Zależy od dyspozytorów dużo, są tacy którzy patrzą by jeździły one na szczytówkach, a są tacy co walą byle gdzie i ich to nie interesuje. To samo jest z citarami. Najgorszy ze wszystkich to DA106, jeździ na stałe na 127, bo nigdzie indziej się nie nadaje.Scania_9640 pisze: ↑10 lut 2023, 10:43 One powinny jeździć tylko na szczytówkach, tymczasem wysyłają je na 734 i kierowcy przez 9-10h muszą się z nimi męczyć.
Autosan SanCity M09LE
Re: Autosan SanCity M09LE
Re: Autosan SanCity M09LE
Dlaczego najgorszy to DA 106 i czemu może tylko na jednej linii?Kierman pisze: Zależy od dyspozytorów dużo, są tacy którzy patrzą by jeździły one na szczytówkach, a są tacy co walą byle gdzie i ich to nie interesuje. To samo jest z citarami. Najgorszy ze wszystkich to DA106, jeździ na stałe na 127, bo nigdzie indziej się nie nadaje.
Wysłane z mojego SM-A336B przy użyciu Tapatalka
Re: Autosan SanCity M09LE
DA106 w niedzielę jeździł cały dzień na 734. A to dość wymagająca trasa przecież. To chyba nie jest taki najgorszy?
-
- Ekspert
- Posty: 1828
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Autosan SanCity M09LE
Citara to przynajmniej są o niebo lepsze od tego syfu z Sanoka, i jeżdżą po całym Krakowie i aglo
Re: Autosan SanCity M09LE
Ze względu na słaby silnik wysyłany jest na 127, bo tam jest płaska trasa. Owszem zdarzają się wyjątki jak kolega tam wyżej napisał, ale rzadko pojawia się gdzieś indziej.
Nie wszystkie egzemplarze . Są dyspozytorzy, którzy starają się wysyłać je na krótkie prace, a inni nie zwracają na to uwagi i jeżdzą po 20h dziennie ;pScania_9640 pisze: ↑10 lut 2023, 17:47 Citara to przynajmniej są o niebo lepsze od tego syfu z Sanoka, i jeżdżą po całym Krakowie i aglo
Re: Autosan SanCity M09LE
Rzadko Citara dostaję, bo mam kartona na stałe wpisanego. Z tego co pamiętam i słyszę to 707, 712, 703 mocno szarpią. Kiedyś mi się źle jeździło 724, bo wspomaganie niemiłosiernie dawało w tyłek. Ale np. 708 jeździło mi się bez zarzutu.
-
- Znawca
- Posty: 135
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Autosan SanCity M09LE
W 703 nawet nie tak skrzynia źle chodziła. Jednak przegub strzelał i się tłukł jak wagony przy sprzęganiu. Opisane w książkę, kilka dni później dostaję ten sam sprzęt, patrzę co tam mechanicy odpisali i oczywiście zero zaskoczenia... "BRAK CZĘŚCI" Poza tym mi się osobiście nim jeździło bardzo dobrze, był wtedy bardzo dynamiczny. Źle wspominam: 718, 724, 725, 726, 727, każdego głównie ze względu na skrzynię, ale w 724 doszedł strasznie wytyrany fotel, po którym plecy dawały się we znaki oraz wspomniane wspomaganie. 726 przy hamowaniu bardzo ostro zrzucał biegi. 725 i 727 ogólnie szarpały, nie szło ich wyczuć. 718 dostałem raz w zastępstwie za 590, w którym wyskoczył kartonowy błąd, czyli brak mocy i problem z wyjechaniem pod górkę na Sławka Było ciepło, wręcz gorąco, włączam sobie klimę dla kierowcy... no włączyła się, ale chodziła jakbyś odpalił po 30-stu latach starego ursusa, autentyk! Nie dość, że auto szarpie to jeszcze się człowiek porządnie w nim zgrzał
Ex kierowca MPK, PW.
-
- Znawca
- Posty: 119
- Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
- Lokalizacja: Kliny
Re: Autosan SanCity M09LE
Ktoś wie co się dzieje z DA112? Nadajnik pokazuje go na Malczewskiego, a na mieście nie było go już dłuższy czas.
Re: Autosan SanCity M09LE
Stoi na wpół rozebrany na hali
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość