Zastanawiam się, czy te trzy dodatkowe kursy oznaczają zwiększenie częstotliwości w międzyszczycie (obecnie jest f120), czy raczej wydłużenie godzin szczytu (z f60)?
Zastanawiam się, czy te trzy dodatkowe kursy oznaczają zwiększenie częstotliwości w międzyszczycie (obecnie jest f120), czy raczej wydłużenie godzin szczytu (z f60)?
-
- Specjalista
- Posty: 365
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Są projekty rozkładów dla 257 i 277: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0807272724Kaszmir pisze: ↑02 lut 2024, 19:42 Prośba, jeśli podajecie informacje z gmin, urzędów itp., dodajcie proszę link by można było łatwo znaleźć te posty. Wspomniany wpis gminy Michałowice jest tutaj: https://www.facebook.com/GminaMichalowi ... CTEHaiTtyl
Zastanawiam się, czy te trzy dodatkowe kursy oznaczają zwiększenie częstotliwości w międzyszczycie (obecnie jest f120), czy raczej wydłużenie godzin szczytu (z f60)?
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Po rewelacjach o "105" pytanie czy "513" też co drugim kursem?
- Zorza Polarna
- Znawca
- Posty: 161
- Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
- Lokalizacja: Kobierzyn
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
Teraz tak sobie myślę że ZTP dosłownie nie myśli...
Bo będzie tak:
105 do Prądnika normalnie
105A co 2 kursy do Piastów
405 do Cm. Prądnik Czerwony
Ja nie wiem po co z jednej linii robią takiego pająka....
Bo będzie tak:
105 do Prądnika normalnie
105A co 2 kursy do Piastów
405 do Cm. Prądnik Czerwony
Ja nie wiem po co z jednej linii robią takiego pająka....
Ironicznie zrobią pewnie z 5 alternatywnych tras dla niej Do Prądnika Białego zachód i ciul wie gdzie jeszcze. Patrząc jak zrobili to z 105-tką.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2024, 19:33 przez Zorza Polarna, łącznie zmieniany 2 razy.
Kobierzyn im my <3
Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
To już trzeba to było uporządkować. 105 dwukierunkowo do Prądnika z f30, i 405 dwukierunkowo do Piastów zf30 + likwidacja wariantów do Cmentarza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość