DÜWAG GT8S/C/N

- Tabor, przetargi, rozdysponowanie wozów, dane techniczne
krakus
Znawca
Posty: 113
Rejestracja: 26 sie 2020, 22:14

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: krakus » 24 lut 2024, 11:01

Na debiut #RF328 jeszcze poczekamy, wciąż trwają jazdy próbne.
Natomiast rozpoczęła się modernizacja kolejnych GT8SU #RF330 ex.3236 oraz #RF331 ex.3213.

quartson
Pasażer
Posty: 12
Rejestracja: 30 paź 2022, 21:18

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: quartson » 24 lut 2024, 12:07

To ile oni chcą ich jeszcze zrobić?
Myślałem, że tylko te dwa do okrągłej liczby.

mikolaj.boron
Specjalista
Posty: 218
Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: mikolaj.boron » 24 lut 2024, 16:31

quartson pisze: 24 lut 2024, 12:07 To ile oni chcą ich jeszcze zrobić?
Myślałem, że tylko te dwa do okrągłej liczby.
Te trzy ww., dwa wozy są na części.

suchy
Ekspert
Posty: 777
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: suchy » 25 lut 2024, 15:33

Michajlo pisze: 24 lut 2024, 9:09 Ktoś wie czy #RF328 zadebiutował już liniowo czy jeszcze czeka??

Wysłane z mojego CPH2481 przy użyciu Tapatalka
Gdyby debiutował, to byłby tutaj widoczny - a jak widać ostatnio logował się wyłącznie na 50:
https://tomekzaw.pl/ttss/vehicles/RF328/history

Cracovian_E1
Pasażer
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2020, 12:25

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: Cracovian_E1 » 29 lut 2024, 12:04

Dziś nowy RF328 debiutuje na jedynce. 🙂

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1400
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: Bayer2003 » 29 lut 2024, 12:07

Cracovian_E1 pisze: 29 lut 2024, 12:04 Dziś nowy RF328 debiutuje na jedynce. 🙂
Na pewno? Na razie tylko jest zalogowany na "1", jednak stoi w zajezdni.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

Scania_9640
Ekspert
Posty: 1817
Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
Lokalizacja: Balice

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: Scania_9640 » 29 lut 2024, 12:12

Cracovian_E1 pisze: 29 lut 2024, 12:04 Dziś nowy RF328 debiutuje na jedynce. 🙂
Nic z tych rzeczy, testują system

Cracovian_E1
Pasażer
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2020, 12:25

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: Cracovian_E1 » 29 lut 2024, 12:21

Oj - to przepraszam za wprowadzenie w błąd! 😐

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1400
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: Bayer2003 » 09 mar 2024, 20:13

Dziś debiutował RF328. Względem poprzednich egzemplarzy nastąpiły pewne zmiany - z zewnątrz najbardziej widoczne są inne drzwi, prawdopodobnie z N8S (takie same jednak ma RF321, więc nie jest to nowość). Bardziej miękkie są również siedzenia, jednak i to nie jest w GT8N niespotykane (RF329). Całkowitą nowością jest z kolei ekran w środkowym członie - bardzo niski i szeroki, podobny proporcjami do tych w NGT8, 2014N czy STL. Niestety przy modernizacji tramwaju wykorzystane zostały stare części - uszczelki okien mają na sobie rok 2015, a odrapane i brudne kasowniki wyglądają jak wyciągnięte prosto z wraku E1, c3 lub 105Na (jak zresztą prawdopodobnie było). Pomimo tego tramwaj robi wrażenie lepsze od starszych egzemplarzy, chociaż niestety udało mi się nim przejechać jedynie od Poczty Głównej pod Filharmonię, gdzie został zatrzymany przez protestujące aborcjonistki... Być może jechał ktoś już nim dłużej i potrafi wskazać więcej różnic względem poprzednich egzemplarzy? Odległość dwóch przystanków to z pewnością zdecydowanie za mało żeby zauważyć wszystkie zmiany.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

krakus
Znawca
Posty: 113
Rejestracja: 26 sie 2020, 22:14

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: krakus » 09 mar 2024, 23:56

Brak tablic brygadowych.

Awatar użytkownika
stefan
Znawca
Posty: 156
Rejestracja: 10 sie 2022, 13:57
Lokalizacja: WNH

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: stefan » 14 mar 2024, 10:42

Boczne wyświetlacze z zewnątrz są jak w STL.

impuls
Ekspert
Posty: 1327
Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05

Re: DÜWAG GT8S/C/N

Post autor: impuls » 25 kwie 2024, 23:12

https://dziennikpolski24.pl/krakow-tram ... d/75600559

Ten dostawczak to raczej do kasacji a GT8N ma niewielkie obrażenia. Bardzo mocne są te tramwaje i z wielu kolizji wyszły obronną ręką. W jednym przypadku tylko nie na Rondzie Grunwaldzkim po kolizji z dużą ciężarówką RF316' w 2015 musieli wagon skasować.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości