DÜWAG GT8S/C/N
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Na debiut #RF328 jeszcze poczekamy, wciąż trwają jazdy próbne.
Natomiast rozpoczęła się modernizacja kolejnych GT8SU #RF330 ex.3236 oraz #RF331 ex.3213.
Natomiast rozpoczęła się modernizacja kolejnych GT8SU #RF330 ex.3236 oraz #RF331 ex.3213.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
To ile oni chcą ich jeszcze zrobić?
Myślałem, że tylko te dwa do okrągłej liczby.
Myślałem, że tylko te dwa do okrągłej liczby.
-
- Specjalista
- Posty: 220
- Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
- Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Gdyby debiutował, to byłby tutaj widoczny - a jak widać ostatnio logował się wyłącznie na 50:
https://tomekzaw.pl/ttss/vehicles/RF328/history
-
- Pasażer
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 lut 2020, 12:25
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Dziś nowy RF328 debiutuje na jedynce.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Na pewno? Na razie tylko jest zalogowany na "1", jednak stoi w zajezdni.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Ekspert
- Posty: 1840
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Nic z tych rzeczy, testują system
-
- Pasażer
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 lut 2020, 12:25
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Oj - to przepraszam za wprowadzenie w błąd!
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Dziś debiutował RF328. Względem poprzednich egzemplarzy nastąpiły pewne zmiany - z zewnątrz najbardziej widoczne są inne drzwi, prawdopodobnie z N8S (takie same jednak ma RF321, więc nie jest to nowość). Bardziej miękkie są również siedzenia, jednak i to nie jest w GT8N niespotykane (RF329). Całkowitą nowością jest z kolei ekran w środkowym członie - bardzo niski i szeroki, podobny proporcjami do tych w NGT8, 2014N czy STL. Niestety przy modernizacji tramwaju wykorzystane zostały stare części - uszczelki okien mają na sobie rok 2015, a odrapane i brudne kasowniki wyglądają jak wyciągnięte prosto z wraku E1, c3 lub 105Na (jak zresztą prawdopodobnie było). Pomimo tego tramwaj robi wrażenie lepsze od starszych egzemplarzy, chociaż niestety udało mi się nim przejechać jedynie od Poczty Głównej pod Filharmonię, gdzie został zatrzymany przez protestujące aborcjonistki... Być może jechał ktoś już nim dłużej i potrafi wskazać więcej różnic względem poprzednich egzemplarzy? Odległość dwóch przystanków to z pewnością zdecydowanie za mało żeby zauważyć wszystkie zmiany.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Brak tablic brygadowych.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Boczne wyświetlacze z zewnątrz są jak w STL.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
https://dziennikpolski24.pl/krakow-tram ... d/75600559
Ten dostawczak to raczej do kasacji a GT8N ma niewielkie obrażenia. Bardzo mocne są te tramwaje i z wielu kolizji wyszły obronną ręką. W jednym przypadku tylko nie na Rondzie Grunwaldzkim po kolizji z dużą ciężarówką RF316' w 2015 musieli wagon skasować.
Ten dostawczak to raczej do kasacji a GT8N ma niewielkie obrażenia. Bardzo mocne są te tramwaje i z wielu kolizji wyszły obronną ręką. W jednym przypadku tylko nie na Rondzie Grunwaldzkim po kolizji z dużą ciężarówką RF316' w 2015 musieli wagon skasować.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
RF330 w hali TR widać że na ukończeniu od strony Brożka. Pytanie kiedy debiut będzie w takim razie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość